Wiedźmin 3: Dziki Gorn 258836 1957

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 258836

Odpowiedzi 1957

Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku
Po żyjemy zobaczymy :)  Pewnie za jakiś miesiąc/dwa będzie zwiastun Wiedźmina 3 :)  i więcej informacji ale jak na razie CD Projekt dało masę informacji więc pewnie gracze będą musieli poczekać.

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Po żyjemy zobaczymy :)  Pewnie za jakiś miesiąc/dwa będzie zwiastun Wiedźmina 3

zwiastum już jest

https://www.youtube.com/watch?v=V6Z2ep3rgUk
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Parę screenów: http://meissner61.imgur.com/all

Na razie wszystkie są na silniku z 2, czekam z chujem w ręce na te właściwe.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy889
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No właśnie Vierzba z silnikiem to jest strasznie dziwna sprawa... Wiedźmin2 na PC używał RedEngine. Wiedźmin2 na X'a i wersja rozszerzona na PC używały RedEngine2 a to ma używać RedEngine3, przy czym jedyna nowinka w RE3 jaka jest mi wiadoma, to obsługa DX11.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Cytuj
Do każdej odkrytej lokacji będzie można się błyskawicznie przemieścić dzięki systemowi szybkiej podróży

Zepsują tą piekną grę(tak mówią, że fajna, nie grałem :D  )

Czyli rozumiem, że wolisz strzałkę trzymać przez 40 min, żeby dostać się na drugi koniec mapy ? Powodzenia

Jestem raczej zwolennikiem teleportów  :D  
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane. M.in. z tego powodu wyłączyłęm Obliviona po 40min.
Lepszym rozwiązaniem są przewoźnicy, np. na rzekach, którzy za opłatą przetransportują cię w wybrane miejsce.

PS.Te 40min na przejście mapy to konno, czy pieszo?
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty780
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Wiedźmin 3: Dziki gon
#25 2013-02-06, 12:09(Ostatnia zmiana: 2013-02-06, 12:09)
PS.Te 40min na przejście mapy to konno, czy pieszo?

Na gram.pl jest napisane, że konno.
 

Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku
Hwep że teaser jest to wiem ale chodzi mi o jakiś trailer , gameplay :)

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2558
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane.
Co w tym dziwnego, jeśli przy okazji zwrócona będzie uwaga na upływ czasu?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane.
Co w tym dziwnego, jeśli przy okazji zwrócona będzie uwaga na upływ czasu?
Dziwne w tym sensie, że nie podróży nie było, ale jak najbardziej potrafię zaakceptować, że ktoś może to tolerować, czy nawet lubić.

Poza tym w normalnej podróży możemy mieć różne przeszkody na drodze do celu.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2558
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wciąż nie rozumiem.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7638
Propsy5127
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Została na to zwrócona uwaga w Dragon Age I, gdzie przy szybkiej podróży (jedyny rodzaj podróży między lokacjami, bo świat był zamknięty) była szansa na różne losowe spotkania. Całkiem ciekawe, można by to równie dobrze zaimplementować w grze z otwartym światem (i jeśli jest cykl dnia i nocy, uwzględnić także przesunięcie czasu).

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2646
Propsy3556
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Stary Fallout Avallach, a nie żadne Dragon Srejdże.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.

Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili

A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.

 Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili

 A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.




wyjdź proszę
 

Aztek

Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2928
Propsy6088
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
Cytuj
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.

Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili

A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.
Cytuj
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane. M.in. z tego powodu wyłączyłęm Obliviona po 40min.
You went full retard, man. Never go full retard. To, że dziewczyna ma możliwości, by zostać prostytutką, nie znaczy, że musi z tej możliwości skorzystać (czego czasem bardzo żałuję, ale mniejsza) - a już na pewno nie można jej (przypomina, za samo posiadanie możliwosci!) za to krytykować. Podejście, które ty zastosowałeś brzmi trochę jak 'zrywam z Tobą, bo masz możliwość się sprzedać' :lol2:
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Drock

Drock

Użytkownicy
posty359
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Wiedźmin 3: Dziki gon
#35 2013-02-07, 09:02(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 07:52)
Cytuj
Całkiem ciekawe, można by to równie dobrze zaimplementować w grze z otwartym światem (i jeśli jest cykl dnia i nocy, uwzględnić także przesunięcie czasu).


Avallach z zmiana czasu podczas szybkiej  podróży została zrobiona w Skyrimie
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.

Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili

A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.
Cytuj
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane. M.in. z tego powodu wyłączyłęm Obliviona po 40min.
You went full retard, man. Never go full retard. To, że dziewczyna ma możliwości, by zostać prostytutką, nie znaczy, że musi z tej możliwości skorzystać (czego czasem bardzo żałuję, ale mniejsza) - a już na pewno nie można jej (przypomina, za samo posiadanie możliwosci!) za to krytykować. Podejście, które ty zastosowałeś brzmi trochę jak #msg1070277zrywam z Tobą, bo masz możliwość się sprzedać#msg1070277 :lol2:

Macie jakiś problem z przyjęciem do wiadomości, że ktoś może nie lubić takich rozwiązań? Dla mnie w grach poprostu najważniejsza jest "to coś" i uważam, że szybka podróż to zabija. Możliwość szybkiej podróży mogłaby być do wybrania przy wybieraniu poziomu trudności. Nie bądźcie tacy skrajni.

PS. Dlaczego akurat dziewczyna?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1170
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Wiedźmin 3: Dziki gon
#37 2013-02-07, 14:31(Ostatnia zmiana: 2013-02-07, 17:12)
No właśnie ty masz problem. Jeżeli jest taka opcja, są losowości, to nie musisz korzystać z szybkiej podróży :ayfkm:  Właśnie przez takie rzeczy jakie ty proponujesz wychodzą coraz płytsze oraz bardziej "pójdź tu i tu" RPG

Cytuj
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.

Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili

A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.
Cytuj
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane. M.in. z tego powodu wyłączyłęm Obliviona po 40min.
You went full retard, man. Never go full retard. To, że dziewczyna ma możliwości, by zostać prostytutką, nie znaczy, że musi z tej możliwości skorzystać (czego czasem bardzo żałuję, ale mniejsza) - a już na pewno nie można jej (przypomina, za samo posiadanie możliwosci!) za to krytykować. Podejście, które ty zastosowałeś brzmi trochę jak #msg1070313zrywam z Tobą, bo masz możliwość się sprzedać#msg1070313 :lol2:

Macie jakiś problem z przyjęciem do wiadomości, że ktoś może nie lubić takich rozwiązań? Dla mnie w grach poprostu najważniejsza jest "to coś" i uważam, że szybka podróż to zabija. Możliwość szybkiej podróży mogłaby być do wybrania przy wybieraniu poziomu trudności. Nie bądźcie tacy skrajni.

PS. Dlaczego akurat dziewczyna?

Nie. To ty masz problem, bo nie umiesz zrozumieć, że jeżeli to jest to nikt nie karze ci używać. Skoro jest grupa która to chce, autorzy też chcą, to to niech będzie. NIKT CI NIE MÓWI, ŻE MASZ TEGO UŻYWAĆ. Nie podoba się opcja nie używaj. Wilk syty i owca cała. Ale swoją drogą na pewno wyjdzie mod blokujący taką opcję, tak jak w skyrimie.
PS
Dlaczego akurat nie dziewczyna
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ja mam tylko pytanie - gdzie w świecie Wiedźmina znajduje się Ziemia Niczyja, o której to zapowiedzi wspominają jako jednej z lokacji. Pamiętam tę nazwę, ale kiedy to było jak czytałem sage.
 
Комиссар RBT

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Wiedźmin 3: Dziki gon
#39 2013-02-07, 17:08(Ostatnia zmiana: 2013-02-07, 17:24)
Sam nie jestem pewien, albo gdzieś na południu nilfgaardu, albo ziemia niczyja pomiędy królestwami północy a nilfgaardem.



Cytuj
Macie jakiś problem z przyjęciem do wiadomości, że ktoś może nie lubić takich rozwiązań?

Ty masz chyba wielki problem z przyjęciem do wiadomości że absolutnie nikt nie każe ci tego używać, ja szybką podróż zignorowalem całkowicie zarówno w skyrimie jak i w oblivionie, ba, nigdy nie korzystałem nawet z przewoźników (autyzm, wiem). I w związku z tym nie potrafię zrozumieć jak opcja szybkiej podróży może ci zepsuć całą grę. Oblivion był chujowy ale z zupełnie innych, niepowiązanych powodów.

A co do losowych przeciwników w grach pc... twój argument jest po prostu tak idiotyczny ze swiadczy to albo o tym że nigdy nie grałeś w gry z jakimikolwiek elementami losowości, albo masz jakieś 15 lat (pewnie dwa na raz)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry