Dawno nic nie pisałem. Trochę pracowałem a trochę marnowałem czas grając. Stwierdziłem, że pora się wziąć za coś z grafiki (jeszcze nie wiem za co - Kolejne enviro? Nauka physically based rendering i modelowania czy może jakieś kolejne handpaintowe assety?)
Co do pracy - pracowałem przy tym:
https://www.assetstore.unity3d.com/#/content/12682, video:
https://www.youtube.com/watch?v=-ytJhzoCTMo
Odpowiedzialny byłem za tworzenie modeli budynków na podstawie zdjęć, zmapowanie ich i część roboty przy teksturach (oddawałem zrobiony model z prostym diffuse, które było przerabiane i dodawane były normalki itd.) Z technicznych rzeczy można wspomnieć, że część rzeczy robiona była trochę modułowo, bo np. zrobiłem kilka belek a później złożyłem z nich zestawy o różnej wielkości korzystające z jednej tekstury. Siano na dachach zrobione trochę po gutkowemu, ale też z dodatkowymi plane'ami z alphą. Pojedynczy domek to około 5k tris, może trochę więcej z jakimiś dodatkami.
Kolejna zlecenie to gry na urządzenia mobilne.
http://dreamworldengineers.com/Nie wiem ile mogę pokazać, więc poprzestanę na pojedynczych screenach póki co




Może kiedyś pokażę coś więcej

No i ostatnie ćwiczenie - pomyślałem, że przebrnę przez workflow pokazany przez jednego z użytkowników polycountu. Nie wygląda to za dobrze, ale w zasadzie to tylko trening techniki - robienie highpoly pojedynczych liści i gałęzi, object paint itp. Jak będę robił jakieś rośliny do konkretnego enviro to muszę to bardziej rozplanować.

