Jedairusz - gameartowa teczka 225749 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225749

Odpowiedzi 495

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Stołek spoko tylko nie zwal bejka i texy
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit



Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#302 2013-03-31, 19:22(Ostatnia zmiana: 2013-03-31, 19:23)
Wypal AO z LP bo go w ogole nie widac i wez go troche przybrudź. Troche plastelinowy mat. I te koncowki tych cylindrow te ze słojami, sprobowal bym bardziej odciac kolorem i fakturą.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
Wypal AO z LP bo go w ogole nie widac
Tam jest AO z LP.
Cytuj
Troche plastelinowy mat.
Kwestia shadera. Inaczej tego nie wyświetlę na tym kompie.
Cytuj
I te koncowki tych cylindrow te ze słojami, sprobowal bym bardziej odciac kolorem i fakturą.
Jak długo taki stołek sobie leżał, to kolor nie powinien się różnić chyba.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No ja widze, ze jest Ao z lp, ale chujowe jakies :P wez to wypal porzadnie.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Odkurzyłem pepeszę.


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jakies syfy na normalce na koncowce kolby masz
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#307 2013-04-04, 12:01(Ostatnia zmiana: 2013-04-04, 12:05)
Zajebiście... Scena mi crashuje zaraz po otwarciu.
Spoiler
Call Stack Trace:
14) function=0x0000000037442BD0
13) function=0x0000000037443A66
12) function=0x000000003744468F
11) function=0x0000000037454102
10) function=0x000000003711CC74
 9) function=0x000000003711CEC8
 8) function=0x000000003711D326
 7) function=0x00000000370A79FF
 6) function=0x0000000037092041
 5) function=0x0000000067C86D1A
 4) function=0x00000000377B988F
 3) function=0x0000000076DCF56D
 2) function=0x0000000077003281
 1) function=0x0000000077003281


Suspended thread (JobSystem_Worker_0(Regular)):
10) function=0x000000007701FEFA
 9) function=0x000007FEFD1210AC
 8) function=0x0000000036546CC6
 7) function=0x000000003654E50A
 6) function=0x000000003654E84E
 5) function=0x000000003655B387
 4) function=0x0000000067F81D9F
 3) function=0x0000000067F81E3B
 2) function=0x0000000076DCF56D
 1) function=0x0000000077003281


Suspended thread (JobSystem_Worker_1(Regular)):
10) function=0x000000007701FEFA
 9) function=0x000007FEFD1210AC
 8) function=0x0000000036546CC6
 7) function=0x000000003654E50A
 6) function=0x000000003654E84E
 5) function=0x000000003655B387
 4) function=0x0000000067F81D9F
 3) function=0x0000000067F81E3B
 2) function=0x0000000076DCF56D
 1) function=0x0000000077003281


Suspended thread (JobSystem_Worker_2(Regular)):
10) function=0x000000007701FEFA
 9) function=0x000007FEFD1210AC
 8) function=0x0000000036546CC6
 7) function=0x000000003654E50A
 6) function=0x000000003654E84E
 5) function=0x000000003655B387
 4) function=0x0000000067F81D9F
 3) function=0x0000000067F81E3B
 2) function=0x0000000076DCF56D
 1) function=0x0000000077003281


Suspended thread (JobSystem_Worker_3(Regular)):
10) function=0x000000007701FEFA
 9) function=0x000007FEFD1210AC
 8) function=0x0000000036546CC6
 7) function=0x000000003654E50A
 6) function=0x000000003654E84E
 5) function=0x000000003655B387
 4) function=0x0000000067F81D9F
 3) function=0x0000000067F81E3B
 2) function=0x0000000076DCF56D
 1) function=0x0000000077003281


Suspended thread (JobSystem_Worker_0(Blocking)):
10) function=0x000000007701FEFA
 9) function=0x000007FEFD1210AC
 8) function=0x0000000036546CC6
 7) function=0x000000003654C22A
 6) function=0x000000003654C6E0
 5) function=0x000000003655B387
 4) function=0x0000000067F81D9F
 3) function=0x0000000067F81E3B
 2) function=0x0000000076DCF56D
 1) function=0x0000000077003281
Jeśli komuś to coś mówi to proszę o kontakt. Nawet jak tego nie odzyskam, to zrobię od nowa scenę w ce3(przynajmniej uniknę części błędów popełnionych wcześniej) ale dobrze by było jednak to mieć...
Ewentualnie jak odczytać pliki bak (backup)?

EDIT: Uf, działa. Wystarczyło wyłączyć wcześniej widok "map"

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
pliki backup Dokumenty/3dsmax/autoback
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nie miałem na myśli plików 3ds maxa. Myślę, że czytając dokładnie mój poprzedni post można się tego domyślić.

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
jak odczytać pliki bak (backup)?

Ja po prostu otwieram je jak *.max, ew. możesz skopiować swój *.bak na pulpit i zmienić #msg1077860*.bak#msg1077860 na #msg1077860*.max#msg1077860(albo po prostu dodać #msg1077860.max#msg1077860 na końcu).

Jedairusz - Chodzi mi o pliki bak utworzone przez edytor cryengine...
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#311 2013-04-05, 17:38(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 17:43)
Pora na nowe screeny.



Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wlacz jakies ssao
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Jedairusz - gameartowa teczka
#313 2013-04-05, 18:33(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 18:33)
dajesz normalnie otworz i wybierasz z boku all files, wybierasz bak/bak2 i tyle //ce2
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Miecze na stojaku nie powinny być na odwrót, tj. klingą w dół?
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy
wlacz jakies ssao

Powinieneś dostać dożywotniego bana na dawania ludziom reviewa.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#316 2013-04-06, 13:34(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 13:34)
No niby czemu ma nie wlaczyc :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
wlacz jakies ssao

Powinieneś dostać dożywotniego bana na dawania ludziom reviewa.
Ja w sumie też, ale propsa dam :lol2:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#318 2013-05-15, 12:08(Ostatnia zmiana: 2013-05-15, 12:29)
Test z anatomii już za mną, mogłem wrócić do enviro i je skończyć. Błędów sporo, ale nauczyłem się przy tym trochę i ostatecznie jakoś wygląda, więc ogólnie na plus.




KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Jedairusz - gameartowa teczka
#319 2013-05-15, 12:30(Ostatnia zmiana: 2013-05-15, 12:37)
Daję propsa za pracę nad poszczególnymi elementami, ale samo pomieszczenie IMO jest okropiczne. Ja bym tutaj zmienił całkowicie teksturę podłogi - raz żeby się wyróżniała, dwa żeby nie była taka sterylna. Po drugie dałbym listwy (górną i dolną) przy ścianach, albo przynajmniej jakiś odróżniający rząd kamieni. No i te kamienie na ścianie nie powinny się imo zaczynać od połowy (jak masz teraz przy podłodze) bo masz w tedy brzydką ostrą krawędź.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry