Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
41
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-07-02, 21:41 »
Ale ja o żadnym SweetFX, czy czymś bardziej "zaawansowanym" nie wspomniałem, więc z czym do ludzi. Skoro masz problem z odpaleniem opcji pod (ctrl +) F11, to po co zadajesz pytania o to, czy konfiguracja ustawień tobie pomoże? :hmmm: Pomijam już samą głupotę zadawania tego pytania, zwłaszcza, jak już się ma tego moda zainstalowanego.

42
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-07-02, 20:58 »
Rozumiem, że to jest za trudne dla ciebie, aby sprawdzić to samemu. :facepalm:

43
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-25, 11:59 »
Werewolf nie napisał, że ma XP, tylko, że odpalił z uprawnieniami administratora i w zgodności z XP.


44
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-24, 14:30 »
Mod dający DX11 i zgodność z XP. :F

45
Archiwum / Gothic II - L'HIVER Edition
« dnia: 2015-06-23, 14:13 »
:facepalm:

Otwierasz painta, ctrl+v i zapisujesz.

46
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-22, 15:39 »
Cytuj
Fixed farm-roofs missing in L'Hiver

Skończy się wreszcie pytania, jak to naprawić (albo i nie, jak ludzie nie zapdejtują z jakiegoś powodu). :ok:

Cytuj
  • Epic rain effects!
  • Bodies and faces aren't so glossy anymore
  • Implemented dynamically shadowed pointlights (+ settings in the men
Wreszcie oprawa wizualna poszła do przodu! :joy:


A teraz pokaz nowości i bugów graficznych.

Dookoła pochodni robi się taka kula ciepła. Dziwnie to wygląda.

Jak widać głowa i reszta ciała już się nie błyszczy, do tego źródła światła rozjaśniają cienie, a dynamiczne cienie nachodząc na nie, pociemniają je.  :lol:





Sharpen nigdy mnie do siebie nie przekonał i nic się w tej kwestii nie zmienia.

47
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-17, 12:04 »
Jak już piszemy zapis fonetyczny, to Gotik, a nie "Gotyk".

Ciekawe, jak te dynamiczne cienie zbijają framerate. :lol:
Jeszcze "tylko" prawdziwy, płynny cykl dobowy, a nie skaczący stan słońca, cząsteczki deszczu, aby reagowały na drzewa itp., gasiły ogniska, do tego wolumetryczne mgły, morze jakie pokazywano kilka miesięcy temu (:wstyd:) i sprawienie, aby postacie się tak nie błyszczały pod oświetleniem i etap poprawiania grafiki mamy za sobą. :ok: :F

48
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-15, 15:13 »
I tak jedyne po czym można płakać na chwilę obecną to adaptacyjna synchronizacja pionowa. Do MSAAx4 i 60FPS potrzebujesz przynajmniej 780 gtx. Ew. 960 i MSAAx2+MFAA.
Oby przesiadka na DX12 rozwiązała problemy z wydajnością (u NVidii wszystkie GPU z DX11 wspierają programowo DX12, a radeony poniżej 7xxx i tak komfortowo tego moda nie odpalą, więc o ograniczaniu liczby odbiorców nie ma mowy).

@Paser

49
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-14, 13:09 »
jakoś to chodzi lekkie przycięcia były ale grać się dało

Pomiędzy "da się grać", a komfortową grą jest 30 klatek różnicy.

50
To jest normalne. Nic na to nie poradzisz. Trzeba trochę poprzebywać w świecie gry, porobić różne rzeczy, a po kilku(nastu) minutach znowu będzie działał.
Co dokładnie przywraca pełną funkcjonalność modyfikacji? Nie testowałem.

51
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-07, 16:07 »
Dlaczego w pierwszym poście wymienione nowości są w mianowniku, a nie w bierniku? :hmmm:

52
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-06, 19:39 »


Co jest zbyt mało dobitne? Opis instalacji w temacie na WoG'u, czy ten komunikat?

Post połączony: 2015-06-07, 12:17

Nowy deszcz na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=XfPTOPWvzio

53
Czas Zapłaty / Błędy i bugi w wersji 1.4
« dnia: 2015-06-06, 15:54 »
Dziękował. Jest to ważna informacja, powinna być w 1. poście.

54
Czas Zapłaty / Błędy i bugi w wersji 1.4
« dnia: 2015-06-06, 14:34 »
Trzeba mieć MDK, czy czysty Gothic i plejerkit?

55
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-03, 18:39 »
Wniosek - zmniejszenie rozdzielczości znacząco wpływa na płynności z modami w Gothicu.

Wniosek - zmniejszając rozdzielczość, odciążasz GPU.  :facepalm: VRAM'u dużo to nie bierze, więc chodzi o samo GPU.

56
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-06-01, 13:25 »
G2 działa, więc mod zapewne też. Jeśli coś ma sprawiać problemy, to sam Gothic.

57
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-28, 17:00 »
Ta pisownia... :facepalm:
Pobierz sobie wersję bez instalatora i zobacz, jakie pliki są do wywalenia. Wystarczy pomyśleć. :ayfkm:

58
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-28, 11:59 »
Niestety nie. Graficznie ten mod zalicza stagnację od pewnego czasu.

@Jurigag
Zainstaluj Vurta jeszcze. A z tego wzniesienia, patrz nad domkami, aby było widać co jest za miastem, a domki na dole ekranu. Jest to chyba najbardziej wymagająca scena w grze.

59
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-26, 15:54 »
@Jurigag
Przy Martinie, patrzę na miasto, zużycie procesora to jakieś 120% obciążenia w 100% jednego wątku (do tego system, przeglądarka i inne ścierwa). To działa na jednym wątku, a to, że Windows 7 pokazuje, że są obciążone 3/4 wątki, to inna sprawa.  :F (przy podstawowym Gothicu również  :lol:)
Tak więc wysokie obciążenie procesora pozostało.

60
Skrypty / Erol's Mod
« dnia: 2015-05-25, 22:16 »
@JohnSnaf (Glaca)
Ale ty gościu spamujesz...

Jak mniemasz przy skripte parsen czy reparsie skryptów wywala błąd. Musisz wypakować moda VDFS'em (_Work/Tools/) a następnie wypakowanym modem nadpisz skrypty z MDK.

Temat wypadałoby przenieść do głównego z modem.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Do góry