Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 ... 8 9 [10]
181
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 20:42 »
Crashe niemal na pewno są związane z wodą. Mam 300% widoczności, wychodzę z obozu rebeliantów i specjalnie kieruję się w stronę rzeki. Kiedy na ekranie pojawiają się pierwsze pasy pikseli z wodą BAM! Freez (wcześniej żadnych cofek itp.). Jakby się dało podmienić teksturę wody na tą z podstawowego Gothica, to może by to pomogło. A w każdym razie na tą rodzinę zwiech, z którą obecnie mam do czynienia. No nic, wyłączenie mgły nie pomogło i 300% widoczności będę miał tam, gdzie nie ma rzek.

@edit

Ech... najpierw tekstury przestały się doczytywać w obozie rebeliantów (zasięg widzenia był na 300... jestem widać skazany na stałe 80%) i freez. Kurrr.

182
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 20:27 »
Zmniejszenie zasięgu widzenia. Ale powiem wam, że to w dużej mierze przez wodę. Przy 80% woda czasem mignie, ale gry nie wywala (na razie). W obozie rebeliantów mam normalnie na 300% i działa płynnie. Tylko przy rozmowie z Cavalornem był kilka razy zły kadr kamery (przy/w ścianie) i tekstury się nie doczytywały, ale w innym kadrze już jest dobrze.

Żadnych cofnięć nie mam - gram bez kompasu (nawet nie próbowałem włączać, nie widzę sensu) - tylko wcześniejsze freezy spowodowane migotaniem tekstur, ale na to jak już powiedziałem zmniejszenie zasięgu widzenia (bo tekstur mi szkoda), a tam gdzie można (z tego co zauważyłem), czyli bez wody lecę na 300%.

Zaznaczę, że gram na świeżutkim Gothicu, wgrywanym kilka minut po ściągnięciu Czasu Zapłaty.

Czarny pasek na górze w dialogach jest o kilka pasków pikseli za nisko i za bardzo w prawo - prześwituje. Skrypty genialne, jaram się jak małe dziecko.

Teksty Marka o ludziach z obozu są genialne.

183
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 19:11 »
Kurde, jednak mimo pomniejszenia jakości tekstur, to jak się pójdzie dalej, to woda migota i gra freezuje. Ach... będzie trzeba ciąć dalej. Ale coś czuję, że będzie warto, bo mimo tego, że to już drugi crash, to jestem cholernie zadowolony.

184
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 18:33 »
Ja jeszcze nie wyszedłem z plaży i żadnych problemów jak migotające tekstury czy crashe nie mam, ale jest inna rzecz. Nie można regulować głośności muzyki. Nawet jak oba suwaki głośności są na , a muzyka jest włączona, to ona gra. Raz włączona w grze nie chce się uciszyć, dopiero po wyłączeniu i włączeniu gry. Na dodatek jak zacznie się bitwa, to po niej cały czas gra muzyczka bitewna, a powinna zamienić się w normalną.

Menu jest nieczytelne.

Dobra, wyszedłem z plaży, widok na większy teren, migają tekstury, po chwili freez. No dobra, ale czytam co napisał Splash i wiecie co? Ma chłopak cholerną racją. Wystarczy suwak decydujący o jakości tekstur przesunąćo jeden w lewo i nie ma migotania, a gra nie crashuje (jak na razie, a pograłem tylko chwilę dłużej - teraz gadam 1. raz z Tomym.).

I jeszcze najmniejsza wada to komunikaty z lewej strony powinny dłużej trwać. To tyle z uwag.

Jak na razie wrażenie bardzo pozytywne, nie mniej ta muzyczka trochę dokucza. Nie wiem, czy te ramki przy rozmowach były dobrym pomysłem., mogłyby być mniejsze, albo np. tylko z góry ekranu, a wg mnie najlepiej wcale (dobrze by było, jakby się dało wyłączyć).

Gram bez kompasu, bo nie widzę takiego sensu, w G3 z QP 4 nie był mi on potrzebny, to w Kolonii Karnej, którą znam (a przynajmniej tak mi się wydaje) na pamięć tym bardziej.

@up
To intro to chodzi o ten tekst o bohaterze bla bla bla z animacją deszczu w tle?

185
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-11, 17:06 »
Zobaczymy jak będzie z bugami, ale WIELKIE DZIĘKI! Cieszę się bardziej, niż przy premierze MT 2.0!

186
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2013-10-13, 20:22 »
 Oj tam, poczekamy. Byle w tym roku.

Strony: 1 ... 8 9 [10]
Do góry