Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Gwynbleidd

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / Tworzenie pliku VDF
« dnia: 2014-08-23, 11:54 »
Wypakowałem sobie vdfs'em cały plik Vurt's Gothic II Graphics Overhaul.vdf, dodałem sobie voba do newworld.zen w spacerze, zapisałem i teraz jak stworzyć z tego wszystkiego na nowo plik vdf?
Wszystkie pliki z tej paczki mam w D:\x\Gothic 2\_Work\Tools\VDFS\_WORK
Jak wklejam tą ścieżkę nad file(mask)(s) to include i daję +, a następnie build volume (rooth path ustawione na x\Gothic 2) to wyskakuje no matching files found. Do tego przy wybieraniu nazwy pliku i miejsca zapisu jest to plik .mod, a ja chcę vdf aby wkleić go w folder Gothic 2\Data
Pomożecie?

2
ZNOWU! Dlaczego znowu? A no dlatego, że tak było kilka miesięcy temu, z tym, że jak problem nieoczekiwanie się pojawił, to zniknął po kilku dniach. Tym razem nie chce czekać znowu na szczęśliwe zniknięcie, lecz poprosić was o pomoc, co z tym fantem zrobić.
G2NK + Erol's Mod = błąd, G + CZ = błąd, G2NK + Podróżnik = działa normalnie  :blink: Z tym, że Podróżnik jest modem trochę nietypowym, gdyż on przy instalacji jakoś dziwnie się rozpakowuje, co może być przyczyną, że działa.

W każdym razie, Czas Zapłaty działał kilka miesięcy temu, G2NK z Erol's Modem odpalałem kilka dni temu i działał, zainstalowałem na innej partycji dziś G2NK na nowo i działał, dopóki nie chciałem odpalić go z modem. Gra nie działa również, jak mod został wypakowany vdfs'em. Co z tym fantem zrobić?

Błąd z G2NK:


System to W7 64bit.

Spoiler
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 19965 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_ROAM .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::CreateVob) 13734 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:32 Info:  9 U:       NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info:  3 U:       GAM: Startup-Script finished. .... <oGame.cpp,#866>
00:32 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 5233 .... <oWorld.cpp,#315>
00:32 Info:  9 U:     NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
00:32 Info:  7 U:     NPC: NPC - Instance : MEM_HELPER_INST .... <oNpc.cpp,#1627>
00:32 Info:  9 U:     NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
00:32 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
00:32 Info: 10 C:     done .... <zSndMss.cpp,#652>
00:32 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#283>
00:32 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#301>
[w] 00:32 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
00:32 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#309>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 Go    thic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 Us    er:  Krzysiek,  CPUType: 586,  Mem: 1024 MB total, 1024 MB free .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2976>
[w] 00:33 Warn:  0 -g    ame:gothicgame.ini -zreparse -zlog:10,s
 .... <zWin32.cpp,#2977>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 00    23:1ECFE328 (0x144F166D 0x0000000E 0x0000001F 0x144E9D44) <UNKNOWN> .... <zError.cpp,#474>
[w] 00:33 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>

3
Warto zaznaczyć, że
Owe błędy pojawiają się, jeśli Gothic chodzi minimum jakąś godzinę, czasem jednak pochodzi dłużej, ale jak nie robię jakiegoś zapisu, to jednak zawsze z czasem jest albo out of memory i drastyczny spadek wydajności, albo to samo, tylko w odwrotnej kolejności.
Stack overflow pojawia się najczęściej przy wczytywaniu save'ów (chyba jeszcze w randomowych momentach, ale nie jestem pewny), out of memory przy normalnym kręceniu i zapisywaniu.

Posiadam Gothica z Vurt's Gothic II Graphics Overhaul, ini z tego moda (chyba tylko zwiększona wartość zTexCacheOutTimeMSec względem standardowego pliku ini) i wypakowanym Erol's Modem (tak, abym mógł grać ze skripte parsen i działającym modem).
Próbowałem zwiększać owe wartości (obecny stan):
zTexCacheOutTimeMSec=480000
zTexCacheSizeMaxBytes=18000000000
zSndCacheOutTimeMSec=480000
zSndCacheSizeMaxBytes=8600000000
ale nawet dwa, cztery, a nawet 10x większe nie pomagają. Posiadam 8GB RAMu, a największe zużycie pamięci, do jakiego doszło przez Gothica, to niecałe 1.3GB.
Standardowe ini z G2NK, albo standardowe + zwiększanie w/w wartości, nic nie pomaga.
Warte uwagi jest to, że jak na razie, to 99% tego, co kręciłem było robione w new worldzie i to tam występują te problemy. Bez problemu Gothic 2 chodził jakieś dwie godziny, jak byłem w Górniczej Dolinie, dokładnie zamku, aż w końcu sam go wyłączyłem.

Jak grałem ponad pół roku temu na innej wersji Gothica (inny folder, przeznaczony do grania) w modyfikację Podróżnik, to bez problemu zagrywałem się długimi seriami, bez żadnych problemów ze stabilnością.
Możliwe, że problem powoduje wypakowany Erol's Mod, ale napisałem do er0la prawie dwa tygodnie temu w tej sprawie i do dziś nie odpisał.

Proszę o pomoc.

Strony: [1]
Do góry