Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
81
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-09, 18:17 »
Przetłumaczy ktoś wypowiedź Degenerated'a?

Cytuj
Ich hatte nun die Nase vom ganzen Bugfixing der letzten Wochen voll und bin nochmal auf diese Videos von "Gothic: The new beginning" gestoßen.
Also diese Polen, die sich ohne zu fragen oder Quellen anzugeben den
Content von Gothic Reloaded geschnappt haben und den in die CryEngine
gepackt haben. Dabei ist mir aufgefallen: GodRays, überall GodRays!

Also, wer hat lust auf total übertriebene Lichteffekte im "Gothic: The new beginning"-Stil?

Ich verschöner das natürlich noch, bin überhaupt kein Fan davon wenn die dir deinen kompletten Bildschirm wegbrennen wollen

82
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-05, 17:57 »
Jareczek, to co dałeś, to szit, trzeba zwiększyć wartości w pliku ini.
Ogarnij wartości z pliku ini podanego w temacie o Vurt'cie na WoGu.
Ale najpierw ogarnij system packa.

83
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-05, 12:03 »
Ale tutaj są zmienne z Gothica 3...
Wystarczy wpisać zmienne w googla i wyskakują tematy z G3.

"ResourceCache.u32SpeedTree" - SpeedTree to technologia użyta m.in. w Genome Engine, nie ma jej w zengine.

84
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-03, 22:43 »
Ja pierdzielę, tak trudno samemu zobaczyć w kilka sekund? :ayfkm:

85
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2015-03-24, 19:29 »
Może lista zmian, pomiędzy 1.05.2 a 1.05.4? Bo update został zrobiony bez słowa, nawet 1. post mówi o wersji 1.05.02, a linki są do wersji nowszej.

86
Narzędzia / ArcaniA Unpacker
« dnia: 2015-03-21, 21:51 »
Problemem Gothica 3 było to, że był niedokończony i robiony na szybko, ale miał klimat i grało się w niego przyjemnie, zwłaszcza po załataniu błędów
Problemem Arcanii jest to, że jest spierdolona od początku, do końca i nic jej nie pomoże.
Wątpię, że ktoś będzie marnował swój cenny czas, aby ruszać kijem to gówno.

87
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2015-03-17, 16:00 »
Jest kontakt z Orcwarriorem, czy kończycie to sami (czy oba)?

88
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-15, 22:11 »
Ja prdl, ludzie, czy wy jesteście coraz głupsi? Jak byk jest opcja V-Sync pod F11.
Jak uruchomić/zainstalować D3D11? Kolejny. :facepalm:
Te informacje są wyraźnie napisane w 1. poście na WoGu.
O panelu z trawą i tesselacją też jest, ale trzeba szukać w postach, więc niech będzie - F1.

@Keldorn
Ten mod sprawia, że nic nie można wymusić w sterowniku.

@Baggio
Gothic odpowiednio spatchowany?

89
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-15, 13:18 »
Przeczytaj moje poprzednie posty.

90
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-13, 18:04 »
W spoilerze nic nie ma.
Dobra, z pomocą Degenerated'a okazało się, że najpierw trzeba wcisnąć spację i działa. :lol:
Na niektórych skałach wygląda to słabawo, ale tutaj wg mnie wyszło przezajek...biście:


Dla porównania z normalnego Gothica z Vurtem:

91
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-13, 09:23 »
Wyszła wersja X12! :ok:
Jak chciałem dać do teselacji jakąś skałę, czy drzewo, to Gothic crashuje. Na postaciach działa.
Zauważyłem smutną rzecz, jakoś cieni nie zależy od rozdzielczości cieni, jaką damy, a tylko od zasięgu ich rysownia. 4096 i 4 da taki sam efekt jak 2048 i 4.

@edilt
Dobra, można teselować normalnie drzewa, ale trzeba zaznaczyć cały obiekt, a nie samą teksturę.
Zauważyłem, że nasze ustawienia się zapisują. Raz poddany do teselacji wilk, po ponownym uruchomieniu z nowej gry, był taki, jakim go zostawił.

@edit2
X12.1

92
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-08, 20:52 »
Właśnie, że nie z HDR'em, tylko z czymś innym. Jakby kolidowało z HDR'em, to bym nie pisał, że musi najpierw zmienić pewien efekt. Gdyby tylko HDR stał na przeszkodzie, to MSAA byłoby pierwsze w kolejce.

93
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-07, 23:50 »
Nawet na NVidii nie da się wymusić AA z tym modem. :/
Degenerated najpierw zaimplementuje SMAA - takie sobie. Potem jak przepisze jakieś efekty, to zabierze się dopiero za MSAA, które by obecnie z czymśtam kolidowało.
Z implementacją SSAA mówił, że by nie miał problemu, ale rzekomo zabija to frame rate.

94
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-07, 16:00 »
Nie no, jeszcze ma Vistę do wyboru. :lol2:

Jak ktoś ma jakieś pomysły, to swoje punkty z listy życzeń może wpisywać tutaj. Oczywiście, nick z WoGa wpisywać.

Te screeny mają kilka dni, ale nikt ich jeszcze nie wrzucił, więc...
Spoiler



95
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-05, 18:03 »
Tak.
Przy odpalaniu gry z modem, sprawdza, czy jest dostępna nowsza wersja i ewentualnie ją pobiera.

96
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-03-04, 18:05 »
Wincyj polygonów!


98
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-02-19, 09:02 »
X-9 http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1415847-D3D11-Renderer-f%C3%BCr-Gothic-2-%28alpha%29-7/page12?p=24051989&viewfull=1#post24051989

Filmy działają, obrazki przy sejwach również, nowych efektów brak.
Ewentualnie:
Cytuj
Summoned creatures now fully visible for real
Implemented mip-mapping for uncompressed 16-bit textures (Farm-roof in L'Hiver)

99
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2015-02-16, 16:15 »
Zainstalowałem system packa na Gothica 2 z MDK i teraz startera mam bez skripte parsen. Można podmienić na starter z MDK?

100
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2015-02-16, 15:41 »
Ja pierdolę, czy to jest pomoc w przejściu, czy ogólna dyskusja o modyfikacji!? :facepalm:

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
Do góry