Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
21
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-11-06, 23:08 »
Cios i blok bronią jednoręczną zabiera tyle samo wytrzymałości, co przy broni dwuręcznej?

22
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-10-31, 12:50 »
Najprościej będzie napisać pytanie na WoGu.

24
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-10-03, 12:17 »
Będzie można go wyłączyć?

25
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-09-24, 16:14 »
Problem opisałeś tak, jakby był on niezależny od tego moda, więc dlaczego tutaj zadajesz to pytanie?
I sam jesteś sobie winny. Po cholerę używasz tej myszki? Graj normalnie na klawiaturze.

Ja mam G500 i u mnie działa dobrze, więc to nie wina moda.

26
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-09-23, 14:09 »
W takim razie chyba dobrze by było wrzucić te normal mapy do carnagea i BNM w 1. poście tego tematu.
Nie ma ich w 1. poście na WoGu, a szukanie ich teraz przez osobę, która właśnie się o ich istnieniu dowiedziała mija się z celem.

27
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2015-09-20, 21:28 »

28
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2015-09-12, 23:32 »
Ludzie zgłaszali, że na 1.05.4 były błędy z areną. Ten patch to naprawia?

29
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2015-09-05, 11:27 »
Daj wyjątek w DEPie.

30
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-09-01, 10:58 »
@TheKarrypto

Przecież napisałem wyraźnie, abyś wyłączył analogiczną funkcję, to oznacza,że wiem, że masz radeona.

@Jurigag

Bo komuś wcześniej to pomogło.

31
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-31, 23:52 »
Uprawnienia admina, zgodność z XP SP3, wywal wszystkie normal mapy, wszystko związane z DX11 i wgraj DX11 jeszcze raz. Normal map nie pobierasz, pobiorą się same, automatycznie.
Włączenie DSR w panelu NVidii robiło jakieś problemy z Gothiciem, spróbuj wyłączyć analogiczną funkcję w swoim sterowniku.
Zaktualizuj sterownik?

32
Ukończone modyfikacje / [G½] SweetFX V3
« dnia: 2015-08-20, 23:12 »
Jakby nie patrzeć na okropną twarz (najchętniej, to bym zostawił podstawowe), to wygląda to ślicznie. Najbardziej mi się podoba oczywiście ostatnie zdjęcie, to dynamiczne oświetlenie i dynamiczne cienie od framug wejścia i samej ściany po lewej stronie. Cudo.

33
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-19, 23:34 »
Masz starego jak świat GCN'a (do tego po prostu słabą kartę, nie wiem dokładnie która to z serii R7, nie byłeś łaskaw powiedzieć, ale najmocniejsza R7 265 jest słabsza od gtx'a 660'tki w Crysisie 3, a co dopiero w tym modzie, gdzie jest masa teselacji), gdzie tesselacja chodzi wyjątkowo chujowo (jak we wszystkich poprzednich radeonach). Nowsze wersje tej architektury działają lepiej, ale ciągle szału nie robią.
Wyłącz teselację w opcjach. Jak za mało, to suwaczki w dół. Rozdzielczość cieni bym dał na maksa, ale to sam zobaczysz.

34
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-03, 15:41 »
Swego czasu problem ten był rozwiązywany przez wgranie starszej wersji i czekaniu na następną, w której ten problem na danym kompie już nie występował.
Tradycyjnie, system pack, zgodność z XP SP3 i uprawnienia admina, jak to nie działa, to trzeba czekać.

35
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-02, 01:11 »
log.txt w system...
Wrzuć Degeneratedowi na WoGu i opisz problem.
Ja bym jeszcze spróbował wgrać starszą wersję moda oraz przeinstalować Gothica.

36
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-01, 18:36 »
Skoro problemy wywołuje nowy sterownik, który musisz mieć, to co my mamy pomóc?
Poza tym sam zauważyłeś, że błąd występuje nawet bez tego moda, więc pisanie o tym w tym temacie jest jeszcze bardziej bezsensowne.

37
Archiwum / [G½] Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-08-01, 18:12 »
Myślicie, że to wina sterowników od grafy?

Nie. Wyłącz DEP, jak nie działa, to odpal z uprawnieniami admina i w zgodności z XP SP3.

Wersja DX11: X17.1

...
To jest wersja modyfikacji, a nie DX11.

Sterowniki: Wczoraj przed południem zaktualizowane do najnowszych, po ich zainstalowaniu pojawił się problem

Wróć do poprzedniej wersji zatem.  :facepalm:
I nigdy nie używaj opcji uaktualnienia sterowników, tylko wywalaj obecne, instaluj nowe.

38
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-07-13, 19:01 »
Albo kłamiesz, albo jesteś leniwy, albo jesteś nieudacznikiem. Wybieraj.
Wchodzisz na temat na WoGu. Ctrl+f "Gothic 1".

39
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-07-11, 19:46 »
Przecież Skyrim wygląda jak kupa, a w 1080p chodzi płynnie na 8800gt (tylko cienie na prawie najwyższe - i tak zawsze wyglądają jak gówno). Nie zmienia to faktu, że Skyrim sam w sobie ma ziebaną optymalizację, bo z modami graficznymi framerate potrafi spadać niemiłosiernie po zmianie lokacji, aby po ponownym włączeniu gry było grubo ponad 60FPS.
Mody graficzne nigdy nie słynęły z dobrej optymalizacji, więc o co chodzi? Jak wam nie chodzi płynnie, to skonfigurujcie ustawienia, kupcie lepszą grafikę, a przede wszystkich zachowajcie to dla siebie.

40
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2015-07-06, 14:34 »
Instalacja moda wymaga myślenia (czytanie ze zrozumieniem wystarczy). Skoro mod jest już spatchowany, to patcha nie ruszasz.
Ew. spróbuj odpalić z uprawnieniami admina i w zgodności do XP SP3.

Uwaga! Patch jest dla poprzednich wersji moda

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
Do góry