Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
61
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-20, 20:05 »
Co do ustawień z panelu sterowania, to nic nie działa (z modem na DX11). Wymuszone AA - niet. Nawet adaptacyjna synchronizacja nie działa (z tego co pamiętam). Więc to nic dziwnego. Integrę wyłącz w BIOS'ie, albo wywal od niej sterowniki, powinno wyjść na jedno.

Co do stack overflow, out of memory i pochodnych, to pomaga/odwleka w czasie zwiększenie limitów pamięci na poszczególne rzeczy. Ustaw tak, jak to podawał vurt w swoim temacie. Link.

Ale jak powiedziałem, wiele FPS'ów to nie oczekuj. Ty masz Fermi, to nie jest Kepler... (A tak baj de łej, to zmniejsz do cholery ten plik stronicowania, daj 2048, więcej nie potrzeba, a to i tak tylko, jeśli lubisz zapełniać RAM do ok. 90% - wówczas windows głupieje).

62
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-20, 14:44 »
"Pocieszę" Ciebie.
Z tym GPU i tak byś nie pograł komfortowo na DX11. :F
Może (słowo klucz) za pół roku, jak Degenerated zabierze się za optymalizowanie. Wówczas będzie sens wracać do tego problemu.
Procesor oczywiście też słaby nawet na podstawowego Gothica. Gothic lubi duuużo herców. Nowe instrukcje go nie obchodzą, dlatego na stosunkowo nowych cepach potrafi się dławić, jak są niżej taktowane. Zwłaszcza przy takim Vurtcie (i jak mniemam el hajwerze).

Co do samego problemu, to magia reinstalacji jest silna w Gothicu. Formata nie zalecam (a na access violation pomaga) bo system mówisz, że nowy. Sprawdź DEP, daj Gothica do wyjątków, wyłącz całkowicie DEP'a, czy co tam można robić. Uruchom jako administrator (rzadko, bo rzadko pomaga, ale jednak).

63
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-18, 20:17 »
Mam genialny pomysł!
Pobierz manualnie najnowszą wersję z WoG'a, a nie poprzez apdejter. :facepalm:

64
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-17, 15:27 »
Ruch kamerą, przybliżenia i oddalenia robi się w programie do obróbki :)



Spoiler
Jakbyś nie zrozumiał przekazu, to:
nie oczekuj od osoby, która musiała się użerać w grze, aby potem się jeszcze bawiła niewiadomo ile w vegasie.

65
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-17, 08:41 »
Praktycznie żadnego ruchu kamerą.

Biorąc pod uwagę, że z DX11 nie można kamerą na F6 poruszać myszką, to i tak niezłe te ujęcia.

Niektóre sceny są z dupy, bez dynamizmu, np. to jak Bezi biegnie, a do tego jest głos Saturasa drącego się na niego.  o_0 (gdyby jeszcze go gonili, to inna sprawa).

66
Czas Zapłaty / Błędy i bugi w wersji 1.4
« dnia: 2015-05-15, 11:39 »
Nie no niesamowite, jest CZ wreszcie, po tylu latach czekania, a ja nie mogę grać, bo do 19.05 muszę znowu przejść dla save'ów Wiedźmina 1 i 2. :D
Po przejściu Wiedźmina 3 pozycja obowiązkowa.
Plik ini jest od razu zmodyfikowany, aby był większy przydział pamięci na tekstury?
Przydałoby się wrzucić linki do aktualnej wersji moda do tematu z premierą.

@edit
Link do pobrania z dysku google.

67
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-11, 15:15 »
Musiałem przymrużyć oczy, bo mnie te screeny raziły...
Oczojebny HDR jest oczojebny.

68
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-05, 12:58 »
Znajdzie się jakaś dobra dusza, która przetłumaczy?

Cytuj
Die ganze Technik funktioniert wie folgt:
  • Zeichne die Szene so weit, dass ein brauchbarer Depthbuffer vorliegt. Das kann z.B. nur das WorldMesh sein oder die komplette Szene
  • Color- und Depth-Writes ausschalten, da die GPU so verdammt schnell rasterisieren kann
  • Zeichne nun für jede Node des BSP-Trees ihre Bounding-Box als Mesh, an ein Async-Query-Objekt gebunden
  • Prüfe dann in den nächsten Frames ob ein Ergebnis vorliegt (Die CPU darf
    meist ca. 3 Frames vorbereiten). Würden wir sofort einen Pipeline-Flush
    machen, würde dies arg auf die Performance schlagen.
  • Nun kann man z.B. auslesen wie viele Pixel von dem DrawCall der BBox wirklich gezeichnet wurden.
  • Sind es mehr als 0, so ist die Node sichtbar. Andernfalls wurde sie komplett vom Depthbuffer überdeckt.

69
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-03, 14:06 »
Przy jakim frame rate'cie warto zaznaczyć. :D
Na moim starym PC Gothic 3 to działał strasznie, a jak wchodził nowy poziom postaci, to był dosłownie pokaz slajdów i różnica 3 klatek, to wówczas 2x mniejsza wydajność. :F

70
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-05-02, 22:54 »

71
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-04-25, 19:15 »
Chodziło mi o umieszczenie na skali takich ZW z najwyższym poziomem trudności. No, ale jak na razie jest 0, to nie ma o czym mówić.

72
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-04-25, 11:04 »
Dobry byłby jeszcze jakiś punkt odniesienia, np. tradycyjne NK, ale też MT czy ZW na najwyższych poziomach trudności oczywiście.

73
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-23, 23:15 »
Jest to napisane kurewsko wyraźnie biało na szarym w pierwszym poście tematu na WoGu. :facepalm:  :ayfkm:

74
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-23, 01:15 »


75
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-21, 17:37 »
po co obciazac cpu rzeczami ktore moze o wiele szybciej obliczyc gpu i to wlasnie robi?

 :facepalm:  :ayfkm:

Może dlatego, że obecnie narzut na GPU jest bardzo duży, a CPU nie ma co robić?  :hmmm:
W kolejne są do dodania źródła światła rzucające dynamiczne cienie, co dodatkowo obciąży GPU. Jak w przyszłości będzie działało MSAA (a nie półśrodek SMAA), to kolejne obciążenie dla GPU. Jeszcze inne duperele dojdą, których zapewne wstyd będzie nie odpalić, skoro jest taka możliwość.  :lol:
A cząsteczki można liczyć bez problemu na CPU.

76
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-04-21, 17:27 »
Baba ze wsi będzie odrąbywała kurczakom łby?

77
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-21, 17:23 »
Ale tu nie chodzi o zEngine, tylko ten drugi silnik graficzny-nakładka Degenerated'a. :facepalm: Jeśli uważasz, że Degenerated działa na silniku graficznym Gothica, a nie na własnym, to ...  :lol2:
Wszystko, co liczy Gothic dla siebie, domyślnie, może nadal siedzieć na jednym wątku, to nie jest obecnie problemem.

78
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-20, 22:36 »
Czym się podniecasz? To wygląda co najwyżej poprawnie.
Jak zobaczyłem "particle" to oczekiwałem, że cząsteczki ognia będą liczone, a nie animowana tekstura (żeby jeszcze przy rzucaniu ognistej burzy nie było przerw...). Tak samo po przywołaniu demona, tam powinny być cząsteczki ognia/dymu/iskier. Obecnie nie ma specjalnego obciążenia CPU, a mamy przecież duuużo rdzeni do spożytkowania.

Uprzedzając, to znam znaczenie słowa "distortion" i stwierdzam, że "particle" pasuje tutaj jak pięść do nosa.

79
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2015-04-19, 21:57 »
Dobra, wreszcie zacząłem grać w ZW na nowo, na najnowszym patchu. Poziom trudności oczywiście ekstremalny.
Pierwsze punkty wydaję na naukę broni, aby wbić te 34%, więc czy jeśli będę chciał grać magiem, to można iść spokojnie w broń jednoręczną, czy potem mag ma dostęp do potężniejszych broni dwuręcznych i lepiej na niej się oprzeć?
Bez spoilerów.

80
Archiwum / Gothic DirectX 11
« dnia: 2015-04-18, 22:01 »
Niby nie jest tak źle, zapytał o dżiforsa, a nie o radeona. :lol2:
Spacje przed znakami zapytania sugerują, że to był jednak wypadek przy pracy.

Wyprzedzając pytanie, to nie jest forum od dobierania sprzętu komputerowego.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
Do góry