Właśnie przeszedłem CZ po raz 2. Ciekawiło mnie jak działa odbicie w siedzibie nekromanty. Teraz już wiem, ale całkowicie nie mam pojęcia co robią kładki z Bezimiennymi ustawione w nicości poza ścianami tejże siedziby xD A przez ściany podziemia zamku widać klasztor Innosa z GII xD Same podziemia są dziwnie podobne do tych z klasztoru w GII. Ciekawi mnie ile jeszcze takich "ciekawostek" znajduje się w grze xD Nekromanta mówi nam że nauczy nas robienia trucizn, więc można by dodać u niego opcję nauki alchemii. Znalazłem też przepis na sztabkę złota, ale jak się domyślam w grze nie ma bryłek złota. Po walce z "Józkiem" czasem wywala access violation po rozmowie z Nekromantą. Końcowy etap zadania "Hrabia", po pokonaniu Kruka, aby ten do nas zagadał trzeba wczytać grę, o ile go się wcześniej nie zabiło
Orle Gniazdo powinno mieć jakąś bramę, czy kratę, bo wszyscy mówią, że jest zamknięte i nie da się tam wejść, a kucharz Ash w tego gniazda, kotuje stojąc w miejscu, bo nie ma garnka. W końcowym biegu do SO, Cavalorn "zakręcił się" na schodach w Wieży Mgieł. W czasie walki z Czarnym Magiem (to chyba nie ten sam koleś co Nekromanta) ten przyzywa demona, który go atakuje. I nie ma to jak nieoceniona pomoc Beziego, który przyjmuje na siebie wszystkie ciosy Bossa, jeśli się odpowiednio nim pokieruje
Ewentualnie można wykorzystać zasadę działania kuli ognia, co zamyka końcową walkę w jakiś 5 sekundach :( Jeśli chcecie umieścić w grze resztę duali, to zamiast umieścić je wszystkie w Klasztorze, to znalazłem parę ciekawych miejsc. Niecki skalne tuż przy przepaści gdzie prawie nikt nie zagląda są idealnym miejscem na trupa z mieczami. Wydaje mi się też, że trochę mało run jest w grze. Nie znalazłem żadnej 5 poziomowej, albo innych takich jak bryła lodu. Nowych run też mało ale są zwoje. Znalazłem 1 zwój uzdrowienie innych. Może po prostu za słabo przeszukałem świat. Ale grało się fajnie z uśmiechem i skaczącą kamerą po zielsku Lestera