Postulaty 1444148 5182

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1444148

Odpowiedzi 5182

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy

Siekacz

Postulaty
#2200 2013-04-21, 10:00(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 10:01)
Cytuj
Tego kawałka nie rozumiem.

Żeby grupa miała dostępy do śmietników i tak dalej... No wiesz...
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy
Cytuj
Ale ogólnie chyba zrobione. Nie mam jak sprawdzić, bo nawet root nie ma dostępu, dałem tylko i wyłącznie tobie.

Super
Oki Jak mi dasz jeszcze tam moderatora to będę Cie kochał
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2202 2013-04-21, 10:11(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 10:14)
Od dawna działa to inaczej. Przynależność do tajnego działu daje dostęp tylko do tego tajnego działu. Każda dodatkowa rzecz jest załatwiana dodatkową grupą na secondary - np jak ktoś ma mieć dostęp do Poziomkaz i kantyny, to dostaje grupy Poziomkaz i old&significant. W ten sposób jest porządek. O dostępie do swojego działu decydujesz jako założyciel Ty, ale dostęp do kantyny o ile się orientuję musi zostać raczej zatwierdzony przez obecnych O&S, a nie pojedynczą osobę. W każdym razie tak czy inaczej, będzie jak zwykle dawany jako oddzielna grupa.

Moderator dodany.

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy
Oki

Dziękuje
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy
prosze o dodanie usera do mojej nowej grupy poziomek:
grumpycat
 


majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
czy jestem za młody na O&S czy za mało znaczący? :P
postuluję o dostęp do kantyny :D  a jeśli teraz za wcześnie to proszę ponownie to rozpatrzeć jak w końcu wydamy oficjalne pełne spolszczenie returning :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2207 2013-04-21, 23:15(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 23:24)
Z tym działem wiąże się wiele nieporozumień. Nie jest to absolutnie jakiś "honorowy" dział tM, wbrew temu co sugeruje nazwa. Obecnie jest to po prostu "oddzielna sala" grupy znajomych ze "starego" tM. Wątpię żeby dostęp tam był dla ciebie szczególnie interesujący, zwłaszcza że jest to środowisko raczej zamknięte i niechętne napływowi osób o odmiennym charakterze. Niektóre tematy rzeczywiście rozwijają się tam o wiele lepiej niż na jawnym forum, co jest oczywistą konsekwencją tego że nie wszystko nadaje się na publiczny widok. Wpuszczanie tam "obcych" wszystko by zniszczyło. Nie jest to też jedyne tego typu miejsce na forum, chociaż bezsprzecznie ma najdłuższą tradycję. W dziale theSect też mieliśmy taki swój "tajny offtopic" (właściwie to jest idealne określenie), który wielokrotnie przeżył prace nad modem. Ale tam poziom dyskusji nieraz był niebezpiecznie bliski totalnemu spamowi, tak że właściwie trochę obrażam offtopic używając tego określenia do obu.
No i dodam że prawie każdy może sobie zażyczyć taki dział/subforum o ile będą realne szanse na to że tworzenie go nie będzie czasem totalnie zmarnowanym. Ale najpierw musi być potrzeba, działanie - dopiero potem.

Jakbyś nie był wystarczająco zniechęcony, to możesz jeszcze zajrzeć na listę osób należących do tej grupy i jeszcze raz zastanowić się czy jest to coś dla ciebie. http://themodders.org/index.php?app=members&module=list&filter=52

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
lubię takie sale 8)

jedyne co odstrasza mnie na liście członków to avatar Wowoza - więc chyba zaryzykuję.

ale widzę że część ekipy jest dużo "starsza" ode mnie, więc gdybyście uznali że jestem za mało Old na tą grupę to się nie obrażę :P. Czy kantyna potrzebuje nowego kelnera ? :P

w takim razie postuluję by gdzieś w dobrze widocznym miejscu wisiała lista wszystkich grup które nie są grupami moderskimi (same nazwy i opisy przeznaczenia)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2209 2013-04-21, 23:43(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 23:59)
Majaczek, bez ankiety zgaduję że nikt cię tam nie chce, tak samo jak choćby pewnie mnie. Próbujesz wbić się na cudze przyjęcie.

Ale można taką zrobić, kiedyś była nawet ankieta o wpuszczenie świętej pamięci Iron Mana.

Nie mamy za wiele grup które nie moddują Gothica:
Administratorzy, Root Admin - chyba nie muszę tłumaczyć.
CodeName.Reborn - nie mam k***a pojęcia. Chyba miało być coś z game devem / moddingiem jakiegoś nie-Gothica. Czyje to w ogóle jest? Jak się w ciągu tygodnia nie zgłosisz to leci do kosza.
DS 2012 - przestarzałe, na potrzeby organizacji... Dnia Screena 2012. Wywaliłbym, ale Adanos się tym zajmował i to jego działka.
Goście - ci niezalogowani.
Moderator, Moderatorzy - też chyba nie trzeba tłumaczyć, różnią się tym że jedna nie ma kolorka.
Old and Significant - już wyjaśnione.
Old Poziomkaz - grupa archiwalna / honorowa.
Poziomkaz - założona dziś przez Siekacza, żadnego związku z moddingiem, ale totalnie i ściśle tajne.
Sawik - specjalnie dla Sawika żeby mógł pisać w tajnym dziale Kaczki, zarazem będąc zbanowanym na resztę forum
The Sect Team - kiedyś produkowaliśmy moda, potem produkowaliśmy spam, a teraz już nic w ogóle nie produkujemy. Właściwie to do zarchiwizowania.
Top Secret - wbrew nazwie akurat jest związana z moddingiem, niewypalony pomysł bodajże Ogrodnika. Właściwie to do zarchiwizowania.
Unity - ambitny i naiwny projekt związany z game devem, zarchiwizowany, grupa istnieje tylko dlatego żebym mógł mieć logo pod avatarem.
Użytkownicy - chyba też nie muszę tłumaczyć.
Validating - ci zarejestrowani, ale bez aktywacji konta przez kliknięcie w link z maila.
Zbanowany - funkcja głównie dekoracyjna (logo pod avatarem), bo bany i tak są nakładane w inny sposób.

Pozostałe grupy moddują Gothica. Nie wymieniłem grup które są tak tajne że nie można nawet ich publicznie wymieniać (no co - jakaś aura tajemniczości musi zostać zachowana, tak jest ciekawiej :D ).

PS: o listę tajnych działów nawet nie pytaj, ilość jest naprawdę gigantyczna (to forum jest trochę taką górą lodową), ale zdecydowana większość jest zamrożona (grupy kasujemy, a posty przenosimy do archiwum). Kiedyś można by pomyśleć o jakimś Instytucie Pamięci Modderskiej który po n latach odtajniał by działy upadłych grup, bo w wielu były naprawdę ciekawe rzeczy :D

//edit: tzn właściwie to nie wiem co w nich było. Wiem tylko że ciekawe rzeczy mieliśmy w Nordmarians Team. Raz też zabłądziłem do Jogurtów, i to ciekawe nie było. Co do reszty działów, to chyba po prostu chodzi o podświadome oddziaływanie samego widoku tylu działów modyfikacji spoczywających we wspólnym grobowcu i trzymających zapomniane sekrety.

@down: gotowe.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Postulaty
#2210 2013-04-21, 23:54(Ostatnia zmiana: 2013-04-22, 00:44)
A ja proszę o odebranie mi dostępu do Raven Studio... Bladego pojęcia nie mam dlaczego mam tą grupę, a będę miał przynajmniej mniej do kręcenia rolką.

@up: Thx, props

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Postulaty
#2211 2013-04-22, 00:30(Ostatnia zmiana: 2013-04-22, 00:31)
Cytuj
Top Secret - wbrew nazwie akurat jest związana z moddingiem, niewypalony pomysł bodajże Ogrodnika. Właściwie to do zarchiwizowania.
Dajcie mi tam dostęp, bo nie pamiętam w sumie co to za forum, a rzeczywiście chyba coś takiego organizowałem i chciałbym sobie odświeżyć. Ew. powiedz tylko, czy to Mod Świąteczny, czy tylko powrót Jogobelli, możesz zajrzeć do środka, teraz to i tak to lata wszystkim koło nosa.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mod świąteczny XD


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
przepraszam xD
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Też przy nim robiłem, to było chyba jeszcze za czasów modelowania w Wingsie. Może wrócimy do tego, jest szansa że tym razem przed sylwestrem zdążymy[hide]Pytanie którego roku[/hide]
:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Proszę o dostęp do działu grupy White&Red dla użytkownika @.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
MODA składaj zamiast siedzieć po czyiś grupach.  :lol:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Proszę o dostęp do działu grupy White&Red dla użytkownika @.
Wykonane.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluje o założenie listy użytkowników z zmienianymi nickami, uwzględniającą starą jak i obecną nazwę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry