Sprawy związane z Forum 707763 2598

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 707763

Odpowiedzi 2598

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
aa no trudno
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sawik - zrób taką kompletną listę to ją przekleję jeśli uważasz że tak będzie lepiej.
Kiedy tworzyłem tamten wątek nie zakładałem że mają tam trafić wszystkie stare wydarzenia - uznałem że byłoby z tego więcej roboty niż pożytku.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To jakim cudem ten delikwent ma animowanego avcia?
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=14585


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Modyfikacja/Rozszerzenie cały czas rozrasta, o czym informować będziemy tam: [cenzura - Avallach] i na stronie TheModders
Więcej materiałów znajdziecie w galerii:
http://zlotewrota.org/galeria/nowe-lokacje
Oficjalna strona grupy: http://raven-studio.bplaced.net
Av?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kaczka i Sentarion mają po prostu znajomości :D Co się dziwić xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
O co ci sie rozchodzi? Czasy Zapłaty i inne też miały wrzucone likni do stron. To wizytówka bez żadnych zjebanych kont i innego scierstwa, a forum nie reklamuje na moddersach, bo dziewica to kropla w udzialach foruma rejvenków. To głównie do machinimy.
Btw, dzięki za przypomnienie. Niedługo zmienię na oficjalny, aktualny adres :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Modyfikacja/Rozszerzenie cały czas rozrasta, o czym informować będziemy tam: [cenzura - Avallach] i na stronie TheModders
Więcej materiałów znajdziecie w galerii:
http://zlotewrota.org/galeria/nowe-lokacje
Oficjalna strona grupy: http://raven-studio.bplaced.net
Av?
Ja nie widzę problemu. Nigdzie nie jest to zakazane.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie, obawiam się że jest to po prostu nad interpretowanie regulaminu. Zwykłe wspomnienie o alternatywnej stronie do sprawdzenia informacji o modyfikacji nigdzie nie jest zabronione, zabronione jest  " Zabrania się wykorzystywania forum w celach reklamowych bez otrzymania uprzedniej zgody administracji.".
Outlander chyba nawet dziś (a to nie pierwszy raz) wklejał link do forum swojej modyfikacji, nikt się nie czepia. Po prostu takie mało znaczące wspomnienia, raczej mogą zostać puszczone płazem, przecież nic nam się nie stanie jeśli dwie osoby na temat tej jednej modyfikacji poczytają u twórców. 

Oczywiście, Admin ma zawsze rację etc. 

@Adanos , no, a Avallach ocenzurował link Miguana.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Z tego co wiem, link użytkownika Miguana został ocenzurowany, bo jawnie powiedział, że materiały, które mają do pokazania, będą umieszczali jedynie na stronie, która została ocenzurowana.  W takim wypadku imo to reklama w chuj, a ewidentne reklamowanie innych stron/potrafi/forów/czegokolwiek jest zabronione.
My z Sentarion ma napisane, że pi WIĘCEJ INFO można zerkać tam a ja po prostu dałem link do oficjalnej strony grupy, bo też jest tam więcej informacji niż tutaj choćby o samych jej członkach
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Modyfikacja/Rozszerzenie cały czas rozrasta, o czym informować będziemy tam: [cenzura - Avallach] i na stronie TheModders
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
theModders nie ma strony to raz.
Dwa - mogli napisać tak:
Cytuj
Modyfikacja/Rozszerzenie cały czas rozrasta, o czym informować na stronie TheModders.
Oficjalna strona projektu: [OCENZUROWANA STRONA]
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczek... Ty jesteś jak te ludziki co ci się wstępu fabularnego czepiają, dopierdalasz się do szczegółów. Mogli tak, mogli siak, a mogli zrobić grę zamiast moda, a mogli wygrać w totka. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Teamy z którymi porównujecie ten mają dość porządne strony. To tutaj to świeżo i byle jak sklecone gówno. A że regulamin uwzględnia możliwość nie pozwolenia na publikowanie linków do takich świeżych byle jak skleconych stron o moddingu, to go ocenzurowałem. Dla zainteresowanych, wygląda to tak: http://questpack1.ucoz.pl/ .
Jak chcą, niech tam coś wrzucają. Ale przy braku linka do tej strony na forum, będą mieli dużo konkretniejszą motywację żeby umieszczać wszystkie materiały też tutaj - co powinno wyjść na dobre naszym użytkownikom.

Jeśli kiedyś poprawią tą stronę na tyle, że wchodzenie na nią będzie co najmniej godną alternatywą dla przeglądania materiałów bezpośrednio w temacie, to będą mogli dodać link.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Avallach powoli transformuje sie na theModdersnazi . Uciekajcie póki czas :D Co chwila zabroni nam używać avatarow bo nie spełniają standardy 
 



Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Avallach powoli transformuje sie na theModdersnazi . Uciekajcie póki czas :D Co chwila zabroni nam używać avatarow bo nie spełniają standardy
Przecież już zabronił, co z gifami.

dasModders, modding und spiele dev
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Sprawy związane z Forum
#1377 2015-02-21, 12:43(Ostatnia zmiana: 2015-02-21, 15:21)
Avallach powoli transformuje sie na theModdersnazi . Uciekajcie póki czas :D Co chwila zabroni nam używać avatarow bo nie spełniają standardy
Przecież już zabronił, co z gifami.

dasModders, modding und spiele dev
*dieModders, Modifikationen- und Spielentwicklung

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Modding macht frei
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



VeroniSsia

VeroniSsia

RaveN Studio
MalOotka ;]
posty6
Propsy12
Nagrody
ProfesjaScenarzysta
  • RaveN Studio
  • MalOotka ;]
To raczej wina smf i kompatybilności z przeglądarkami ale nie wszystkie emoty/ikony są wyświetlane jak należy. Niektóre to po prostu zielono-białe prostokąty.
Używam Google Chrome
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry