Sprawy związane z Forum 900773 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 900773

Odpowiedzi 2604

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Po zmianie serwera strona główna forum i 'nowe posty' wyświetlają mi się jakby powiększone. Poniżej screen:
Spoiler
Ponadto nie widzę zawartości shoutboxa, jest tylko szare tło.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli chodzi o shoutboxa to tak pozostanie, dopóki domena nie będzie w pełni sprawna. Powiększoną czcionkę mam i ja - na większości forum :ok:
 



Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeby było zabawniej, to też mam chrome i lista tematów jest w porządku. Co innego główna strona forum :D 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
U mnie też głowna strona jest olbrzymia. No i nie ma shoutboxa.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No to zainstalujcie sobie Firefoxa i problem z głowy.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O nie, ta opcja odpada. Czekam, aż ktoś coś wymyśli.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Chciałbym zapytać po co coś takiego jest w body?

I przy okazji zgłosić, że przy szybkiej odpowiedzi nie ma ikonek :<
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No i działa jeszcze stara domena  :hmmm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zróbcie żeby po 24h nie łączyło postów, nie wiem ile jest teraz, ale więcej niż 24h. A najlepiej jeśliby to było wyłączone, lub ustawione na bardzo krótki czas. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
-50% warna temu kto powie jak to naprawić :lol2:
Wypierdolić zbugowanego Google Chrome, który ssie bardziej niż Explorer i zainstalować rudego liska ver 31 czy 32... nie pamiętam która już wyszła.
 

gothic1210
  • Gość
Ej tak przy okazji to na IE tM nie działa. :lol2: Nie skopiowałem komunikatu, ale było coś z plikiem redirecting.php. Ta domena ovh jest oficjalna? Bo ona działa, a org na IE już nie, za to na chrome tak. To jak to jest? 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
.ovh to nasza oficjalna domena awaryjna. W normalnych okolicznościach .org powinna działać lepiej. Jeśli nie działa, nie wiem co jest przyczyną. Przy migracji na tM 2.1. trzeba będzie to forum postawić od nowa po prostu xP.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Biedna baza danych xD
Tak btw proszę o wyjebanie mojego złego % warna, bo podałem najsensowniejszy pomysł  :F
 

gothic1210
  • Gość
Nie no baza danych chyba zostanie przeniesiona, co? 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
.ovh to nasza oficjalna domena awaryjna. W normalnych okolicznościach .org powinna działać lepiej. Jeśli nie działa, nie wiem co jest przyczyną. Przy migracji na tM 2.1. trzeba będzie to forum postawić od nowa po prostu xP.
Kelten do mnie przed chwilą pisał.
Ma problem z zalogowaniem, przez org nie działa mu w ogóle strona, przez ovh przy logowaniu przekierowuje na org które mu nie działa. Chyba było wspominane, ale nie pamiętam czy był sposób na obejście tego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
ipconfig /flushdnsPowinno pomóc jeśli winny jest cache dns wskazujący na stary serwer. Najlepiej gdyby podał na czym polega błąd ("nie działa mu w ogóle strona" jest dalekie od bycia wystarczającym opisem).

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Sawik ja miałem taki sam problem ponieważ miałem w pliku hosts linijkę z ip starego serwer tm
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
U mnie plik hosts był zepsuty musiałem zamienić go w old'a i dodać nowy .
PS:Dzięki Sawik za pomoc.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry