Sprawy związane z Forum 892047 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 892047

Odpowiedzi 2604

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jest jeszcze mod Zapomniane Miasto oraz my pracujemy nad pewnym modem, który w stosownym momencie zostanie tu zapowiedziany. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bo tu jest za dużo zgadywania, hipotez i ogólnie pierdolomento. 

Niech się weźmie ktoś, jeszcze parę postów temu Kuba Czaker miał ochotę się w to babrać, skontaktuje się przedstawicielami grup modderskich i stwierdzi czy będą chętni. Zaraz sam napiszę temat na górnym forum. 
Pisanie na dolnym forum, o evencie z górnego, jest według mnie trochę chybione, bo mało kto z "górnego" ma odwagę zapuszczać się na "dolne". 

Według mnie, regulamin nie powinien ograniczać się do Gothic, co więcej, nawet kłóciłbym się pod względem tego czy powinno się ograniczać do modów. 

Czyli jak to widzę? Dzień screena z naszej dowolnej produkcji. Czy to będzie gra czy modyfikacja, nie ma różnicy. Można wtedy pomyśleć o promocji wydarzenia chociażby na warsztacie czy leveldesign'ie. 

Oczywiście przez to będą problemy z ocenianiem, ale przynajmniej będzie co oceniać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niech no zgadnę, mody wyłącznie mające własną fabułę, najlepiej z tytanami, mieczami runicznymi i jak to jeszcze było, Allach? Wyjaśniałeś mi kiedyś na gg na co jest popyt.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie kojarzę. Moja opinia jest taka że popyt jest niski na mody które tylko zmieniają jakiś detal oryginalnej rozgrywki (którą trzeba wtedy po raz kolejny przechodzić). Większy popyt jest na mody które mają oddzielną fabułę - najlepiej z nowymi lokacjami.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Czy to u mnie coś się stało? Czy na forum, że podkreśla mi wszystkie polskie słowa w szybkiej odpowiedzi?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Musisz mieć zmienione ustawienia języka w przeglądarce/systemie
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ok, rzeczywiście. Swoją drogą zastanawiam się kto mi to zmienił xD  
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytat: WotanGolS
Na początku chciałbym zaznaczyć  że postanowiłem założyć konto na tym forum z powodu właśnie tej modyfikacji. Śledziłem ten wątek od czasu jego publikacji gdyż byłem bardzo zainteresowany że ktoś tworzy "taką" modyfikację do mojej ulubionej części serii. Teraz gdy modyfikacja ujrzała już światło dzienne chciałbym serdecznie podziękować Outlanderowi i wszystkim innym którzy dołożyli cegiełkę do ER. Dzięki nim jestem ponownie w stanie powrócić do gry którą znam już niemal na wylot a że niezbyt przepadam za wszelkimi modami do gier to te "rozszerzające" nie naruszające głównej fabuły gry i zgodne z tzw "lore" są u mnie jak najbardziej widziane.
Do żadnego tytułu nie mam takiego sentymentu jak do pierwszej części Gothica była to bowiem moja pierwsza gra na PC.
Teraz gdy widzę po ilościach modyfikacji do jedynki i pozostałych z uniwersum cieszę się że są jeszcze osoby które starają się tchnąć powiew świeżości w tak stare gry. To świadczy o tym jaki fenomen wywarły w naszym kraju i o ich "nieśmiertelności" dla fanów serii w tym i dla mnie.
Starsze tytuły posiadały ogromny klimat , który strasznie przyciągał gracza niestety nie można się go zbytnio dopatrzeć w nowych produkcjach zwłaszcza w gatunku RPG. Może to przez tą " przestarzałą" oprawę graficzną.? Śmiało mogę powiedzieć że jestem w tych "11" procentach dla których grafika nie robi większego wrażenia.
Właśnie dlatego saga Gothic a zwłaszcza jej pierwsze dwie części są tak wyjątkowe - wielkie dzieła które podbiły serca wielu polskich graczy.
 Ich zalet chyba wypisywać nie muszę bo raczej wszyscy je dobrze znają ; )
Jeszcze raz duże gratulacje dla twórców moda bowiem dzięki nim "Gothic" znowu może zostać przez mnie ograny a sądząc po ilościach zmian jakie czytałem będę się świetnie bawił. A wszystkim hejterom z grubej rury mówię " Jeżeli ci się nie podoba to nie graj ; ) bądź sam zrób coś lepszego."
Czemu mi sie wydaje, że to jest post Drakona?


http://themodders.org/index.php?topic=18318.msg1180668#msg1180668
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ja tego nie obiecywałem i uważam że to fatalny pomysł.

Jak będę miał czas to pokopię trochę. Wydaje mi się, że to byłeś akurat Ty, ale mogę się mylić.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że pierdolisz, i raczej nie mogę się mylić.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Spoiler



Jest problem z wyświetlaniem propsów na google chrome. Na firefoxie tego problemu nie mam.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To już jest od dawna, ale fakt. Też mam to samo.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To jak za każdym razem gdy jest to wspominane - na operze też to jest. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To ja przypomnę że to wyraźny błąd Pagana - zrobił w kodzie coś takiego:
.gpbp_voterslist_select {
  top: -20px !important;
}
Zapewne dlatego żeby załatać buga na ff, nie zastanawiając się nad tym że przez to rozjebie na przeglądarkach które wyświetlają poprawnie (bez przesunięcia).

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaniedbaliście nieco Hall of Fame :>
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zaniedbaliście nieco Hall of Fame :>
Że nie wspomnę że wszystkie poprzednie nagrody również powinny być dodane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
bo nic nie dostałem :<

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dlaczegp mój avatar nie chce działać?

 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Że nie wspomnę że wszystkie poprzednie nagrody również powinny być dodane.
Skąd takie założenie?
Nie nadajesz się do Hall of Fame, bo temat został założony przed powstaniem Hall of Fame. Przykro mi.
Skoro robimy listę z zwycięzcami forumowych wydarzeń, niech będzie ona kompletną.
Ceasum, bo to gif. Animowane avatary zostały zakazane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry