Sprawy związane z Forum 905981 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 905981

Odpowiedzi 2604

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałeś powiedzieć chujowe. Te skiny to obraza dla oka. :D
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czy tylko mi forum czasem nie chce się centrować albo nie centruje się do końca + dla zabawy daje dużą pustą przestrzeń po prawej stronie, tak jakby coś je rozjeżdżało?

Na Viście nie miałem tego problemu. Odkąd przesiadłem się na Siódemkę i FrajerFoxa mam tak samo Małgosiu.  :lol:

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To pewnie wina frajerfoxa, straszne gówno się z niego zrobiło. W ogole zróbcie obsługę wodotrysków forum na innych przeglądarkach to się przesiądę na chrome. :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jakich wodotrysków? Jedyną funkcją która nie działa na Chrome są niektóre zaokrąglenia ramek, które obsługuje TYLKO Firefox, bo są niezgodne ze standardami CSS i dodane samowolnie do kodu tej jednej przeglądarki. Wszystko inne idealnie działa w Chrome, które jest o ile się orientuję od początku istnienia przeglądarką najbardziej zgodną ze standardami. Nic też się pod nią nie rozjeżdża.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie o nich mowa. Tylko ze względu na zaokrąglone ramki jeszcze korzystam z firefoxa. :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zrobcie cos z tym rozjeżdżaniem :C
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Sprawy związane z Forum
#246 2012-06-03, 16:22(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 16:23)
A w SeaMonkey też zaokrągla(chociaż i tak nikt nie wie co to jest, tylko wyjątki)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#247 2012-06-03, 16:27(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 17:13)
SeaMonkey jest na silniku Firefoxa (Gecko Mozilli). Ja nie mam Firefoxa i nie będę specjalnie instalował żeby szukać przyczyny. Skorzystajcie z którejś wtyczki developerskiej i znajdźcie fragment kodu to powodujący, a go naprawię.


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeby jeszcze częściej firefox się wyłączał? Już wystarczy, że po uruchomieniu pokazuje błąd. :lol:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Avallach#msgote author=Avallach
Poziom został podwyższony    Spam w komentarzach do profili.
O co chodzi? Trochę pospamowałem Edowi, ale to chyba nic w porównaniu z tym co on mi zafundował.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#251 2012-06-03, 17:51(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 17:52)
On w przeciwieństwie do ciebie to zgłosił, a ja zobaczyłem całe strony (!) spamu twojego autorstwa. Jeśli też zostałeś w jakiś sposób poszkodowany, pokaż to. W twoim profilu widzę tylko jeden komentarz autorstwa Edkasumo, który można podciągnąć jedynie pod obrażanie i używanie wulgaryzmów, a nie pod spam.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Sprawy związane z Forum
#252 2012-06-03, 18:02(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 19:29)
Po mnie zostały 3 strony a po tobie 10 więc nie ma co gadać.


@down Następnym razem będziesz miał taki spam że rok będziesz go sprzątał ale już nie na TM :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po mnie zostały 3 strony a po tobie 10 więc nie ma co gadać.
A ty zrobiłeś kilka nalotów, cipka jesteś i tyle, zaczyna wojnę na spam i leci do adminów.


Spoko, następnym razem będę wiedziałby nie bawić się z Edkiem w takie gry.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Jeśli też zostałeś w jakiś sposób poszkodowany, pokaż to.

Oj oj miał trochę tego spamu, ale sawik sam go usnął.  :lol2:  :lol2:  :lol2:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeśli też zostałeś w jakiś sposób poszkodowany, pokaż to.

Oj oj miał trochę tego spamu, ale sawik sam go usnął.  :lol2:  :lol2:  :lol2:
Dokładnie, bo nie jestem taka picza jak edek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jak dzieci kurwa, jak dzieci
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Sprawy związane z Forum
#257 2012-06-09, 05:52(Ostatnia zmiana: 2012-06-09, 05:52)
Czy tylko mi forum czasem nie chce się centrować albo nie centruje się do końca + dla zabawy daje dużą pustą przestrzeń po prawej stronie, tak jakby coś je rozjeżdżało?

Na Viście nie miałem tego problemu. Odkąd przesiadłem się na Siódemkę i FrajerFoxa mam tak samo Małgosiu.  :lol:

Zainstalowałem ostatnią (wyszła kilka dni temu) aktualizację do frajerfoxa, przeglądarka się nie rozjeżdża w bok.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
U mnie też już śmiga.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#259 2012-06-09, 10:26(Ostatnia zmiana: 2012-06-09, 10:28)
Tylko ze względu na zaokrąglone ramki jeszcze korzystam z firefoxa. :lol2:
Kilka dni temu poprawiłem css, już powinny działać we wszystkich przeglądarkach zgodnych ze standardami. Możesz zmieniać na Chrome#msg1038304a ;d


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry