Sprawy związane z Forum 901099 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 901099

Odpowiedzi 2604

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mój błąd, przeczytałem na sb:
Cytuj
Werewolf: Za co nasz spiskowiec dostal bana? Czemu nie jest opisany w "bany"? :D
Buła: nie był godny zeby sie tam znaleźć
I nie pamiętając kto to zrobił uznałem że to ty i że nie celowo nie zamieściłeś wpisu.

No ale okazuje się że to był Aztek i wpis zamieścił, tylko Werewolf nie potrafi patrzeć jeden post w górę.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
zwykła beka
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żelazko za dużo wiedział, dlatego zrobiliśmy mu samobójstwobana.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mój błąd, przeczytałem na sb:
Cytuj
Werewolf: Za co nasz spiskowiec dostal bana? Czemu nie jest opisany w "bany"? :D
Buła: nie był godny zeby sie tam znaleźć
I nie pamiętając kto to zrobił uznałem że to ty i że nie celowo nie zamieściłeś wpisu.

No ale okazuje się że to był Aztek i wpis zamieścił, tylko Werewolf nie potrafi patrzeć jeden post w górę.


Wybacz, ale potrafie, z tym, ze data napisania o banie dla zelazka byla "2013-04-19 17:23" tylko z tego co pamietam wchodzil jeszcze na forum, udzielal sie chyba nawet, i nie byl jesli dobrze kojarze w grupie zbanowani, wiec pomyslalem, ze to tylko zart z tym banem zelazka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Wybacz, ale potrafie, z tym, ze data napisania o banie dla zelazka byla "2013-04-19 17:23" tylko z tego co pamietam wchodzil jeszcze na forum, udzielal sie chyba nawet, i nie byl jesli dobrze kojarze w grupie zbanowani, wiec pomyslalem, ze to tylko zart z tym banem zelazka.
https://www.youtube.com/watch?v=WrjwaqZfjIY
 


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Okej, w takim razie przepraszam za zamieszanie, mój błąd.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Możecie naprawić ten obrazek grupy Złotych Wrót?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Usunąłem odnośnik. Jak dostanę nowy odnośnik, to ustawię.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Takie dziwne coś, zabłądziłem dziś na profil WWZa, ma on dodanego dwa razy Sentariona w znajomych, podczas gdy ten nie ma go w ogóle.
Tak sobie pomyślałem że zamelduję jaki to spostrzegawczy jestem :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Brawo, wypierdalaj!

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
KZW, weź sie ogarnij juz :c
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Sprawy związane z Forum
#552 2013-05-28, 22:08(Ostatnia zmiana: 2013-05-28, 22:12)
To działa na zasadzie moich ministranckich mocy multipropsów. Avallach tłumaczył kiedyś iż czasami z niektórych komputerów może się zdarzyć, że polecenie do serwera np. tutaj o dodanie znajomego leci podwójnie i między tymi dwoma jest taki mały ułamek czasu, że silnik/TM (czy jak to się nazywa. Nie znam się zbyt, a mówię to co pamiętam) po prostu nie zdąża wychwycić. Oczywiście to kwestia przypadku. Możliwe, że coś skopałem i źle pamiętam.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jest to bug na forum który luźno zgłosiłem, od tego jest ten temat.
Wiesz, wywoływanie poleceń podwójnie już kiedyś przyniosło forum złe wspomnienia, co nie, Ave Allach? Pamięć krótka widzę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jak widać, nie lubią cię tu chyba sawik :(

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#556 2013-05-28, 23:59(Ostatnia zmiana: 2013-05-28, 23:59)
To była trochę inna sytuacja, błąd był właściwie odwrotny - tam zawiniło za wolne połączenie, nie za szybkie :D  Wskutek tego wystąpił nie na poziomie bazy danych, ale oprogramowania forum.

W każdym razie z tym błędem nic nie zrobimy, nie wygląda on też na groźny. W ramach ciekawostki dodam że występuje on też choćby w niektórych grach - np w Ingressie klikając odpowiednio szybko można czasami zhackować jeden portal kilka razy z rzędu, mimo że normalnie między nimi są cooldowny (i w końcu dochodzi do długotrwałego wypalenia).

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Takie dziwne coś, zabłądziłem dziś na profil WWZa, ma on dodanego dwa razy Sentariona w znajomych, podczas gdy ten nie ma go w ogóle.
Tak sobie pomyślałem że zamelduję jaki to spostrzegawczy jestem :lol:
Odnalazłem ministrancką moc multipropsów Luka:
http://themodders.org/index.php?topic=18794.msg1061884#msg1061884
Tak sobie pomyślałem, że zamelduję iż Sawik ma za dużo propsów...
 
Elo

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Sprawy związane z Forum
#558 2013-06-02, 14:15(Ostatnia zmiana: 2013-06-02, 14:53)
W subforum o Returningu robię czystkę etniczną tematów. Te które były poruszane w innych usuwam.

Dobra usunąłem część, a drugą zostawiam, ze względu na to iż mogą się przydać, lub porządnie napisane
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Może jakiś mały banik dla pana EdwardCrab61 za spam, bycie trollem, wypisywanie głupot, wkurzanie innych użytkowników forum i wypowiedzi na niskim poziomie? :D
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry