Sprawy związane z Forum 904144 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 904144

Odpowiedzi 2604

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Spokojnie, poczekamy aż sam to napisze :lol:

Zamiast ograniczenia rozmiaru samych obrazków, teraz macie prawo mieć CAŁĄ sygnaturę o wysokości max 200px (co teraz wydaje się nieco za duże). Przykładowo jeśli dacie tam obrazek o wysokości 200px, to nie możecie już dać żadnego tekstu ani nic innego.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Też mam pytanie, dałoby radę naprawić niedziałające emotikony w komentarzach profilowych? Wiem że potrzebne do życia to nie jest ale, jest to chyba jedyne miejsce gdzie to nie działa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
кот
Na bank chodzi o kota rimzzaka.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Sprawy związane z Forum
#164 2012-04-01, 18:24(Ostatnia zmiana: 2012-04-01, 18:25)
Rozumiem, że na prima aprilis RBT przejmuje władze. Muszę skopiować splasha na pamiątke. Zostawcie to chociaż na miesiąc. To się dobrze komponuje.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Sprawy związane z Forum
#165 2012-04-01, 19:26(Ostatnia zmiana: 2012-04-01, 19:26)
Aaaa, bo to prima aprilis dzisiaj, prawie zapomniałem. :lol2:  
Cytuj
Zostawcie to chociaż na miesiąc.
miesiąc? To już się nie powinno zmieniać!
 
makin' bacon

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Sprawy związane z Forum
#166 2012-04-01, 21:34(Ostatnia zmiana: 2012-04-01, 21:34)
Eee, to ma być żart na prima aprilis? Żart na prima arpilis powinien być śmieszny, a to śmieszne ani zabawne w jakimkolwiek sensie nie jest...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Eee, to ma być żart na prima aprilis? Żart na prima arpilis powinien być śmieszny, a to śmieszne ani zabawne w jakimkolwiek sensie nie jest...

No co Ty, kurwa, nie powiesz.
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
FlowereW, i tak zrobili lepiej niż TDM, oni tylko nieudany, zeszłoroczny gameplay wstawili.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Sawik: A nie wiem, nie udzielam sie w zyciu TDM ani jako uczestnik, ani jako obserwator. A kwiatem raczej nie jestem xd


Kereth: Aha.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Jestem za zachowaniem tła (napisy obojętnie. Tło jest bezbłędne)
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dlaczego Yhylys został "zbanowany"? Nie widziałem uzasadnienia w "Banach", a chłopak wrócił na internety i nie może na tM wejść bo bana dostał. Ma grupę zbanowany, może się zalogować lecz nic nie może zrobić.
Wie ktoś o co może chodzić?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Właściwie co jest z kontem Caesum? Raz widzę go podpisanego Caesum a raz Małgorzata. Co mu się nick automatycznie zmienia po napisaniu nowego posta?

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Właściwie co jest z kontem Caesum? Raz widzę go podpisanego Caesum a raz Małgorzata. Co mu się nick automatycznie zmienia po napisaniu nowego posta?
Ja w dodatku czasem widzę jego nick w jasnym odcieniu różu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#174 2012-04-10, 22:32(Ostatnia zmiana: 2012-04-10, 22:38)
Caesum ma nick Małgorzata. Jeśli ktoś widzi to inaczej, może niech spróbuje ctrl+f5 czy czegokolwiek.

Yhyllys założył konto z maila zaczynającego się na "Kazzmir" co już samo w sobie jest powodem do bana xD
Ale oprócz tego, ma drugie konto: Łysy, które jest odblokowane (ma stałe IP, więc o pomyłce TEORETYCZNIE nie ma mowy).
Daj mu znać żeby skasował pliki cookies (jak donosi Majaczek jest w nich dodatkowo przechowywana informacja o banie), zaloguje się na konto Łysy i nie robi więcej multikont.

Dla zainteresowanych (adresy IP i maile częściowo ocenzurowane):


Do tematu "Bany" wpisuję tylko... no prawdziwe bany, tutaj po prostu zablokowałem JEDNO z multikont, a zostawiłem inne tak żeby nadal mógł korzystać z forum, ale tylko z jednego na raz.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jest to spowodowane tym, że caesum po prostu miał różowy nick...
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
no i miał maila z "wybraniec" w nazwie co jest dodatkowym powodem

co to ma znaczyć?

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Sprawy związane z Forum
#177 2012-04-27, 19:34(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 22:22)

Kapitan hujobrody jest zdziwiony twoją opinią

Czemu nie mogę wstawić tego w sygnaturkę? Obrazek za duży?

Edyt doł: dzięki, teraz już działa.  :cool:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#178 2012-04-27, 22:19(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 22:20)
Tak, jest za duży - grupa Złote Wrota ma nadal ustawiony stary limit, który ograniczał wysokość do 120px (swoją drogą nie wiem czy nie żałować zmiany na 200, i tak wiele osób poczuło się poszkodowanymi :| ).
Ale równość musi być - zmieniam i tej grupie na 200. Już powinieneś móc.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Rozumiem, że Dragomir dostał unbana, tak?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry