Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 90641 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 90641

Odpowiedzi 199

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Dlatego pytam, bo chyba tylko ty o tym wiedziałeś.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mogłeś napisać na GG... poza tym po co mam takie dane ujawniać tak wcześnie? Planowałem coś napisać w temacie w maju...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@gothicman jakie masz podejście do innych platform? Od strony organizatora rzecz jasna. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Po rozmowie z Tobą na gg, wolałbym żeby użytkownicy rzucili swoje trzy grosze w temacie. 
Poza Mac Dunem rzecz jasna.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widać trzeba zadać pytanie, a kto bierze udział? :| 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Informacja poufnoniejawna.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Po rozmowie z Tobą na gg, wolałbym żeby użytkownicy rzucili swoje trzy grosze w temacie.
Poza Mac Dunem rzecz jasna.
Czemu?  :hmmm:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Bo tak.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Po rozmowie z Tobą na gg, wolałbym żeby użytkownicy rzucili swoje trzy grosze w temacie.
Poza Mac Dunem rzecz jasna.
Czemu?  :hmmm:

Bo siedzisz na tym forum tak naprawdę z niewiadomych przyczyn i pierdolisz jak potłuczony.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Po rozmowie z Tobą na gg, wolałbym żeby użytkownicy rzucili swoje trzy grosze w temacie.
Poza Mac Dunem rzecz jasna.
Czemu?  :hmmm:

Bo siedzisz na tym forum tak naprawdę z niewiadomych przyczyn i pierdolisz jak potłuczony.
O was też można to powiedzieć :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Fabiosek w Dzisiaj o 14:19Cytat: Mac Dun w Dzisiaj o 14:04Cytat: gothicman w Wczoraj o 19:34Po rozmowie z Tobą na gg, wolałbym żeby użytkownicy rzucili swoje trzy grosze w temacie.
Poza Mac Dunem rzecz jasna.Czemu? 
Bo siedzisz na tym forum tak naprawdę z niewiadomych przyczyn i pierdolisz jak potłuczony.O was też można to powiedzieć
Nie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ze względu na brak Waszej aktywności uznałem, że nie widzę przeciwwskazań, by na Dniu Screena pojawiły się modyfikacje z innych gier, niż Gothic, a także fanowskich projektów gier.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No i co z tego. Już widzę tłumy osób ze swoimi fanowskimi grami :lol2: , ale próbować można.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Przełomowa, bardzo nowatorska i zaskakująca decyzja
Avallach, jak nie chcesz pomagać, to przynajmniej się odwal. Chyba mam prawo podejmować jakieś decyzje, nie?
@Fabiosek zawsze coś warto próbować ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
, że nie widzę przeciwwskazań, by na Dniu Screena pojawiły się modyfikacje z innych gier, niż Gothic, a także fanowskich projektów gier.
To są w ogóle takie osoby?  O_O
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Przełomowa, bardzo nowatorska i zaskakująca decyzja
Avallach, jak nie chcesz pomagać, to przynajmniej się odwal. Chyba mam prawo podejmować jakieś decyzje, nie?
@Fabiosek zawsze coś warto próbować ;)
Chyba nie zrozumiałeś ironii. To żadna decyzja, tylko coś oczywistego i robionego w ramach DS już lata wcześniej.
Do tego jeśli nie pasuje ci krytyka, to lepiej od razu odpuść sobie organizowanie czegokolwiek na tym forum.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zrobiono to na jednym Dniu Screena (chyba?), a poza tym pytano się mnie o to na GG, to to napisałem. I to nie jest kwestia krytyki, tylko idiotycznej odpowiedzi, Twojego typu. Krytyką to by to było, gdybyś np. napisał "Dla mnie wydawało się to dość oczywiste, że mody z innych gier będą" swoimi słowami, a zwykłe kpienie sobie z czyjeś wiadomości, krytyką nie jest.  Przynajmniej w moim odczuciu.
@Mac Dun tak, są.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja radzę: organizuj, czemu nie, ale lepiej ogarnij to w jakim tonie prowadzisz dyskusję. Inaczej możesz łatwo do siebie kogoś zrazić. A nie jesteś bynajmniej żadnym forumowym autorytetem żeby móc sobie na to pozwalać przy organizacji takiego wydarzenia.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Spoko, zapomniałem że jestem na czarnej liście. Pohamuję się, jak chcesz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry