Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 66686 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 66686

Odpowiedzi 199

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
@gothicman jesteś na to napalony jak niejedna dziewica na ruchanie, obyś tego nie spierdolił....
:| I have no idea what i'm doing...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie, przecież właśnie dlatego założyłem ten
Dopiero skończyłem pisać jeden post w którym się z Tobą nie zgadzam, a już zaczynam następny... :(
Jak już zaznaczyłem przy pierwszej próbie użytkownika Kuba Czaker zorganizowania jego "plebiscytu"; uważam że skoro wydarzenie dotyczy głównie użytkowników górnego forum, powinni oni mieć przynajmniej swój własny temat. Wydarzeniami analogicznymi do Dnia Screena w działach - Grafika 3D, Game Art oraz Gry są bitwy, albo turnieje. Jednak nikt, nigdy nawet nie pomyślał by pisać o tym w "Wydarzeniach", z prostego powodu - osoby zainteresowane są bardziej prawdopodobne do odnalezienia tematu w dziale o podobnej tematyce.

@kaczka spoko. Później się odezwę.
Jak ktoś jeszcze ma ochotę pomóc to proszę pisać na PW.
No i właśnie tego się obawiałem. Uważajcie żebyście przypadkiem nie mieli więcej organizatorów niż biorących udział.
Ja miałem zamiar zrobić to mniej więcej tak:
1. Zebrać deklaracje od osób i grup chętnych do wzięcia udziału w wydarzeniu.
2. Za kulisami postulować o stworzenie tajnego działu* w którym wszystko zostałoby przedyskutowane przez osoby które realnie do tego podchodzą.
3. W terminie bliskim startu wydarzenia, postulowałbym o stworzenie podkategorii działu*, najlepiej z uprawnieniami pozwalającymi widzieć tylko swoje posty, gdzie wszystkie osoby zgłaszające udział mogłyby przygotować swoje tematy.
4. W dniu wydarzenia - upublicznienie wcześniej przygotowanych tematów.


*Właściwie to miałem zamiar prosić o dział Dzień Screena 2015 oraz jego podkategorię "Organizacja". Z rozpoczęciem Dnia Screena maska blokująca dostęp osoba postronnym do działu zostałaby zdjęta. Wtedy jeszcze należałoby podjąć decyzję odnośnie tego czy "Organizacja" również powinna zostać upubliczniona, w chwili obecnej nie widzę ku temu przeciwwskazań, jednak to forum już nie raz mnie zaskoczyło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
uważam że skoro wydarzenie dotyczy głównie użytkowników górnego forum, powinni oni mieć przynajmniej swój własny temat. Wydarzeniami analogicznymi do Dnia Screena w działach - Grafika 3D, Game Art oraz Gry są bitwy, albo turnieje. Jednak nikt, nigdy nawet nie pomyślał by pisać o tym w "Wydarzeniach", z prostego powodu - osoby zainteresowane są bardziej prawdopodobne do odnalezienia tematu w dziale o podobnej tematyce.
Sawik, Dzień Screena od dwóch edycji nie jest już o Gothicu ale wydarzenie ogólnoforumowe ("theModders: modding i game dev", nie "theModders: mody do Goticzka I i II"), więc te argumenty są z dupy.

To że biorą w nim udział głównie modderzy Gothica I i II to przykra sytuacja wynikająca z takich a nie innych zainteresowań naszej społeczności. Ale przeważanie tej szali jeszcze bardziej na stronę modderów Gothica a niekorzyść indie developerów i modderów współczesnych gier przez umieszczanie tematu w dziale "Modding Gothica" to już debilizm.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik, Dzień Screena od dwóch edycji nie jest już o Gothicu ale wydarzenie ogólnoforumowe ("theModders: modding i game dev", nie "theModders: mody do Goticzka I i II"), więc te argumenty są z dupy.
Sorry, ale jest tak tylko z nazwy, także to Twoje argumenty są z dupy. Chyba że masz na myśli Dni Screena 2013 i 2014. Tak, te które się nie odbyły.
Ale przeważanie tej szali jeszcze bardziej na stronę modderów Gothica a niekorzyść indie developerów i modderów współczesnych gier przez umieszczanie tematu w dziale "Modding Gothica" to już debilizm.
[/quote]
Debilizmem jest wykluczenie na starcie możliwości napisania drugiego takiego tematu, skontaktowania się z zainteresowanymi (zbyt wielu indie devów nie mamy), lub poszukania sposobu na zrobienie ogłoszenia globalnego. Było tak zrobione przy pierwszej edycji turnieju szachowego, jeszcze za IPB, SMF prawie na pewno też ma taką funkcję, lub jest do tego mod. Oczywiście, jeżeli chcemy przechylić szalę na stronę inde devów, z czego bardzo bym się ucieszył są na to sposoby. Można przynajmniej spróbować - pomyśleć o szerszej polityce reklamowej, chociażby Kuba90 (dawniej KubaZiom) z tego co kojarzę ma moderatora na unitycommunity, największym polskim forum poświęconym unity (dawniej unity.cba.pl).
To że biorą w nim udział głównie modderzy Gothica I i II to przykra sytuacja wynikająca z takich a nie innych zainteresowań naszej społeczności.
Niestety, forum nosi nazwę themodders, a nie thedevelopers,
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dzień Screena 2015
#44 2015-02-11, 14:59(Ostatnia zmiana: 2015-02-11, 15:07)
lub poszukania sposobu na zrobienie ogłoszenia globalnego
Zerknij nad pierwszy post na stronie. Jaki dział widzisz? "Modding innych gier"? "Deweloping"? Nie. "Wydarzenia". TO jest miejsce na ogłoszenia globalne.

Ogłoszenie widoczne na każdej stronie forum można dodać później, jeśli zgłosi się choć trochę chętnych. Zresztą nie jest ono potrzebne żeby nasi twórcy co większych modów dowiedzieli się o DS.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To że biorą w nim udział głównie modderzy Gothica I i II to przykra sytuacja wynikająca z takich a nie innych zainteresowań naszej społeczności.
Niestety, forum nosi nazwę themodders, a nie thedevelopers,
To nie ma związku z tym o czym pisałem. Nie pisałem że chcę żeby to był konkurs dla indie developerów, tylko dla modderów gier także-innych-niż-Gothic-I-i-II oraz indie developerów. Ponadto modding i indie game dev są blisko ze sobą związane. Większość z nas którzy obecnie zajmują się game devem, zaczynało od moddingu. Ba, wiele projektów rozpoczętych jako mody później zostało uniezależnionych od rodzimej gry i rozwijanych jako niezależne projekty.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To nie ma związku z tym o czym pisałem. Nie pisałem że chcę żeby to był konkurs dla indie developerów, tylko dla modderów gier także-innych-niż-Gothic-I-i-II oraz indie developerów. Ponadto modding i indie game dev są blisko ze sobą związane. Większość z nas którzy obecnie zajmują się game devem, zaczynało od moddingu. Ba, wiele projektów rozpoczętych jako mody później zostało uniezależnionych od rodzimej gry i rozwijanych jako niezależne projekty.

Poza Paganem chyba nikogo nie ma innego (o ile robi mod do M&B :F ) . Ew. Zagłoba :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja miałem zamiar zrobić to mniej więcej tak:
1. Zebrać deklaracje od osób i grup chętnych do wzięcia udziału w wydarzeniu.
2. Za kulisami postulować o stworzenie tajnego działu* w którym wszystko zostałoby przedyskutowane przez osoby które realnie do tego podchodzą.
3. W terminie bliskim startu wydarzenia, postulowałbym o stworzenie podkategorii działu*, najlepiej z uprawnieniami pozwalającymi widzieć tylko swoje posty, gdzie wszystkie osoby zgłaszające udział mogłyby przygotować swoje tematy.
4. W dniu wydarzenia - upublicznienie wcześniej przygotowanych tematów.
Innych zamiarów z mojej strony nie ma.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To nie ma związku z tym o czym pisałem.
To że biorą w nim udział głównie modderzy Gothica I i II to przykra sytuacja wynikająca z takich a nie innych zainteresowań naszej społeczności.
Jak to kurwa nie ma związku?
Rejestrując się na mylttilepony.org spodziewałbyś się kucyków czy pornoli? Ja bym się wkurwił gdyby chodziło im o kucki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Sawik na prezydenta  organizatora DS  :ok:

A tak serio to kurcze Sawik i Av wasze kłótnie są już wszędzie.... :| 
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A tak serio to kurcze Sawik i Av wasze kłótnie są już wszędzie.... :|
Wiem że ostatnio za wiele tu się nie dzieje, ale dwa tematy to nie wszędzie.
Zresztą, w tamtym temacie już się nie wypowiadam, bo jakby nie spojrzeć to nie moja sprawa, a Avallach jest zbyt uparty by przyznać że oboje źle zrozumieliśmy niedopowiedzenie OP, a właściwie to jeden z nas, ale dopóki OP się nie odezwie nie ma sposobu się przekonać który.
A tutaj, to też pierdolę. Av powołuje się na jakieś Dni Screena które chyba w kantynie organizował, a jego ściśle poszufladkowany umysł nie zezwala na możliwość by dwa tematy o względnie podobnej treści miały miejsce na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
W jednym z dwóch tematów o "względnie podobnej treści" zamieszczane były linki na zakazane strony/fora/fanpejdże, które de fakto i tak nie wytrzymałyby kilku dni... ale jednak.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeczytałem temat i uważam, że skoro jest to forum związane z moddingiem gier i ogólnie gamedevem, może zróbmy coś w tym kierunku, nie ograniczając się przy tym wyłącznie do Gothica. Moja propozycja to coś, co z pewnością zainteresuje nie tylko użytkowników forum, ale również inne grupy - proponuję karaoke ze znanymi polskimi klasykami, a nagrodą będzie wyjazd do Częstochowy, opłacony z pieniędzy Avallacha.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To nie ma związku z tym o czym pisałem. Nie pisałem że chcę żeby to był konkurs dla indie developerów, tylko dla modderów gier także-innych-niż-Gothic-I-i-II oraz indie developerów. Ponadto modding i indie game dev są blisko ze sobą związane. Większość z nas którzy obecnie zajmują się game devem, zaczynało od moddingu. Ba, wiele projektów rozpoczętych jako mody później zostało uniezależnionych od rodzimej gry i rozwijanych jako niezależne projekty.
Ale chyba nie na tym forum takie rzeczy. :D

Ogólnie zróbcie konkurs i przyjmujcie zgłoszenia od każdego projektu nieważne od platformy. Później podzielicie na kategorie, bo może się okazać, że będziecie mieć kategorie, a nie będzie żadnych modów czy gier. :lol2:

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ogólnie zróbcie konkurs i przyjmujcie zgłoszenia od każdego projektu nieważne od platformy. Później podzielicie na kategorie, bo może się okazać, że będziecie mieć kategorie, a nie będzie żadnych modów czy gier. :lol2:
Albo zebrać chętnych do robienia DS i wybrać jednego głównego, który już wszystko pociągnie po swojemu (sawik, gothicman, someone(?)), zrobić ankiete i niech ludzie przez tydzień wybiorą. Każdy z nich opisze jak sobie widzi zrobienie tego na pw do np allaha a za kilka dni on na raz udostępni te posty. Takie małe wybory XD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Później podzielicie na kategorie, bo może się okazać, że będziecie mieć kategorie, a nie będzie żadnych modów czy gier. :lol2:
W ogóle nie widzę sensu dzielenia na kateogorie, chyba że będzie aż tylu różnorodnych uczestników co w 2010 (prawie 20, zarówno mini-gry, mody do Gothica, jak i do innych gier).

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Albo zebrać chętnych do robienia DS i wybrać jednego głównego, który już wszystko pociągnie po swojemu (sawik, gothicman, someone(?)), zrobić ankiete i niech ludzie przez tydzień wybiorą. Każdy z nich opisze jak sobie widzi zrobienie tego na pw do np allaha a za kilka dni on na raz udostępni te posty. Takie małe wybory XD
Jak dla mnie to jest tylko pretekst do gównoburzy.
Kurwa czlowieku... modersy opierają się na gównoburzach. Rly, nie jestes godzien.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
:ok:No tak, nie ma to jak celowo sprowokować gównoburzę w związku z eventem 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
I co, robisz coś? Bo na gadulcach było pisane, że coś tam działasz, jakieś zgłoszenia itd.. a ja tu czekam na jakieś info. Jeżeli jednak nie podołasz... może kto inny?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
:facepalm: Człowieku... jest marzec i póki co zebrałem chętnych (4). W maju do nich napiszę o tym do kiedy mają być skriny i poproszę o tajny dział. Osoby, które nie dadzą w terminie skrinów (a dam na to długi czas) to nie wezmą udziału. Nie widzę sensu, by tu bardziej coś pokombinować.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry