Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 155702 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 155702

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Bardziej z naciskiem na dwa pierwsze Gothici :F
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

hubert280

hubert280

Użytkownicy
posty47
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taka rzeka wchodzaca w lancuch gorskich to rzeczywiscie fajna sprawa. Chce uzyc tez mapy z Risena1 i troche ja przerobic. Mam np. taki koncept zeby np tam gdzie jest wulkan zrobic jaskinie ( do ktorej trzeba byloby wspiac sie po bardzo waskiej skalnej polce ) gdzie zylyby smoki ,  co sadzicie ?


Nie używał  bym wulkanu wogóle to nie raczej ta tematyka chyba że masz zamiar zrobić jakiś niewielki teren zniszczony wokół niego co bardziej by pasowało do terytorium orków co do smoków odpuścił bym sobie tą tematykę całkowicie jak i raczej cały wulkan bo przynajmniej jak dla mnie trąci to trochę próbą zrobienia modderskiego(nie wiem czy dobre wyrażenie wybrałem jak  coś to poprawcie) perpetum mobile czyli rzeczy idealnej a jak wiemy co jest do wszystkiego to jest do niczego. Generalnie pomysł na moda nie jest zły ale mała rada od modderskiego noba żebyś nie porywał się z motyką na słońce. Oczywiście liczę że jednak po jakimś czasie projekt dobiegnie do pozytywnego końca nie jak większość zapowiadanych na tym forum.


Edit.1 Generalnie próbę zrobienia z 3 gier 1 to darował bym sobie risena i skupił tylko na gothicach chociaż to jest w końcu twoja wola
 
"Wielu żywych zasługuje na śmierć a czasem umierają ci co zasługują na życie. Potrafisz im je zapewnić?" J.R.R.Tolkien

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Nie używał  bym wulkanu wogóle to nie raczej ta tematyka chyba że masz zamiar zrobić jakiś niewielki teren zniszczony wokół niego co bardziej by pasowało do terytorium orków co do smoków odpuścił bym sobie tą tematykę całkowicie jak i raczej cały wulkan bo przynajmniej jak dla mnie trąci to trochę próbą zrobienia modderskiego(nie wiem czy dobre wyrażenie wybrałem jak  coś to poprawcie) perpetum mobile czyli rzeczy idealnej a jak wiemy co jest do wszystkiego to jest do niczego.

W wyrazach w ogóle i w około w piszemy osobno. Za to wyraz odpuściłbym powinno się pisać razem. Perpetum mobile jest to maszyna która raz napędzona działa cały czas. Polecam również używać kropek.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zapewne wiele osób ucieszy następująca wiadomość: z góry zapowiadam, że mod nie będzie oferował charakterystycznej dla gier TES opcji autoskalowania poziomu / trudności przeciwników do poziomu bohatera. Dla tych, którzy nie wiedzą co to oznacza - na początku wiele potworów będzie lepszych od naszego bohatera i będzie miotać nim po ścianach ( czytaj: dostajemy ciężki wpier*ol ) , natomiast wraz z upływem czasu i wzrostem naszych statystyk ubijanie potworów i ogólnie pojęta walka z przeciwnikami będzie przychodzić nam coraz łatwiej, czyli tak jak to było w Gothica'ch. Zrobię także wszystko co w mojej mocy aby wprowadzić wymaganie umiejętności dla używania przedmiotów.

Pozdrawiam, Kuba
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jeden z użytkowników naszego forum zaproponował abym dodał do gry teren będący ojczyzną orków, co sądzicie na ten temat ?

Krajobrazy, które przychodzą mi do głowy:

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20110502190431/lotr/pl/images/6/6d/Mordor2.jpg

http://www.centives.net/S/wp-content/uploads/2013/04/Mordor1.jpg
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zbyt duże założenia, trzeba planować skromniej bo nawet 1/3 założeń nie spełnisz.
Lepiej dopracować jedną osadę w każdym calu niż tworzyć całe królestwo które nie ma składu ani ładu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dokładnie. Co chwilę proponujesz coś nowego najlepiej idź małymi krokami bo potem będzie narzekanie i żarty o spalonym dysku :D Ten krajobraz według mnie pasuję do okrutnych i bezlitosnych orków (Mordor - Władca Pierścieni) natomiast do Gothica raczej nie. Za bardzo ciemne to miejsce dlatego też jako kraj by nawet nie pasowało xD

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Wiadomo, że wszystko nie od razu, ale zaczynając moda muszę z góry zaplanować co w nim będzie, żeby później nie okazało się, że muszę np. zrobić od nowa 20% modyfikacji aby dodać jeden mały element.

Post połączony: 2014-05-11, 15:31
Mam tu kilka artworków i ss lokacji, co do których chciałbym aby pojawiły się w modzie:

1. Ruiny:







2. Wiocha









3. Wiocha nr. 2





4. Miasto portowe






 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Według lore Gothica ojczyzną orków były krainy za górami na północy. Gdybyś chciał się tego trzymać, to sugerowałbym jakieś chłodne i wodniste obszary. Moje pierwsze skojarzenie to Kanada, ewentualnie północne rejony Uralu.
Spoiler




Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kochani wrzucam koncepcyjną mapę świata, bez kilku fragmentów których jeszcze nie dodaje, ponieważ muszę je zaprojektować. Mapka na obecnym etapie posiada w pełni "luźną" formę więc możecie zgłaszać własne pomysły i sugestie co do jej kształtu i rozmieszczenia na niej poszczególnych lokacji ( elementów ).

Numerem 022 oznaczyłem wspomnianą przez Yasia wioskę na bagnach ^^



[ wrzucam dodatkowy link do zapodaj.net, bo coś z ifotos strasznie wolno się wczytuje ]

http://zapodaj.net/b9e6751c9fe49.jpg.html

W związku z faktem, że mod będzie publikowany etapami, większość elementów zostanie zaprojektowana już na początku ( levelmeshe ) ale wypełnianiem terenu zajme się dopiero gdy nadejdzie pora premiery poszczególnego fragmentu mapy wraz z treścią fabularną.

Lista podstawowych lokacji

1.Ruiny
2.Mroczny Las
3.Magiczny las
4.Stary Cmentarz
5.Kopalnie
6.Miasto portowe
7.Wiocha 1
8.Wiocha 2,3,4 itd.
9."Wieża wygnańca"
10.Miejski cmentarz
11.Grobowiec szkieletów
12.Swiątynia
13.Warownia zabójców potworów
14.Warowny mini-obóz bandytów ( coś a'la obóz Quentina z G1 )
15.Domek na rozdrożach
16.Jaskinia trolli
17.Wąskie przejście nad przepaścią ( przesmyk )
18.Podziemna kryjówka bandziorów
19.Rozpiżona przez potwory wiocha 1,2,3,4,5...
20.Spalony zamek
21.Wiejskie pola uprawne, coś na wzór majątku ziemskiego Onara
22.Jaskinie pełne paskudnych stworów
23.Opuszczony domek na rozdrożach
24.Fenguard - siedziba namiestnika
25.Jaskinie skrywające rebeliantów
( coś na wzór jaskiń buntowników z G3, z tą różnicą że będą położone na terenie zdobytym przez orków, natomiast na terenach
 należących wciąż do królestwa Myrtany takich jaskiń nie będzie )
26.Nieliczne, "dzikie" jaskinie zawierające duże złoża surowcow,
 w których będzie można sobie pokopać
27. Wieże magów
28. Klasztor magów
29. Główna siedziba paladynów - zamek
30. Jaskinia herszta bandytów - coś w stylu kryjówki Ortegi z G3
31. Wioska na bagnie
32. W opór różnych mrocznych grobowców.
33. Górska forteca
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dość fajnie się to prezentuje xD Szkoda tylko, że jest to jako mod i wymagać będzie Skyrima choć może pobiorę :D Pytaniem jest czy sam podołasz wszystkiemu? Jak coś mogę kiedyś coś tam pomóc przy: misjach, układaniu obiektów czy chociażby testowaniu :D.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dzięki kolego ;-)
Nie wszystko zdołam ogarnąć samemu, wobec czego każda pomoc się przyda.

Skyrim nie jest zaraz aż taki drogi 75-80 zł za KEY http://allegro.pl/skyrim-v-5-steam-legendary-edition-steam-i4199347766.html
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
http://klucze.inexus.pl/the-elder-scrolls/skyrim-legendary-edition-steam-cd-key/?a=ceneo&ceneo_spo=true

70 zł legendary edition (skyrim + wszystkie dodatki)

http://www.keye.pl/games/product/id/10522

74zł ta sama wersja

http://www.e-key.eu/product_info.php?products_id=430

80zł takze legendary.


Placac 80zł za samego Skyrima przeplacacie jak cholera. To tak jakby kupić battlefielda 4 i dopkupowac wszystkie dodatki, zamiast kupic premium.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja jednak pozostanę przy pobraniu szkoda mi kasy na gry na PC.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Ogarnąłem temat.
Nowa gra na silniku Skyrima oparta o uniwersum Gothica. Pomysł ciekawy.
Rozmowa na temat systemu walki:
Raczej nie przeportuje tego z G2/G3/Risen. Nie ma potrzeby. AI mobów
podszlifować, podkręcić walkę, będzie dobrze. Przypatrz się modom do
Skyrima Enemy AI Overhaul i Duel - Combat Realism. Ze zmianą zaklęć problemów mieć nie będziesz.
Krzyki? Można je przerobić na chwilowe umiejętności(spowolnienie czasu,
obrażenia od ognia gdy walisz z aksa albo szczelasz z łuku, szybciej
biegasz przez x czasu i takie pierdułki).

Klimat? Wiadomo, 1:1 nie uzyskamy, bo różne silniki, ale mroczność da się zrobić ;)

System doświadczenia. Znacie mod Nehrim do Obliviona? Nie? Polecam się
zainteresować. Właśnie podobny do Gothicowego zaimplementowali tam.
Grupa Sure AI odpowiedzialna za ten mod pracuje nad kontynuacją Nehrim.
Mod Enderal jednak będzie na silniku Skyrima. Zmienili system
doświadczenia i wieele innych rzeczy.

Ktoś się bał o usuwanie świata questów etc.. To nie problem. Wspomniany przeze mnie Enderal to nora gra na silniku Skyrima.
O modach Skywind i Skyblivion słyszeliście? Nie? Skywind przenosi TES3 na
 silnik Skyrima, a Skyblivion TES4. Jak wiadomo mapa musi być
wyczyszczona, kłesty też.

theblues - to ma być nowa gra oparta o uniwersum(o ile można to tak nazwać, nie ma tak wielu informacji o nim
jak jest w grach TES) Gothica.

Cytat: JasiuYTPL
Prawdą jest, że klimat Gothica po części tworzyła ta beznadziejna, trójkątowa
grafika i przestarzały silnik. Ciężko mi by było grać w Gothica jako
takiego z bloomem, HDR, synchronizacją pionową, albo z ragdoll physics
itp.
W G3 grałeś? No to będzie Ci sie grało podobnie. Choć myślę, że jednak lepiej ;p
Wspomniałeś o modyfikacji silnika. Jest ona zupełnie nie potrzebna. Nie wiem co chciałbyś w nim zmienić.

Jeśli chcecie zobaczyć mroczność na silniku Skyrima ogarnijcie skriny z moda Enderal. KLIK.
aha, i wideo ze zmienionego systemu ekspienia i skilowania się, również z Enderala, klik

Modów nigdy nie tworzyłem, wszystko to napisane w oparciu o to, co przeczytałem, zobaczyłem.
ps. Creation Kit to potężne narzędzie.

Zagłoba - życzę powodzenia. Myślę jednak, że powinieneś zebrać drużynę.
Scenarzystę, kogoś od fabuły. Kogoś, kto zna się na Creation Kicie,
skryptowaniu. Kogoś, kto mógłby narysować szkic mapy, rysunkowo
oczywiście, żadne modelowanie etc. wg. twoich i scenarzysty wskazówek.
Trzeba to zorganizować.
Ostatnio przesiaduje na gtaforums.com i są ciekawe pomysły, ale chaotycznie wszystko jest robione, nie ma
konkretnego planu działania, randomowi ludzie pracują randomowo z
randomowymi ludźmi. Życzę Ci, abyś przed wyruszeniem w drogę zebrał
drużynę
:F


EDIT
mówiło się w Gothicu o wyspach połdniowych. może by je wykorzystać jako miejsce akcji moda?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Generalnie mam tony różnych, fajnych levelmeshy na dysku, ale aby to sensownie poskładać ze sobą potrzebny będzie koniecznie rysunkowy grafik 2d, Ja mogę zająć się sklejaniem całości w 3d i ew. poprawkami.

Codziennie wciągam też tutoriale z creation kita, więc moja wiedza na ten temat systematycznie się powiększa ;p . 

Wyspy południowe ? Sorki nie kojarze ? Ktoś raczy oświecić ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Wyspy_Po%C5%82udniowe
wykorzystane w Arcanii. są dwie, o których tam nie wykorzystano.

osobiście myślę, że lepiej byłoby zaprojektować coś od zera jako jedna mapa niż sklejać kilka losowych kawałków.
oczywiście można fragmenty jakieś wykorzystać.
ale to nie ja jestem twórcą moda :P

albo może Wschodni Archipelag
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Wschodni_Archipelag

edit
w sumie jest wiele krain jak widzę, nie wiedziałem o wszystkich
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Laran
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Archolos
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Proszę bardzo Tadku... nie bronie Ci wobec czego możesz mi pomóc i zbudować wszystkie potrzebne dla modyfikacji levelmeshe które mam na dysku od zera... Zajmie Ci to rok ? dwa ? trzy ? ( pracując średnio godzinę codziennie ) . Modelowałeś coś kiedyś w ogóle ??? Chyba nie...

Co do wspomnianych terenów - wyspy południowe odpadają ze względu na fabułę " wyspy które odłączyły się od Myrtany w trakcie wojny z Orkami ", natomiast jeśli chodzi o resztę terenów to informacje są zbyt skąpe aby na nich się bazować.

Post połączony: 2014-05-12, 15:00
No i mogę pochwalić się małym krokiem do przodu - mianowicie wczoraj zmieniłem forum modderskie i pracę od razu ruszyły do przodu - na nexus forums są niestety same pedały i od dłuższego czasu nie dostawałem tam odpowiedzi na nawet moje najprostsze pytania...

Przeniosłem się zatem na darkcreations.org i od razu spotkałem tam ludzi gotowych aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. :) 

Dostałem też od nich zmodyfikowany plik gry z usuniętymi NPC, budynkami, drzewami, usuniętymi potworami, wobec czego problem z usunięciem obecnego świata Skyrim mam już za sobą, a przy kliknięciu "nowa gra" gra rozpoczyna się z miejsca które sam wybiorę ^^.

Mam jeszcze sporo pytań odnośnie tworzenia modów na silniku creation engine jednak  mam nadzieję że w ciągu najbliższych 3-4 tygodni uda mi się prowizorycznie połączyć ( zbudować ) całą mapę gry, czyli moje levelmeshe + heightmap z edytora CK.



 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Proszę bardzo Tadku... nie bronie Ci wobec czego możesz mi pomóc i zbudować wszystkie potrzebne dla modyfikacji levelmeshe które mam na dysku od zera... Zajmie Ci to rok ? dwa ? trzy ? ( pracując średnio godzinę codziennie ) . Modelowałeś coś kiedyś w ogóle ??? Chyba nie...
Co nie zmienia tego że to co właśnie robisz to kradzież.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tak, ale możnaby to odnieść również do dziesiątek innych modyfikacji z the modders wykorzystujących materiały co do których prawa autorskie posiada Piranha Bytes. Uważam że postawa PB nie jest zdrowo-rozsądkowa, moim zdaniem PB powinno wzorować się na CD Projekt RED, które dało pełną zgodę na wykorzystanie wszystkich materiałów z Wiedźmina 2 w innych grach.

Korona z głowy by im za to nie spadła, natomiast przedłużyłoby to okres przez który użytkownicy grają w ich produkty, tym samym napędzając sprzedaż. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry