Ogarnąłem temat.
Nowa gra na silniku Skyrima oparta o uniwersum Gothica. Pomysł ciekawy.
Rozmowa na temat systemu walki:
Raczej nie przeportuje tego z G2/G3/Risen. Nie ma potrzeby. AI mobów
podszlifować, podkręcić walkę, będzie dobrze. Przypatrz się modom do
Skyrima
Enemy AI Overhaul i
Duel - Combat Realism. Ze zmianą zaklęć problemów mieć nie będziesz.
Krzyki? Można je przerobić na chwilowe umiejętności(spowolnienie czasu,
obrażenia od ognia gdy walisz z aksa albo szczelasz z łuku, szybciej
biegasz przez x czasu i takie pierdułki).
Klimat? Wiadomo, 1:1 nie uzyskamy, bo różne silniki, ale mroczność da się zrobić ;)
System doświadczenia. Znacie mod Nehrim do Obliviona? Nie? Polecam się
zainteresować. Właśnie podobny do Gothicowego zaimplementowali tam.
Grupa Sure AI odpowiedzialna za ten mod pracuje nad kontynuacją Nehrim.
Mod Enderal jednak będzie na silniku Skyrima. Zmienili system
doświadczenia i wieele innych rzeczy.
Ktoś się bał o usuwanie świata questów etc.. To nie problem. Wspomniany przeze mnie Enderal to nora gra na silniku Skyrima.
O modach Skywind i Skyblivion słyszeliście? Nie? Skywind przenosi TES3 na
silnik Skyrima, a Skyblivion TES4. Jak wiadomo mapa musi być
wyczyszczona, kłesty też.
theblues - to ma być nowa gra oparta o uniwersum(o ile można to tak nazwać, nie ma tak wielu informacji o nim
jak jest w grach TES) Gothica.
Prawdą jest, że klimat Gothica po części tworzyła ta beznadziejna, trójkątowa
grafika i przestarzały silnik. Ciężko mi by było grać w Gothica jako
takiego z bloomem, HDR, synchronizacją pionową, albo z ragdoll physics
itp.
W G3 grałeś? No to będzie Ci sie grało podobnie. Choć myślę, że jednak lepiej ;p
Wspomniałeś o modyfikacji silnika. Jest ona zupełnie nie potrzebna. Nie wiem co chciałbyś w nim zmienić.
Jeśli chcecie zobaczyć mroczność na silniku Skyrima ogarnijcie skriny z moda Enderal.
KLIK.
aha, i wideo ze zmienionego systemu ekspienia i skilowania się, również z Enderala,
klikModów nigdy nie tworzyłem, wszystko to napisane w oparciu o to, co przeczytałem, zobaczyłem.
ps. Creation Kit to potężne narzędzie.
Zagłoba - życzę powodzenia. Myślę jednak, że powinieneś zebrać drużynę.
Scenarzystę, kogoś od fabuły. Kogoś, kto zna się na Creation Kicie,
skryptowaniu. Kogoś, kto mógłby narysować szkic mapy, rysunkowo
oczywiście, żadne modelowanie etc. wg. twoich i scenarzysty wskazówek.
Trzeba to zorganizować.
Ostatnio przesiaduje na gtaforums.com i są ciekawe pomysły, ale chaotycznie wszystko jest robione, nie ma
konkretnego planu działania, randomowi ludzie pracują randomowo z
randomowymi ludźmi. Życzę Ci, abyś przed wyruszeniem w drogę zebrał
drużynę
EDIT
mówiło się w Gothicu o wyspach połdniowych. może by je wykorzystać jako miejsce akcji moda?