Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 136696 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 136696

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion
2014-04-30, 22:08(Ostatnia zmiana: 2014-08-27, 07:32)


PROJECT GOTHIC 4.0 - SKYRIM CREATION ENGINE TOTAL CONVERSION MOD


Witam wszystkich serdecznie! Chciałbym oficjalnie ogłosić, że rozpocząłem pracę nad " Project Gothic 4.0 "
Jest to drugi ? ( po Gothic Oroliga ) projekt moda total conversion przenoszącym elementy świata i fabuły Gothic 1, 2, 3 oraz Risen1 na silnik Creation Engine gry Skyrim.

Czym będzie Gothic 4.0 ?

- Gothic 4.0 ma szansę stać sie pierwszym polskim modem, który połączy najlepsze klasyczne elementy króla cRPGów z 2001 roku z nowoczesnym silnikiem Creation Engine. Będzie starał wykorzystać najlepsze rozwiązania mechaniki gier Piranha Bytes aby stworzyć prawdziwie niezapomnianą przygodę.

Ale ale! Dlaczego "Project Gothic 4.0" ?

- Nazwa Gothic 4.0 ma nawiązywać do serii gier Gothic, jednak nie nazwałem projektu Gothic 4, ponieważ zdecydowałem, że mod nie będzie stanowił kontynuacji fabularnej gry Gothic2 Noc Kruka, ani Gothic 3.
Nie jest to ani Gothic 4 ani Gothic 0 , mimo, że mod będzie odrywał się fabularnie od jego protoplastów - to zamierzam wykorzystać w nim najlepsze elementy gier G1, G2, G2 NK, G3 oraz Risen. Cyfrowe oznaczenie 4.0 ma nawiązywać również nazwą do nowoczesnego silnika Skyrim na jakim zostanie stworzona modyfikacja.

No dobra dobra...Ale jaka jest fabuła moda ???

- Mod posiada już wstępnie ustaloną fabułę ( czytaj niżej ) jednak jej ostateczny kształt zależy od Was!!!
Czekam na wasze pomysły!

*****
Zależy mi na stworzeniu modyfikacji wykorzystującej najlepsze, najbardziej klimaciarskie elementy serii Gothic

Wasza rola polega na wypisaniu w tym temacie waszych pomysłów na stworzenie idealnego, wymarzonego świata Gothic. Wypiszcie elementy które najbardziej spodobały wam się w grach Gothic ( np. questy, NPC, potwory, ekwipunek itd. ) , a Ja spróbuje połączyć je ze sobą i przenieść na silnik Skyrima tworząc wspaniałą modyfikację od której nie można będzie się oderwać! 

Chwila chwila...! Przecież stworzenie takiej modyfikacji zajmuje kupę czasu! Nie boisz się, że projekt takich rozmiarów może się nie udać ?

-Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie będzie to łatwym zadaniem. Mam już doświadczenie w tworzeniu modów i nie lubię rzucać słów na wiatr. Jednak nie uznaje półśrodków, a życie nauczyło mnie - że albo robić coś porządnie, albo wcale - jak mawiał mój Ś.P. dziadek "Nie ma srania po krzakach!!!". Z pomocą przychodzi mi Creation Kit Bethesdy, którego nauka jak na razie wychodzi mi sprawnie ( odpukać! ). Faktem jest to, że z czasem do ukończenia moda w 100% będę potrzebował pomocy innych moderów, jednak postaram się wykonać  samemu tyle ile się da. Posiadam pełny dostęp do modeli z gier Gothic 1, Gothic 2/NK , Gothic 3, Risen 1 i aktualnie udało mi się bez większych problemów przenieść kilka z nich na silnik Havok. Dodatkowym atutem jest fakt, że posiadam bardzo bardzo wiele modeli 3d z gier PB, jak i modeli "fanowskich" , co bardzo skróci czas przygotowania moda.


Szczegóły moda:

- styl rozgrywki bliźniaczy względem poprzednich gier takich jak Gothic 1 Gothi2
- brak supermocy i krzyków u bohatera, możliwość zdobycia specjalnych umiejętności w trakcie rozgrywki takich jak focus
- miejsce akcji: klimat śródziemnomorski - góry, gęste lasy, praktycznie puste spopielone pola
- brak pusynii Varant, możliwe że pojawią się zlodowaciałe górzyste tereny podobne klimatem do Nordmaru 
- część lokacji żywcem przeniesiona z Gothic 2, 3 oraz Risen1
- otwarty świat, możliwość swobodnej eksploracji świata gry
- nieliniowa fabuła, gra podzielona na rozdziały
- interakcja z elementami otoczenia: krzesła, łóżka ( sen i odnawianie energii ),
- znany z gier gothic system zdobywania doświadczenia, poziomów i rozdzielania punktów doświadczenia na umiejętności
- rozwój postaci "od zera do bohatera"
- umiejętności wyuczane u nauczycieli
- brak koni w grze jak i jazdy konnej, jednak obecność szybkiej teleportacji
- pojawią się smoki, jednak ich rola będzie prawdopodobnie marginalna
- bardzo ciemna i mroczna kolorystyka krajobrazu
- pojawi się większość, lub wszystkie potwory razem z ich oryginalnymi dźwiękami i animacjami + dodane zostaną zupełnie nowe
- elementarny system wyposażenia znany ze skyrim: osobne sloty dla: hełmów, kirysów, butów, rękawic, pierścieni, amuletów i być może więcej
-brak ograniczenia wagi niesionych przedmiotów
-spanie w łóżkach odnawia zdrowie
- znany z serii gothic 1/2 moduł animowanego podglądu elementów wyposażenia w ekwipunku, oparty na tym istniejącym w skyrim
- nowy wygląd ekwipunku i karty umiejętności bohatera
- zwiększony stun/stagger efekt przy uderzeniu przeciwnika w trakcie walki w porównaniu do vanilla skyrim
- tematyka: intryga polityczna, świat podobny do gothic 3, obecność ras ludzi oraz orków, być może pojawią się jaszczuroludzie
- kraina: zamki, warownie, wioski, pola uprawne, farmerzy, magowie, paladyni, bandyci, orkowe osady itd...
- możlwiość okradania nieprzytomnych NPC
- własne domy ( edit: ten element jednak zostanie usunięty )
- broń: kusze, łuki, dual-welding, broń dwuręczna; miecze,topory, tarcze, broń jednoręczna
- pływanie
- możliwe, że powróci wspinanie się po drabinach
- powrót magicznej rudy razem z tworzeniem broni z magicznej rudy o unikalnych właściwościach
- przyjaciele podobni do tych z gothic 1/2, możlwiość walki w grupie
- przywoływanie zwierząt, potworów do walki u naszego boku
- ekrany ładowania ograniczone do minimum
- ręcznie rysowana mapa przedstawiający zniszczony wojną krajobraz pełny jaskiń, kopalń, zamków
- uderzająco podobne modele domów, budynków, zamków, mostów wzięte żywcem z gier Gothic 3 i Risen 1
- powierzchnia mapy 3-4 krotnie większa od mapy świata Risen 1
- możliwość dołączenia do jednej z kilku frakcji, będzie obecna także kasta płatnych Łowców Potworów


FABUŁA:

Naznaczony przez życie bohater, oskarżony o gwałt i podwójne morderstwo zostaje skazany na dożywotnią karę ciężkiej pracy w kopalni i trafia statkiem na Gandor, kolonię skazańców -  jedną z najistotniejszych ekonomicznie dla królestwa Myrtany wysp. Królestwo Myrtany znajduje się w
szczytowym etapie wojny domowej, gdzie różne ugrupowania polityczne walczą między sobą o władzę, sytuację dodatkowo pogarsza fakt, że wyspa Gandor znajduje się pod oblężeniem wiecznego wroga królestwa - orków, którzy planują zmazać
rasę ludzką z powierzchnii ziemi. Lord Thanatos - namiestnik Króla Rhobara IIego, rządzi twardą ręką próbując utrzymać sytuację na wyspie w ryzach. Zadanie to nie jest łatwe z uwagi na regularne orkowe ataki, którzy niszczą i zasypują
kopalnie ( które mają na celu regularnie dostarczać na kontynent statki pełne magicznej rudy, potrzebnej do opłacania armii do walki z Orkami ). Na domiar złego orkowie nie przebierają w środkach mordując i paląc całe wsie, ponadto
regularnie organizują zbrojne oblężenia stopniowo zdobywając punkt po punktcie ostatnie bastiony ludzkiego oporu na wyspie, którymi są królewskie warownie - większość strategicznych miejsc wyspy znajduje sie już pod kontrolą orków,
nie zostało dużo czasu zanim orkowie zoorganizują się i przepuszczą atak na głowne miasto wyspy, siedzibę Namiestnika. Jednak nie tylko Orkowie są problemem - narastający na wyspie konflikt i chaos wykorzystały ugrupowania przestępcze,
zoorganizowane w zbrojne bandy, które napadają na wsie mordując bezbronnych rolników, a ich samowola ma wydźwięk także w napaściach na poruszające się między miastami wozy kupieckie. Nagłe tajemnicze zniknięcie dziesięciu królewskich
magów, sprawiło że Namiestnik, który utracił ważne wsparcie kasty magów jest bliski załamania nerwowego, a losy całej wyspy wiszą na włosku.

Zadaniem bohatera będzie wyjaśnienie i odnalezienie 10ciu zaginionych magów, którzy znikneli bez śladu a także zbadanie tajemnicy która spowiła wyspę...

W pierwszym dniu trafiamy na wyspę, bohater zostaje zakuty w kajdany i przewieziony do kopalnii. Przez pierwsze cztery dni pracujemy w kopalnii wykonując obowiązki robotnika, gdy nagle królewski emisariusz przynosi
nam wiadomość o naszym ułaskawieniu.

- Ty! Skazańcze! Mam dla Ciebie ważną wiadomośc, posłuchaj:
+ Co ?! O co chodzi ?
- Jestem królewskim emisariuszem, mam odczytać Ci list
+ W takim razie zamieniam się w słuch
- ( czyta ) "Ja, królewski sędzia Grant dnia 26ego roku 3442 naszej ery, decyzją królewskiego sądu najwyższego ogłaszam, że skazaniec nr. 70902 w sprawie gwałtu i morderstwa uznany zostaje za niewinnego. W świetle nowych dowodów, ale
przede wszystkim z powodu nagłej śmierci oskarżyciela, Sąd najwyższy orzekł że skazaniec nr. 70902 wraz z dniem 26 3442 roku n.e. odzyskuje wolność. Wiadomość tą należy niezwłocznie przekazać skazańcowi i dopełnić wszystkich
wymaganych formalności aby można było zwolnić skazańca z obowiązku odbywania kary. Skazaniec wraz wiadomością ma otrzymać 30 sztuk złota, komplet czystych ciuchów na przebranie, miksturę lecznicza, kilogram kiełbasy i kilogram chleba jako jednorazowy prowiant.

niżej podpisany

Sędzia Grant, członek Sądu Najwyższego Królestwa Khorinis.     


+ No pięknie, cholera jasna! Ale co Ja mam z tym zrobić skoro już wylądowałem na tej przeklętej przez Bogów wyspie ???!
- Niestety mam dla Ciebie smutną wiadomośc - zgodnie z nakazem sędziego otrzymasz garść złota i prowiant na kilka następnych dni. Sytuację taka jak twoja zdarzają się tu nie częściej niż raz na 8-10 lat, więc Namiestnik Thanatos
 nie będzie zawracać sobie głowy odsyłaniem Cie z powrotem na kontynent, tym bardziej skoro ma na głowie szalejącą wojnę domową i ataki cholernych orków, którzy lada dzień mogą zawitać do tej kopalnii i wyciąć nas w pień...
Poza tym powrót statkiem do Khorinis to droga impreza płacona złotem... Chociaż...Gdybyś miał glejt namiestnika, wtedy mógłbyś za darmo wrócić na kontynent razem z paladynami, na jednym z ich statków... Glejt Namiestnika...haha! Taki glejt dla gwałciciela,
o czym Ja w ogóle mówię hahaha!!! Na twoim miejscu nie liczyłbym na to...
- Zamknij morde urzędasie, nie jestem żadnym gwałcicielem, widziałeś papier.
+ Niech Ci będzie... I tak nigdy nie wespniesz się wyżej niż klasa robotnicza haha! Założe się że zgnijesz w tej ciemnej kopalni, a na koniec przyjdą tu orkowie i wszystkich wymordują, w tym Ciebie. Nie będę na to czekać, zabieram się najbliższym królewskim statkiem z powrotem na kontynent, tam jest bezpieczniej...
-Zobaczymy...zobaczymy...

Po tej burzliwej dyskusji bohater odzyskuje wolność i może swobodnie opuścić kopalnie i zająć się podążaniem za celami fabularnymi.


[ EDIT: mogę przez następnych kilka godzin być niedostępny na forum i nie odpisywać ]

Pozdrawiam

( Poniżej wklejam screeny z moich, aktualnych testów modeli Risen 1 i Gothic 3 na silniku Havok, oraz kilka screenshotów pokazujących kilka z bardzo wielu modeli, które posiadam na dysku )

**********


Post połączony: 2014-04-30, 22:20















































































 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Rumby

Rumby

Użytkownicy
posty96
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najchętniej w takim wydaniu bym widział starą Górniczą Dolinę jak i ogółem całe Khorinis :D 

Zapowiada się niesamowicie - aż ciężko uwierzyć, że to nie jest coś w rodzaju prima-aprilisowego żartu. Dosyć dużo bierzesz na swoje barki, oraz strasznie dużo rzeczy zamierzasz zrobić. Trzymam kciuki, żeby na obietnicach się nie skończyło, a żeby później coś na prawdę niesamowitego z tego wyszło :D 

Jaki czas prac przewidujesz na całość? Jak pisałem - powrót do samych korzeni byłby genialny :D 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, też bym chętnie pograł w Gothica z tą samą fabuła na silniku TES. Tak czy inaczej pomysł dobry i trzymam kciuki za projekt :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Projekt prezentuje się nawet dobrze. Wywaliłbym możliwość "własne domy" nie pasowałoby coś takiego do Gothica bardziej do Fable.  Najlepiej gdyby tego Gothica było jak najwięcej (mam na myśli Gothic I i Gothic II) czyli lasy.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Mi osobiście nie leży granie w te same gry na innym silniku, niemniej jednak powodzenia, bo bierzesz na siebie wiele pracy i jeszcze więcej odpowiedzialności.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Co za różnica że naruszasz pierdyliard copyrightów, ten posklejany świat wygląda naprawdę ciekawie :D
Proponuję na razie jednak maksymalnie ograniczyć cele i np wydawać moda rozdziałami. Na razie zrobić tylko parę lokacji, questów, obudować to podstawowymi skryptami i wydać. Byleby było kompletne. Potem dobudowywać ciąg dalszy.

I tak masz zrobione bardzo dużo, ale głównie w kwestii grafiki. Gdybyś je udostępnił, na te meshe terenu mogłoby się skusić parę dużych teamów modderskich Gothica I // II NK.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Witam, dziękuje za wszystkie sugestie. Na razie spróbuje sensownie posklejać ze sobą levelmeshe, bo jest to o dziwo dość trudne zadanie, wymagające dokładnego planowania.  Jeżeli chodzi o modele fanowskie, to mam zgodę na swobodne użycie wszystkich, natomiast jeżeli chodzi o modele autorstwa Piranha Bytes - cóź... domyślcie się sami :D  

Tak, mod prawdopodobnie będzie wypuszczany rozdziałami, z tą uwagą, że najpierw powstanie w całości mapa świata, później wezmę się za resztę.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Dla mnie, o klimacie Gothiców stanowił, w dużej mierze poziom trudności. Kiedy stawiałem pierwsze kroki, gra była tak trudna, że cieszyłem się jak dziecko z kupionego pierwszego pancerza (spodnie kopacza u Fiska :D), pierwszej dobrej broni. Jeśli chodzi o wspomnienia z dzieciństwa związane z grami to właśnie to najbardziej mnie cieszyło. Potem były gildie. Obóz na bagnach...mimo iż tych świrów nie lubiłem, bardzo mi się tam podobało. Fajne światła, nowicjusze palący trawe, Baalowie mający nas gdzieś. No i najważniejsze fabuła. Coś pięknego. Tak jak w g3 zdarzało mi się ucinać dialogi durnych najemników, tak w g1 nigdy się nie odważyłem. Historia opowiedziana w ciekawy sposób, dużo zagadek, barwnych postaci (hello wrzód)...miód. Życzę ci byś miał siłę i pomysłowość by taki klimat przenieść na Havoka. Nie jest to proste, ale możliwe. 

Jeśli chodzi o modele to jestem pod wrażeniem. Podoba mi się bardzo ;) 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Zacnie zacnie, oby tylko nie było to kolejne porywanie się z motyka na słońce kolejnego szaleńca, odpukać w niemalowane
Hmm to co należy brać z Risena to ofc w pierwszej kolejność system walki, dla mnie i może  dla wielu tez jak narazie najdoskonalszy system jaki zaistniał w rpg
Jeśli zaś chodzi o lokacje dżungla czy plaza tropiki itp to risen mimo ze kolorowe tez miał dobre :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jezeli chodzi o Risena1 , to tamtejszy system walki rowniez i na mnie zrobil ogromne wrazenie. Opcja szybkiego przeniesienia animacji z R1 do skyrim ( 1 do 1 ) raczej nie bedzie mozliwa, poniewaz uklad szkieletowy NPC w obu grach rozni sie. Jakkolwiek wielka zaleta silnika havok jest pelna mozliwosc jego edycji, wiec przeniesienie animacji walki jest mozliwe, aczkolwiek czasochlonne. Na poczatek sproboje wprowadzic chociaz element, ktory b.mi sie podobal - mianowicie auto sledzenie/ namierzanie przeciwnika.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6342
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A ja mysle, ze to co chcesz zrobic, czyli nawiazanie do ogolnej fabuly i historii sagi Gothic, moze okazac sie niewypałem. Natomiast mysle, ze mógłbys sprobowac przeniesc np. całego Gothica 1 na ten silnik. Sądze, ze wielu starych graczy skusiłoby sie na ten kąsek, a do tego wielu nowych by sie tym zainteresowalo. Zagrać w takiego odswiezonego Gothica 1.... ojej, to by było cos.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Werewolf - rozumiem twoj tok myslenia, ale nie chce powielac pracy innych grup modderskich. Gothic 1 na odswiezonym silniku Gothica 2 nk pojawi sie juz niedlugo w postaci moda Gothic Reloaded, zatem gdybym stworzyl mod tego typu to moja praca rozminelaby sie z celem. Juz dawno wymarzylem sobie polaczenie calej grupy tych fantastycznych levelmeshy, ktore posiadam na dysku, aby stworzyc nowy swiat zespolony calkowicie nowa fabula,  choc nawiazujacy do pierwowzoru ( skazaniec , krolestwo myrtany, wojna z orkami, magoczna ruda, smoki itp. )
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6342
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gothic 2 jest tak odswiezonym silnikiem w stosunku do Gothic 1, jak odgrzewany kebab ktory kupilbys u araba a zostawil sobie na dwa dni pozniej. Według mnie nie mijaloby sie z celem, bo Gothic Reloaded czy jak to tam moze odswiezy gothica 1 przenoszac go na G2, ale to bedzie zmiana ledwo zauwazalna. Na silniku Skyrima prezentowaloby sie to o wiele lepiej, poza tym Skyrim ma chyba tego calego creation kita, cos jak constrution set dla Morrowinda - tam sie pracuje o wiele latwiej niz przy moddingu Gothiczka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Werewolf - niestety wygląda na to, że tym razem będę musiał Cie zasmucić, ta edycja moda nie będzie "portem" Gothica1 na silnik Skyrim, jednak postaram się wykorzystać część ukształtowania terenu górniczej doliny G1 w moim modzie Project Gothic 4.0. Natomiast o ile w przyszłości starczy mi zapału, być może stworzę takowy port, tym niemniej już teraz zachęcam inne osoby do tego typu projektu.

Co do klimatu: nie przewiduje pojawienia się zbyt wielu tropikalnych elementów, ma być bardzo mrocznie, czyli przede wszystkim kolorystyka rodem z górniczej doliny. Jeżeli już pojawią się jakieś palmy to tylko na plażach przy wybrzeżu, natomiast o dżungli nie może być mowy.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Gothic 2 jest tak odswiezonym silnikiem w stosunku do Gothic 1, jak odgrzewany kebab ktory kupilbys u araba a zostawil sobie na dwa dni pozniej.

Zengin i tak pozostanie najlepszym silnikiem do gothica ;)

Gothic 2 jest tak odswiezonym silnikiem w stosunku do Gothic 1, jak odgrzewany kebab ktory kupilbys u araba a zostawil sobie na dwa dni pozniej. Według mnie nie mijaloby sie z celem, bo Gothic Reloaded czy jak to tam moze odswiezy gothica 1 przenoszac go na G2, ale to bedzie zmiana ledwo zauwazalna.



Ledwo zauważalna powiadasz   :lol2:    :lol2:






 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Zengin i tak pozostanie najlepszym silnikiem do gothica ;)
Racja, piętnastoletni silnik to na pewno najlepszy silnik do Gothica... Choć muszę przyznać, że jak na tak stary silnik, jest dość nowoczesny jak na tamte czasy. Ale technologia poszła w górę i dzisiaj taki silnik to wielkie gówno i wątpię żeby ktoś chciał  robić na nim grę. Niestety, ale DirectX 7 nie oferuje zbyt wiele pod względem graficznym. Tak samo jest z optymalizacją, łatwo można go przeciążyć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Racja, piętnastoletni silnik to na pewno najlepszy silnik do Gothica...

Chodzi przede wszystkim o klimat  :ok: Grając w risena niestety nie było tego klimatu co w gothicu, więc dalej trzymam się mojej wersji  :lol2:

EDIT:

Wiec mozna przeniesc klimat na inny silnik. Jezeli przeniesiesz deska w deske z Gothica do Skyrima klimat zostanie.

To juz nie bedzie to samo :(
Tutaj przyklad:

http://m.
https://www.youtube.com/watch?v=PwyHa7S_Jo0
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Chodzi przede wszystkim o klimat  :ok: Grając w risena niestety nie było tego klimatu co w gothicu, więc dalej trzymam się mojej wersji  :lol2:
Nie wiem co się ze mną dzieje, ale pierwszy raz jestem skłonny do poparcia przedmówcy :|
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6342
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wiec mozna przeniesc klimat na inny silnik. Jezeli przeniesiesz deska w deske z Gothica do Skyrima klimat zostanie. 

Tak, zmiana jest ledwo zauwazalna. Rozdzielczosc tekstur wieksza i wieksza ilosc poly, nic poza tym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rzeczywiście widzę, dużo zmian na tych screenach. Największa to taka, że na pierwszym screenie są 4 schodki, a na drugim 5    :F


Edit. nie oszukujmy się. Różnicy pomiędzy G1, a G2 tak dużej nie ma. Istnieje to prawda, ale czy jest ona taka duża by przenosić jedynkę na silnik dwójki? Wątpie.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry