Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 178593 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 178593

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

Project Gothic 4.0 - skyrim havok engine total conversion
#20 2014-05-01, 12:49(Ostatnia zmiana: 2014-05-01, 15:49)
Grając w demo Gothic Reloaded na max ustawieniach pamiętam moją reakcje; było to mniej więcej " WOW o ku*wa! "
Różnica między silnkiem G1 a podrasowanym G2NK była duża, większa niż widać to na tych screenach: http://www.gothic-reloaded-mod.de/?page=gallery&lang=en

Natomiast w linku z filmem How Gothic 2 could look in a modern engine (CryEngine ), który MacDun podesłał - modele i animacje
 wyglądają pięknie, jednak oświetlenie jest zbyt jasne cukierkowe ( co widać również w komentarzach pod filmem ). Ciężko zatem czuć klimat górniczej doliny w której szare niebo komponowało się z ponurymi teksturami, dlatego w filmiku z CryEngine nie czuć klimatu ( tak, wiem że to filmik dotyczący Gothic2 ).
 
Wracając do tematu - stworzyłem pierwszą, wstępną listę lokacji w grze, czekam na wasze sugestie miejsc z uniwersum gothic, które szczególnie chcielibyście zobaczyć w Project Gothic 4.0 . Sugestie proszę pisać i uzasadniać w ten sposób:

Np.

- Orkowy obóz, " ponieważ charakteryzowało go... "
- Wioski farmerów " ponieważ charakteryzowało je... "

Moja wstępna lista:

1.Ruiny
2.Mroczny Las
3.Las Magicznych Grzybów ^^
4.Stary Cmentarz
5.Kopalnie
6.Miasto portowe x 2
7.Wiocha 1
8.Wiocha 2,3,4 itd.
9."Wieża wygnańca"
10.Miejski cmentarz
11.Grobowiec króla szkieletów
12.Swiątynia zła ( podziemia )
13.Warownia zabójców potworów
14.Warowny mini-obóz bandytów ( coś a'la obóz Quentina z G1 )
15.Domek na rozdrożach
16.Jaskinia trolli / ogrów ludożerców
17.Wąskie przejście nad przepaścią ( przesmyk )
18.Podziemna kryjówka bandziorów
19.Rozpiżona przez potwory wiocha 1,2,3,4,5...
20.Spalony zamek jakiegoś tam hrabiego
21.Wiejskie pola uprawne, coś na wzór majątku ziemskiego Onara
22.Jaskinie pełne paskudnych stworów
23.Opuszczony domek na rozdrożach
24.Jakieś tam główne miasto wyspy
25.Jaskinie skrywające ludzi rebeliantów
( coś na wzór jaskiń buntowników z G3, z tą różnicą że będą położone na terenie zdobytym przez orków, natomiast na terenach
 należących wciąż do królestwa Myrtany takich jaskiń nie będzie )
26.Nieliczne, "dzikie" jaskinie zawierające duże złoża surowcow,
 w których będzie można sobie pokopać
27. Wieże magów
28. Klasztor magów
29. Główna siedziba paladynów - zamek
30. Jaskinia herszta bandytów - coś w stylu kryjówki Ortegi z G3
31. Obóz na bagnie! ( nie mylić z ćpunami z G1 )
32. W opór różnych mrocznych grobowców.
33. ???
34 ???
35 ???
36. Górska forteca ( podobna do tej, którą zwiedzało się z Lesterem w G1 )

Post połączony: 2014-05-01, 13:29
Kolejne pytanie do Was - czy w Project Gothic 4.0 chcielibyście zobaczyć tą samą, domyślną kamerę ze Skyrim, czy ma być ona całkowicie zablokowana "fixed" , jak w Gothic 1,2,3 i Risen1 ???
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Chodzi przede wszystkim o klimat   Grając w risena niestety nie było tego klimatu co w gothicu, więc dalej trzymam się mojej wersji  
I tego klimatu już nie poczujesz - przynajmniej w grach PB. Czas płynie, Ty jesteś coraz bardziej dojrzały, rozumiesz więcej rzeczy i oczekujesz coraz więcej, podczas gdy od wielu lat target gier piranii to młodzież 12-15 lat. Trudno się tym zachwycać - i nie chodzi tu o żaden silnik, czy grafikę - w kwestii klimatu ma tak naprawdę niewiele do powiedzenia i może równie dobrze porwać w kwadratowym jak i wyrenderowanym na modłę 2014r. świecie. 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Cytuj
31. Obóz na bagnie!
Zamieniłbym na wioskę na bagnie, a na bagnach jest plaga nieumarłych. Mieszkańcy tej wioski byliby nieprzyjaźnie nastawieni do przybyszy, a sołtys byłby człowiekiem nekromanty. W wiosce by była jedna karczma, w której są wszyscy mieszkańcy i ruiny wieży z kapłanem (kapłanem, nie magiem). Straży nie ma, jest coś w rodzaju milicji, czyli wieśniaków z widłami, toporami drwala itp. Sołtys wraz z jednym milicjantem patroluje wioskę. Moim zdaniem coś takiego by było zdecydowanie bardziej klimatyczne.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gothic z kamerą ze skyrima to już nie to samo nawet nie pasowałoby zbytnio tak grać. Powinna być raczej zablokowana.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wedlug mnie powinien byc wybor, TESY sa glownie zrobione do 1 osoby wiec moze komus przeszkadzac grac z 3 osoby, sam nie dalem rady grac z 3 w obliviona :x  :ok:  Co ciekawe dopiero niedawno odkrylem ze w g2nk mozna grac z 1 osoby  :wstyd:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cytuj
31. Obóz na bagnie!
Zamieniłbym na wioskę na bagnie, a na bagnach jest plaga nieumarłych. Mieszkańcy tej wioski byliby nieprzyjaźnie nastawieni do przybyszy, a sołtys byłby człowiekiem nekromanty. W wiosce by była jedna karczma, w której są wszyscy mieszkańcy i ruiny wieży z kapłanem (kapłanem, nie magiem). Straży nie ma, jest coś w rodzaju milicji, czyli wieśniaków z widłami, toporami drwala itp. Sołtys wraz z jednym milicjantem patroluje wioskę. Moim zdaniem coś takiego by było zdecydowanie bardziej klimatyczne.

+1 Dobre to!

Co do kamery - pewne jest, że zostawie możliwość wyboru kamery: z oczu postaci / z trzeciej osoby
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Gothic z kamerą ze skyrima to już nie to samo nawet nie pasowałoby zbytnio tak grać. Powinna być raczej zablokowana.
To czym kamera ze skyrima sie rozni do gothica? Obydwie to TPP/FPP.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tym ze w Skyrimie po wykonaniu ok. 60% skretu kamerą w bok, masz mozliwosc pelnego obracania kamerą wokol bohatera, w Gothicu jak wiadomo takiej mozliwosci nie ma.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Cytuj
2. Mroczny Las
Jaki dokładnie byłby ten las? Taki naprawdę mroczny, z unoszącą się ponurą mgłą czy po prostu pełen drzew?
I w jaki sposób zostałaby wydana ta modyfikacja? Jako mod do Skyrima instalowany poprzez wgranie odpowiednich plików .esm i .esp? Bo jeżeli tak to ciężko by było zamienić kompletnie Skyrima, wyrzucić z niego wszystkie questy i wgrać w nie efekty Twojej pracy. Wtedy sugerowałbym raczej zrobienie tego jak w np. fanowskim DLC Falskaar czy oficjalnym Dragonborn, jako nowy, niezależny świat/światy i questline.
PS. Jeżeli szukasz jakiegoś scenarzysty to zawsze mogę pomóc :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

Project Gothic 4.0 - skyrim havok engine total conversion
#29 2014-05-01, 21:27(Ostatnia zmiana: 2014-05-02, 01:34)
Tak, las będzie naprawdę mroczny - mało światła, dużo cieni, wysokie drzewa, gęsta nisko unosząca się mgła, a wokoło czyhające na nas szkielety, zombie i inne paskudztwa.

Mod będzie w formie nowego, niezależnego świata. A jeśli chodzi o scenarzystę, to ktoś taki bardzo mi się przyda :) , przydałby się też ktoś znający się na rysowaniu / jakiś grafik 2d do rysowania szkiców lokacji, wtedy byłoby mi łatwiej przenieść modele z kartki do świata gry, a samo jego projektowanie poszłoby szybciej. Pozdro!

Post połączony: 2014-05-02, 01:34
Musze ! Musze wam o tym opowiedziec bo inaczej nie wytrzymam!   :D
Przed chwila wykonalem przeniesienie oryginalnego modelu straznicy z G3 razem
z oryginalna teksturą z G3 do Skyrima. Efekt przerosl moje najsmielsze oczekiwania, po
prostu scielo mnie z nog gdy to zobaczylem... To co silnik havok i odpowiednia gra swiatla zrobily
 z modelem budynku straznicy nawet na teksturach 1024x1024 robi wrazenie. Dodam tylko ze
nie bawilem sie jeszcze w importowanie normal maps, a jedynie tekstur diffuse, wiec po dodaniu
"normalsów" moze byc jeszcze lepiej... Dzisiaj zapowiedz a rano wrzuce screeny abyscie tez mogli
sobie looknać. Pozdrawiam
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Cytat
Cytuj
wiec po dodaniu
"normalsów" moze byc jeszcze lepiej...
Niekoniecznie , czasami normalka może więcej zaszkodzić niż pomóc, zależy od światła czy też samej normalki.
Podziel się z nami tym pięknym obrazem a nie chowasz go sam dla siebie :D.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
W jaki sposób zamierzasz pozbyć się systemu doświadczenia ze Skyrima i zamienić go na punkty nauki?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W jaki sposób zamierzasz pozbyć się systemu doświadczenia ze Skyrima i zamienić go na punkty nauki?
Jest już taki mod do Skyrima.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

Project Gothic 4.0 - skyrim havok engine total conversion
#33 2014-05-02, 10:46(Ostatnia zmiana: 2014-05-02, 10:53)
"Patrzcie i cieszcie się z tego wszyscy, albowiem to jest model z Gothic 3 wraz z teksturą przeniesiony w moda na silniku Skyrima, który dla Was i dla wielu będzie wydany, gdy nadejdzie odpowiednia pora" : :lol2:









Zwróćcie uwagę na teksturę drewna !





Więcej szczegółów
















 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Te modele to 3D Ripperem DX wyciągasz co nie? Drzewo rzeczywiście niezłe, o dziwo lepsze od Skyrimowego. 
 JasiuYTPL - zapodasz linkiem do moda?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40899/?
Może nie są to PN, tylko PD, ale wciąż fajnie się z tym gra.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
na silnik Havok gry Skyrim.
błagam :F

Havok to silnik fizyki. Cały Skyrim bazuje na ich "Creation Engine".
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zkirtaem - ooo widzisz, dobrze wiedzieć ;D

Ventrue - drewno, a nie drzewo - drzewo to rośnie w lesie :D

Co do programu to nie używam 3D Rippera DX, jest bardziej problematyczny w użyciu i nieco zacofany ( jednak jest to kwestia względna ) w porównaniu do programu który posiadam.

Używam bardzo potężnego narzędzia do podglądu i konwersji modeli 3D autorstwa mojego znajomego z WorldOfPlayers.de. Zostało ono stworzone specjalnie do konwersji i przenoszenia modeli wraz z informacją o ich teksturach pomiędzy grami Gothic 1 , Gothic 2, Gothic 2 NK, ale przede wszystkim Gothic 3 i Risen1.

Na razie nie mogę wyjawić co to za narzędzie ani podzielić się nim bo autor rozpowszechnił je tylko wśród kilku swoich znajomych ( Ja też znalazłem się w grupie szczęśliwców ). Jeżeli będzie duże zainteresowanie programem, wtedy pogadam z autorem i spytam czy mogę je rozpowszechnić.

Program pozwala m.i.n. na podgląd modeli wraz z teksturami, import/ export ( konwersję ) takich formatów jak:  .obj , 3db ( autorski format 3d ) , .gmax , .ase, .asc, xcmsh ( Gothic3 ) , xlmsh ( Gothic 3 ), xact ( animowane modele Gothic3 ) , .xmac ( animowane modele Risen1 ) , .xmsh ( modele Risen1 ). Posiada również zaawansowany edytor materiałów silnika Genome oraz jako osobna opcja umożliwia konwersję i automatyczny skinning animowanych modeli w celu wyeksportowania ich do formatów .xact lub .xmac .
W skrócie: zrywa gacie...

Pozdrawiam
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Cytuj
Chodzi przede wszystkim o klimat  Grając w risena niestety nie było tego klimatu co w gothicu, więc dalej trzymam się mojej wersji 
I tego klimatu już nie poczujesz - przynajmniej w grach PB. Czas płynie, Ty jesteś coraz bardziej dojrzały, rozumiesz więcej rzeczy i oczekujesz coraz więcej, podczas gdy od wielu lat target gier piranii to młodzież 12-15 lat. Trudno się tym zachwycać - i nie chodzi tu o żaden silnik, czy grafikę - w kwestii klimatu ma tak naprawdę niewiele do powiedzenia i może równie dobrze porwać w kwadratowym jak i wyrenderowanym na modłę 2014r. świecie.
Aztek z tym 12-15 to chyba przesadzasz. Wiem że w porównaniu do np. takiego Dark Souls, gry PB to sielanka. Ale mają w sobie coś takiego, że chce się w nie zagrać.
A co do samej modyfikacji, nie przepadam za TESami. Ale jak ktoś ma odtworzyć klimat pierwszego gothica na nowym silniku, dorzucając do tego niegłupią fabułę to chwała mu za to.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ja bym natomiast chciał ujrzeć coś ala wieże mgieł i klasztor zmiennokształtnych. Zawsze grając w G1 nie mogłem odejść bez tych budowli bo coś mi mówiło żebym tu jeszczę chwilę postał i ta chwila zmieniała się w 10 min w realnym czasie :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry