[G2] L'HIVER Edition 0.9.3 PL 191122 436

O temacie

Autor bgb

Zaczęty 23.07.2015 roku

Wyświetleń 191122

Odpowiedzi 436

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[G2] L'HIVER Edition 0.9.3 PL
2015-07-23, 22:16(Ostatnia zmiana: 2016-03-26, 14:44)
Gothic II - L'HIVER Edition 0.9.3 PL

Typ modyfikacji: Re-Texture, Re-Model, Re-Balance, Re-World

Autorem moda jest unknown111. W modzie zostały wykorzystane materiały z różnych texture packów i innych gier takich jak Wiedźmin, Skyrim. Autor zezwala na edycję i wykorzystywanie moda w innych modyfikacjach pod warunkiem podania linku do jego oryginalnej wersji.

Link do oryginalnego tematu z modem: http://worldofplayers.ru/threads/36390

Generalnie o modyfikacji:
L'hiver Edition to mod, wprowadzający znaczne zmiany w stronie wizualnej oraz balansowej gry. Grafika jest atrakcyjniejsza, a rozgrywka znacznie trudniejsza niż w oryginalnym Gothicu 2 NK. Rozszerzone i uatrakcyjnione wizualnie zostały lokacje w Khorinis i (w mniejszym stopniu) Górniczej Doliny. W Jarkendarze zaszło kilka głównie kosmetycznych zmian. Mod nie ingeruje w żaden sposób w fabułę Gothica 2 - nie dodaje nowych questów, ani nie zmienia tych istniejących. Zmiany w grafice to jednak nie wszystko. Mod znacząco wpływa na balans rozgrywki i zwiększa jej poziom trudności. Oto krótka (niepełna) lista zmian:
- Zmodyfikowano szate graficzną (nowe tekstury, obiekty).
- Przemodelowano lokacje.
- Zmodyfikowane oświetlenie.
- Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
- Dodano kilku nowych przeciwników.
- Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg z którego reagują na gracza.
- Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
- Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
- Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
- Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa, Jacka Alligatora.
- Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
- Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania nowych mieczy.
- Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
- Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroii).
- Bennet może nauczyć łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
- Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
- Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
- Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
- I wiele innych, mniejszych zmian...

Uwaga! Autor moda doradza, by ustawić widoczność na 180%.
W razie problemów z zawieszaniem podczas gry uruchamiać w trybie zgodności z win xp. (thx to podkopek )
By uniknąć różnych dziwnych problemów zawsze zalecana jest nowa gra, w przypadku zainstalowania nowej wersji moda.

Changelog wersji 0.93
Spoiler
- naprawiono wyświetlanie obrony przed ostrzami (tylko w wersji rosyjskiej, w polskiej zostało to naprawione już w wersji 0.91).
- dodano animacje otwierania sarkofagów.
- dodano nowe animacje (by Mark56).
- dodano pancerz wzorowany na temerskim pancerzu z gry wiedźmin 2: zabójcy królów.
- dodano możliwość wzmacniania najlepszych mieczy, ktorych wykuwania uczy Harad (Wspaniały miecz półtoraręczny oraz Flamberg), odpowiednie instrukcje znaleźć można w książkach które sprzedają Bennet i Jan.
- dodano więcej obiektów w niektórych miejsach.
- zmieniono niektóre modele.
- kilka ulepszeń i poprawek.

Changelog wersji 0.92
Spoiler
- zmodyfikowano lokacje w Górniczej Dolinie oraz Khorinis.
- zmieniono / dodano kilka modeli.
- dodano modele z Carnage Graphic Patch (by Mark56)
- zmodyfikowano kowalstwo. Teraz by wykuć miecz, trzeba użyć do tego celu kolejno: kowadła, wiadra z wodą, stołu kowalskiego, osełki.
- dodano nową umiejętność - płatnerstwo. Od teraz wiąże się ona z wytwarzaniem pancerzy i ich ulepszaniem. Umiejętnosci tej uczy kowal Carl (kolejne poziomy odblokowują sie przy odpowiednich rozdzialach).
- dodano nową umiejetność - skórnictwo. Uczy jej Bosper po zrobieniu zadania z wilczymi skórami. Skóry sa wykorzystywane w kowalstwie do wytwarzania mieczy/pancerzy.
- dodano nową umiejetność - górnictwo. W Khorinis i Gorniczej Dolinie znajdują się teraz żyły żelaza oraz rudy. Umiejętności tej można nauczyć sie u czeladników Harada oraz Benneta, oraz u Grimesa (kopacza w GD).
- dodano animacje pieczenia miesa (autorstwa Mark56).
- dodano możliwość pieczenia miesa przy ogniskach i kuchenkach.
- ze względu na dużą liczbę doświadczenia do zdobycia, zredukowano początkowe statystyki gracza.
- grając magiem można zakładać/zdejmować kaptur z szaty poprzez modyfikowanie jej na stole kowalskim.
- nowe ekrany ładowania.
- lekkie zmiany menu.
- i inne ...

Changelog wersji 0.91
Spoiler
Zmiany w Khorinis:
- przemodelowano dzielnicę portową, dodano kanał i doki, zmieniono układ niektórych budynków.
- dodano kilka nowych pomieszczeń (magazynów) należących do mistrzów rzemieślniczych.


DOWNLOAD

Link do pobrania patcha 0.9.3a:

Patch naprawia problem z nauką 2 i 3 poziomu płatnerstwa w późniejszych rozdziałach gry. Wymaga uprzedniego zainstalowania wersji pełnej PL 0.9.3 LUB wersji minimalnej PL 0.9.3 + wersji rosyjskiej 0.9.3.

Link do pobrania pełnej wersji PL (0.9.3):

Wersja full spolszczenia zawiera w sobie wersję rosyjską, z którą została scalona i nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych plików.

Link do pobrania minimalnej wersji PL (0.9.3):

Wersja mini spolszczenia do prawidłowego działania wymaga uprzedniego zainstalowania wersji rosyjskiej 0.93!

Instalacja moda:
- Przed wypakowaniem utwórz kopię zapasową pliku Gothic.ini znajdującego się w folderze z grą ( ...\Gothic II\System).
- Wypakuj zawartość paczki z modem do folderu Gothic II.

Co zmienia spolszczenie względem oryginalnego moda?
Spoiler
- W modzie dostępne są dwie nowe twarze dla bezimiennego. Zamiast defaultowej użyliśmy twarzy alternatywnej. Gdyby ktoś jednak chciał grać na tej pierwszej wystarczy usunąć plik G2_LH_Edit_PL_v0.9.3_ALTFACE.vdf znajdujący się w folderze Gothic II/Data.
- Dodano opcję pytania o potwierdzenie przy rozpoczęciu nowej gry.

Polska wersja moda została przygotowana przez bgb i GizmoRa. Zastrzegamy, że mimo testów mogliśmy nie wyłapać wszystkich błędów. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych problemów - w razie potrzeby ukaże się poprawiona wersja moda.

Link do starego tematu modyfikacji:
http://themodders.org/index.php?topic=21651.0

Screeny:
Spoiler








































































Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Szybko Ci to poszło :D
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szybko Ci to poszło :D
Kwestia tego, że nie trzeba było polszczyć wszystkiego od początku ;)

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest gdzieś changelog względem poprzedniej wersji?

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zmieniła się tylko dzielnica portowa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi

Razakel
Quest Pack Team

Gothic II - L'HIVER Edition 0.9.1 PL
#5 2015-07-24, 00:12(Ostatnia zmiana: 2015-07-24, 15:39)
@Revoke dodano w porcie mały kanał i kilka budynków, zrobiono przejście pod domem Harada + są tam magazyny rzemieślników m.in Harada, Constantina i Bospera.

EDIT:
@Werewolf  dzięki za poprawienie :D
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@bgb wrzuciłbyś też wersję ze zmienioną górniczą doliną (tą bez zielonej roślinności) ? i tak ktoś zacznie o nią znowu pytać
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Revoke dodano w porcie mały kanał i kilka budynków, zrobiono przejście pod domem Harada + są tam magazyny cieśli m.in Harada, Constantina i Bospera.
Chyba miales na mysli rzemieslników, bo cieśla jest tylko jeden - Thorben.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@bgb wrzuciłbyś też wersję ze zmienioną górniczą doliną (tą bez zielonej roślinności) ? i tak ktoś zacznie o nią znowu pytać
O ile pamiętam to zmienioną GD przygotował @szmotsu. Pisz do Niego w tej sprawie, ja mogę dodać jedynie link do gotowego już tematu (ewentualnie postu w tym temacie) zawierającego pliki do pobrania, instrukcje instalacji, informacje itd. , ale sam nie odpowiadam za żadne dodatkowe modyfikacje, więc nie zamierzam zajmować się nimi / ingerować w nie / przystosowywać tak by działały bezproblemowo z obecną wersją L'hivera.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już trzeba było do tej wersji wrzucić normalną Górniczą Dolinę oraz lepszy balans poziomu trudności. Kiedyś pobrałem tą od szmotsu to podczas wczytywania GD gra wywalała do pulpitu. Najlepszą opcją byłby instalator w którym gracz sam by wybierał co ma zostać zainstalowane.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak tylko @bgb chyba nie chce wprowadzać takich zmian póki nie powstanie ostateczna wersja a to potrwa zważywszy, że autor robi to teraz od czasu do czasu + trzeba by pomóc bgb w przygotowaniach, mogę się zadeklarować ale jedyne co ogarniam z gothiciem to blender więc dużego pożytku by ze mnie nie było ; /
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już trzeba było do tej wersji wrzucić normalną Górniczą Dolinę oraz lepszy balans poziomu trudności.

No tak tylko @bgb chyba nie chce wprowadzać takich zmian póki nie powstanie ostateczna wersja a to potrwa zważywszy, że autor robi to teraz od czasu do czasu + trzeba by pomóc bgb w przygotowaniach,

Wyklaruję sytuację. Obecnie odpowiadam za przygotowanie polskiej wersji L'hivera i tylko za to. Wersja ta powinna być możliwie jak najbliższa rosyjskiemu oryginałowi, dlatego wycofałem nawet większość zmian, które dodaliśmy w poprzednich wydaniach, a były niepotrzebne i niezgodne z oryginałem (właściwie to w obecnej wersji spolszczenia została jedynie podmieniona alternatywna twarz bohatera, ale nawet tutaj jest to całkowicie opcjonalny wybór, bo gracz kasując jeden plik może łatwo przywrócić sobie oryginalną twarz).
Nie zamierzam ingerować w spolszczenie bardziej niż potrzeba, bo wtedy to już nie będzie spolszczenie, a własna wariacja na temat moda. Takowe oczywiście nie są czymś złym, wprost przeciwnie - to bardzo fajna inicjatywa, ale trzeba ją jednak oddzielić od samego spolszczenia. Ja się tym zajmować nie mam chęci ani czasu, niemniej odnośnik do tematu (lub posta) autora czegoś takiego zawszę mogę wstawić, tak by zainteresowani wiedzieli gdzie szukać.

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pójdzie bez  względnego zacinania na:  Win 7 64 bit SP1,  AMD Athlon II X4  641 Quad-Core Processor, 8 GB RAM,  AMD Radeon HD  6670 ?
Bo nie wiem czy instalować .
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@Yberion powinno spokojnie pójść, wgraj jeszcze dla pewności system packa i fix'a
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Będzie się gryzło z G2NK MDK? 
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie powinno.

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Może dać ktoś jakiegoś linka do pobrania ponieważ z moddb.com nie chce mi się pobrać :/
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Da się jakoś łatwo przywrócić stary soundtrack z górniczej doliny?

PS. @szmotsu wstawił pliczek a.mod (ten odnośnie górniczej doliny). Jak ja mam to zainstalować? BO jak wrzucam do Data/modvdfs to nie czyta mi tego i GD jest zielona jakby orkowie zamienili się  w ogrodników  o_0
 

maciex333

maciex333

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam taki problem, gdzie została przeniesiona runa teleportująca do zamku w górniczej dolinie?
 

Maarten vaan Thomm

Maarten vaan Thomm

Użytkownicy
posty72
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Została usunięta, musisz dymać z kamasza.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry