Wiedźmin 3: Dziki Gorn 775556 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 775556

Odpowiedzi 1986

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
https://www.youtube.com/watch?v=chn9QN2W5V4

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ta zbroja płytowa  :|
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Konsole jak zwykle w pizdu :lol2:


 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
A miało nie być jakiejkolwiek różnicy między konsolą a PC :F

Btw. Nie wiem czemu ludzie boją się wymagań. Wymagane karty są słabsze od tych, które wymaga np. Dying Light. Wiedźmin 3 wymaga i7 3770, a Dying Light niewiele słabszego i5 4670K. Co najdziwniejsze, ludzie grają w Dying Light nawet na słabszych sprzętach na wysokich ustawieniach.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ciezko zeby nie było, tostery sa techniczne z tyłu :P to jest dość naturalne ze różnica musi być z pierwszy recenzji konsolowej wersji wynika ze grafika na ps4 jest ledwo na poziomie DA inkwizycji
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ciezko zeby nie było, tostery sa techniczne z tyłu :P to jest dość naturalne ze różnica musi być z pierwszy recenzji konsolowej wersji wynika ze grafika na ps4 jest ledwo na poziomie DA inkwizycji
Komputer za cenę konsoli nawet nie uruchomi wieśka trójki.
Jeżeli porównujesz "toster" i "PC master race" to porównuj też ceny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Komputer za cenę konsoli nawet nie uruchomi wieśka trójki.
Dokładasz kilka setek więcej i odpalisz go na wysokich w 45-60 klatkach, a nie w 30 jak to jest w przypadku konsoli.
Cytuj
Jeżeli porównujesz "toster" i "PC master race" to porównuj też ceny.
Pomińmy komputery świecące się jak psu jajca z płytami głównymi pokroju Asus Rampage, zasilaczami z certyfikatem gold oraz dyskiem SSD.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Sawik, napisałeś jak typowo konsolowiec który nie wie ze konsola bez TV nie zadziała, ale nie do konsoli się nie dolicza ceny TV bo po chuj bożę jakie to żałosne.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik, napisałeś jak typowo konsolowiec który nie wie ze konsola bez TV nie zadziała, ale nie do konsoli się nie dolicza ceny TV bo po chuj bożę jakie to żałosne.
Klawiatura, myszka, monitor, głośniki...
Jeżeli chcemy dobrą jakość to też kosztuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sawik, napisałeś jak typowo konsolowiec który nie wie ze konsola bez TV nie zadziała, ale nie do konsoli się nie dolicza ceny TV bo po chuj bożę jakie to żałosne.

Do ceny komputera dolicza się monitor. To samo można zrobić w przypadku konsoli, jak ktoś nie gra na telewizorze w każdym razie i tak koszta to koszta...

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tyle, że dobry komputer ktory to udzwignie + gry nadal wyjdzie taniej niż konsola + gry + jakies zasrane abonamenty. No i nadal plusy dla komputerow wlasnie za grafike czy mozliwosc moddowania, czego nie ma w wiekszosci gier konsolowych. Jedyne co za mna przemawia dla konsoli to mozliwosc wygodnego rozjebania sie na kanapie :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#512 2015-05-12, 21:08(Ostatnia zmiana: 2015-05-12, 21:15)
jakies zasrane abonamenty.
:|

Jakich kurna abonamentów?  :hmmm:
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
jakies zasrane abonamenty.
:|

Sama gra przez sieć jest płatna. W przypadku x'one ta cena waha się w przedziale 100-250 zł rocznie. (Zależy czy szukamy na allegro, czy kupujemy przez x'live), lub więcej, jeśli ktoś bierze abonamenty miesięczne.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przypomnę że w zamian za ten abonament dostajemy co miesiąc (albo i co dwa tygodnie, nie pamiętam) gry. Tak, zgadzam się, mimo wszystko jest to wymóg, ale przynajmniej robią co mogą by go zrekompensować.
W ten sposób zdobyłem na Xbox360 parę fajnych tytułów, najnowszą Larę Croft, Dark Souls, czy chociażby Bioshocka najnowszego, a no i Black Flag.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Przypomnę że w zamian za ten abonament dostajemy co miesiąc (albo i co dwa tygodnie, nie pamiętam) gry. Tak, zgadzam się, mimo wszystko jest to wymóg, ale przynajmniej robią co mogą by go zrekompensować.
W ten sposób zdobyłem na Xbox360 parę fajnych tytułów, najnowszą Larę Croft, Dark Souls, czy chociażby Bioshocka najnowszego, a no i Black Flag.

No niby git z tym jest. Sam na X'360 dostałem z tego Dark Soulsa, Hitmana, Tomb Raidera, Bioshocka i dwie inne... w każdym razie powiem krótko: Wielu narzeka na abonament, niestety taki mankament, natomiast jest to tak tanie, że głowa mała. Osobiście sam za 7-8zł kupowałem profile do Xboxa 360, które miały golda na miesiąc. Jak były fajne gry w ten sposób pobrałem sobie ją i korzystałem na swoim profilu. Nie znam się na PS4, ale jako posiadacz X360 i XO mogę śmiało stwierdzić, że koszta nie są drogie a i tak nie kupuję tego zbyt często. Ktoś kto wydaję 130 bądź 200zł rocznie na abonament ma albo kupę kasy, albo nie wiem. Wystarczy dobrze kombinować, ale cóż to nie temat na takie dyskusje, bo nie dotyczy on abonamentu tylko Wiedźmina.

Licząc koszty 8zł (a można od 5) rocznie wynosić będzie 96zł. Na X360 masz dzięki temu mnóstwo ciekawych gier, bo teraz jest ich wysyp, a na XO nawet golda dzięku funkcji Home...

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Tyle, że dobry komputer ktory to udzwignie + gry nadal wyjdzie taniej niż konsola + gry + jakies zasrane abonamenty.
Komputer jest droższy, bo można na nim zrobić o wiele więcej niż na konsoli. Konsola została stworzona do grania, ale można też na niej oglądać filmy i słuchać muzyki. Tylko, że nie można tych rzeczy nie da się robić jednocześnie. Na komputerze możesz grać, słuchać muzyki i mieć uruchomioną przeglądarkę, GG, czy inny shit. I to wszystko na jednym urządzeniu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak przy okazji, bardzo bawi mnie fakt że argumentami przeciwnymi konsolom Tizgara i Werewolfa są koszta, paradoksalnie mówią to dwie osoby z najdroższymi komputerami na forum. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tak przy okazji, bardzo bawi mnie fakt że argumentami przeciwnymi konsolom Tizgara i Werewolfa są koszta, paradoksalnie mówią to dwie osoby z najdroższymi komputerami na forum.

Typowi PC'towcy

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Tak przy okazji, bardzo bawi mnie fakt że argumentami przeciwnymi konsolom Tizgara i Werewolfa są koszta, paradoksalnie mówią to dwie osoby z najdroższymi komputerami na forum.


A tak serio - co z tego? Na tyle, ile lat bede mial ten komputer i tak mi wyjdzie taniej, aniżeli tyle lat mialbym używać konsoli (gry praktycznie 50-100% droższe niz na PC) i co 5 lat zmieniać numerek z 3 na 4 albo z 360 na one.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry