Co z dubbingiem? 61392 81

O temacie

Autor _Roland_

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 61392

Odpowiedzi 81

_Roland_

_Roland_

Użytkownicy
posty35
Propsy4
  • Użytkownicy

_Roland_

Co z dubbingiem?
2012-08-07, 15:20(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 17:26)
Otóż mam pytanie. Czy przewidywalny jest dubbing do CZ? Jeżeli tak to kiedy rozpoczną się prace oraz czy będzie nabór do dubbingu?

[mod=Adanos]
Słowo dubbing piszemy z małej litery jak większość rzeczowników, no chyba że słowo rozpoczyna zdanie. I nie stawiamy spacji przed znakiem zapytania.
[/mod]
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Co z dubbingiem?
#1 2012-08-07, 16:51(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 16:53)
niestety wcale nie mamy takiego zamiaru, prace idą zbyt wolno żeby w ogóle o czymś takim myśleć, na razie trzeba uwolnić tą grę od bugów, ale kto wie co pokaże przyszłość, może ktoś będzie chciał do tego moda dubbing zrobić, jak twórcy wyrażą takiej osobie zgodę to kto wie
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zgodę ? na co :D

Dubbing można zrobić bez skryptów więc można zrobić go samemu w osobnej paczce.mod dubbing będzie zrobiony przez kogoś innego a w modyfikacji nic nie będzie zmieniał to po co zgoda ? Oczywiście dobrze by było zgadać się z twórcami żeby zrobić to w jednej paczce ale jak się nie uda to ktoś taki "nieoficjalny" dubbing może sobie ściągnąć.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skoro już taki temat jest, zaraz znajdzie się ktoś kto się tego podejmie i zorganizuje jak Martinos (mam nadzieję że nie przekręciłem nicku) i Złote Wrota. W sumie zanim zacząłem robotę to myślałem czy samemu się za to nie wziąć, ale wiadomo jak to z sawiczkiem, za leniwy jest, tylko krytykować mu się chce.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu

orcwarrior
Moderator działu

Co z dubbingiem?
#4 2012-10-03, 22:43(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 22:53)
Kiedyś na dysku miałem zrobione makro do automatycznego generowania scieżek z głosem lektora (oczywiscie ivona) na podstawie pliku z liniami dialgowymi, jeśli się znajdzie gdzieś to dla chętnych można zawsze wrzucić paczkę z tak wygenerowanymi głosami.

edit:
krva, wydawalo mi się ze to tajny :facepalm:
 



Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
xD
trololo :)  co do tego... uwolnic CZ od Bugów a dopiero później myślec o takich rzeczach
 

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
Makro - tłumacząc jak najprościej - ja klikam, robi się samo.
Choć sam pomysł nie ma żadnego sensu na obecna chwilę, tzn. kiedy linie dialogowe nie są jeszcze ostateczne, jeżeli napisało się już tutaj to mozna co najwyzej traktować informację jako odległą zapowiedź.
 



Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kiedyś na dysku miałem zrobione makro do automatycznego generowania scieżek z głosem lektora (oczywiscie ivona) na p[...]


Jak już ktoś gdzieś zauważył program Ivona była popularna i smieszna pare lat temu :)  teraz jest to przeżytek i wszelkie dubbingowanie za pomoca tego programu jest conajmniej smieszne :)
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
jak się dobrze z masteruje to wtedy jest bardzo dobry, lepszy od 11 latków z piszczącym głosem.
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy

MarcinT

Co z dubbingiem?
#9 2012-11-12, 16:40(Ostatnia zmiana: 2012-11-12, 21:58)
Powitać Was pragnę mości dobrodzieje.
Zważając na ów wspaniałą nowinę, iż OrcWarrior powrócił do ekipy tworzącej "Czas Zapłaty" domyślam się, że prace idą naprzód zdecydowanie szybciej i wydajniej. Zatem kwestia kilku miesięcy, gdy ujrzymy finalną wersję modzika, naszego wspaniałego, długo wyczekiwanego. :lol:  
Więc biorąc pod uwagę ogólną jakość moda, dobrze by było, gdyby powstał dubbing na odpowiednim poziomie. No i teraz tak się składa, że mój drogi przyjaciel, zwany nierzadko Menthorem zajmuje się dubbingowaniem postaci we właśnie powstającym nieoficjalnym, całkowitym spolszczeniu gry "Fallout" czy też "Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast ".
Ja jako, że uważam go za świetnego w tej dziedzinie, postanowiłem Wam go polecić. Jeno chłopak ambitny jest, dlatego też chciałby móc użyczyć swego głosu kilku postaciom:
  • Rick - główny bohater moda
  • Bezimienny - ten znany z podstawki
  • Xardas - chyba nie trzeba mówić kim jest
  • Diego - również znana postać
Do kandydatury dołączam próbki autorstwa samego Menthora. Wszystko jest posegregowane i zapisane w formacie WAV, także z odtworzeniem pliczków nie powinno być najmniejszego problemu.
Próbki głosu Menthora do Czasu Zapłaty --> DOWNLOAD

Teraz kilka wzmianek co do jakości poszczególnych dźwięków. Mianowicie w tle niektórych pozycji możecie usłyszeć drobne szumy, zacięcia i ogólnie rzecz biorąc - inne niedoskonałości. Teraz się tym nie zrażajcie, gdyż wiadomo - "złośliwość rzeczy martwych" musiała nieco pokrzyżować nam szyki i mikrofon uległ małemu uszkodzeniu. To tylko chwilowe problemy techniczne, gdyby dubbing ten rzeczywiście powstawał, kupel mój, mógłby właściwe już dialogi nagrywać sprzętem lepszej jakości.

Reasumując: Macie teraz mały sub-topic, prosimy o wysłuchanie każdej z kwestii oraz ocenę jako całości. Zobaczymy jeszcze, bo mam na pamięci przenośnej jego próbki właśnie z Jedii Outcast oraz z Fallout i mógłbym zamieścić je tutaj w celach czysto poglądowych. Sęk w tym, iż teraz nie mogę tego uczynić, gdyż nie mam jeszcze na to jego zgody, więc póki co oceniajcie to co wstawiłem. Wszelka krytyka (konstruktywna) mile widziana, ewentualnie sugestie co do modulacji głosu.
Aha, kandydaturę musiałem (nie musiałem, zrobiłem to z przyjemnością) zgłosić ja, gdyż ziomek ma problemy z łączem internetowym.
P.S Obaj jesteśmy już po 18 roku życia, więc nie obawiajcie się głosu piszczącego kinderbusa  :D  
Dziękuję i pozdrawiam.

---
No pytałem o te próbki z Fallouta i Jedii Outcast i autor wyraził zgodę na ich publikację tutaj, więc macie:
Próbki głosu Menthora w dobrej jakości--> DOWNLOAD
Wiadomo: Galak z Jedii Outcast, a Rhombus z Fallout. Nagrania do CZ wrazie czego miałby właśnie taką lub jeszcze lepszą jakość.
Aaa... Prawie zapomniałem...Jeszcze filmik poglądowy z Jedii Outcast. Nasz kandydat występuje jako Admirał Fayyar. Tylko prosimy tego nie rozpowszechniać i nie jest to jeszcze finalna wersja :hitler:  
TUTAJ macie linka do filmiku, bo coś na 'foruma' nie mogę tego wstawić.

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
z tego co się orientuję do dubbing (jeśli by wogóle miał powstać) to miał być nagrany IVONĄ.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Moim zdaniem jeśli miałby w ogóle wyjść jakiś dubbing do CZ musiał by być na poziomie, no gdzie jakiś szajs do takiego moda pchać, to się mija z celem. Przynajmniej w takiej jakości by musiał być jak w Złotych Wrotach.
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
Przecież napisałem, że jakość techniczna będzie dużo, dużo lepsza, gdyby do tego dubbingu rzeczywiście doszło. Czytanie ze zrozumieniem.  :ayfkm:

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Przecież napisałem, że jakość techniczna będzie dużo, dużo lepsza, gdyby do tego dubbingu rzeczywiście doszło. Czytanie ze zrozumieniem.  :ayfkm:

A ja wypowiedziałem się ogólnie  :ayfkm:
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Co z tego, że dobra jakość techniczna, skoro głosów by pewnie udzielały jakieś gibmusy? :lol2:  
Wg mnie, Ivona jest najlepszym rozwiązaniem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie były zapowiadane żadne prace nad dubbingiem. Pozostałości z grupy mają najprawdopodobniej dość tych przeciągających się latami prac i chcą w końcu z tym skończyć. Gdyby jakaś grupa osób zadeklarowała się nad czymś takim pracować, nie powinno być sprzeciwu od nikogo (bo i nie miałoby to sensu), ale wątpię żeby członkowie grupy wzięli w tym jakikolwiek udział. Zwłaszcza przy modyfikacji tak rozbudowanej jak CZ, nagrywanie dubbingu (zwłaszcza mając konkretne wymagania co do jakości) to karkołomne zajęcie przy braku funduszy.

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy

MarcinT

Co z dubbingiem?
#16 2012-11-12, 18:10(Ostatnia zmiana: 2012-11-12, 18:16)
Nie były zapowiadane żadne prace nad dubbingiem. Pozostałości z grupy mają najprawdopodobniej dość tych przeciągających się latami prac i chcą w końcu z tym skończyć. Gdyby jakaś grupa osób zadeklarowała się nad czymś takim pracować, nie powinno być sprzeciwu od nikogo (bo i nie miałoby to sensu), ale wątpię żeby członkowie grupy wzięli w tym jakikolwiek udział. Zwłaszcza przy modyfikacji tak rozbudowanej jak CZ, nagrywanie dubbingu (zwłaszcza mając konkretne wymagania co do jakości) to karkołomne zajęcie przy braku funduszy.
Więc po ukazaniu się finalnej wersji moda wystarczyłoby zebrać odpowiednią ilość chętnych (spełniających podstawowe wymogi) do pracy nad czymś takim?

Co z tego, że dobra jakość techniczna, skoro głosów by pewnie udzielały jakieś gibmusy? :lol2:  Wg mnie, Ivona jest najlepszym rozwiązaniem.
Przesłuchałeś wogóle próbki od gościa, którego zgłosiłem? A pozatym w Złotych Wrotach dubbing wyszedł całkiem nieźle i to bez pomocy gimbusów, więc dlaczego uważasz, że tu byłoby ich pełno?
A za ivonę dziekuję, sam potrafię czytać  :facepalm:

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Co z tego, że dobra jakość techniczna, skoro głosów by pewnie udzielały jakieś gibmusy? :lol2:  Wg mnie, Ivona jest najlepszym rozwiązaniem.
Przesłuchałeś wogóle próbki od gościa, którego zgłosiłem? A pozatym w Złotych Wrotach dubbing wyszedł całkiem nieźle i to bez pomocy gimbusów, więc dlaczego uważasz, że tu byłoby ich pełno?

Bez urazy, po prostu przypomniało mi się MT  :lol:  Nie ukrywam, czasami taki "ujowy" dubbing psuje cały klimat (np. Xardas z głosem 15 latka  :pokerface: )
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Więc po ukazaniu się finalnej wersji moda wystarczyłoby zebrać odpowiednią ilość chętnych (spełniających podstawowe wymogi) do pracy nad czymś takim?
Nie, oprócz zebrania chętnych należałoby nimi zarządzać i NAGRAĆ TEN CAŁY DUBBING.
Zbieranie chętnych zwykle jest bardzo proste, gorzej z tym drugim.

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
No tutaj się z Tobą zgadzam, przyjacielu.
Dubbing w MT był zjebany :facepalm:  Dlatego grałem bez niego...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry