Co z dubbingiem? 24219 81

O temacie

Autor _Roland_

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 24219

Odpowiedzi 81

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Niestety muszę lekko sprostować sprawę. Owszem będziemy się mogli tym zająć, ale dopiero pod koniec kwietnia, po maturach, wtedy będziemy całkiem wolni i nic nie będzie nas ograniczało. Wiem, co będziecie o tym sądzić, ale przypuszczam, że Moddersom taki obrót spraw będzie bardzo na rękę. Przy odrobinie szczęścia mod będzie ukończony i żadne kwestie nie ulegną już zmianie. Może zdarzy się cud i będziemy mogli się tym zająć wcześniej, ale na razie sprawy mają się tak, jak napisałem :(
 

Cesar

Cesar

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Ja generalnie wolał bym aby dubbingiem się zabrał Martinos ,albo chociaż kierował nim w końcu dubbing w Złotych wrotach jest już ukończony.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4711
Propsy3071
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja generalnie wolał bym aby dubbingiem się zabrał Martinos ,albo chociaż kierował nim w końcu dubbing w Złotych wrotach jest już ukończony.
Po pierwsze - nie jest.
Po drugie - może on tego nie chce? : |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Nie orientuję się jaki jest postęp nad modem (wiem tylko tyle, że wyszła beta), ale jakby dialogi były skończone i miałbym mniej więcej zarys jak ten dubbing ma wyglądać to czemu nie? Chętnie zająłbym się dubbingiem  :wink:
 



Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy

Menthor

Co z dubbingiem?
#44 2012-12-13, 14:07(Ostatnia zmiana: 2012-12-13, 14:44)
Komukolwiek miałoby przypaść dowodzenie nad tym projektem na mnie może liczyć
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Od ostatniej odpowiedzi minęly 3 miesiące,wiadomo już coś ważniejszego ??
 

Splash

Splash

Gry (themodders@telegram)
And i said...
posty3590
Propsy2650
ProfesjaSkrypter
  • Gry (themodders@telegram)
  • online
  • And i said...
Najpierw musza skonczyc moda, dopiero potem ktos sie wezmie za dubbing, ale watpie zeby to byl ktos z teamu.
 
Nie, nie pomogę ci z GMP.

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
a skąd to wiesz ja przeczytałem te 3 strony i wiem że miał się tym zająć Menthor z tym kolegą swoim,albo ten co zrobil dubbing do zlotych wrot;)
 

Splash

Splash

Gry (themodders@telegram)
And i said...
posty3590
Propsy2650
ProfesjaSkrypter
  • Gry (themodders@telegram)
  • online
  • And i said...
Cytuj
ja przeczytałem te 3 strony
:ok:  

Moze bys poczytal cos z dzialu Czas Zaplaty [BETA]
 
Nie, nie pomogę ci z GMP.

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Ta,ale tutaj tez sie wypowiadali twórcy i z tego co czytam to mod jak dobrze  pojdzie to wyjdze jeszcze w tym roku ehh;/
Także dubbing może by zacząć juz przygotowywać a potem ew. popoprawiac..Wiem to sie tak łatwo mówi ale to by było chyba najlepsze wyjście
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty693
Propsy89
  • Użytkownicy
Co do dubbu to można się wziąść dopiero jak wydamy finalną wersję, bo w poprawkach najczęściej są kwestie zmieniane, więc to nie ma sensu
 

Mysiak

Mysiak

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy
Ta,ale tutaj tez sie wypowiadali twórcy i z tego co czytam to mod jak dobrze  pojdzie to wyjdze jeszcze w tym roku ehh;/
Jak pisał kolega wyżej - poczytaj trochę temat Czas zapłaty [BETA] to się dowiesz o rozważaniach na temat dubbingu + mod jest na wykończeniu, koniec kwietnia jest optymistyczną datą wydania moda o ile pamiętam post z ostatnich 20 stron
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
szczerze? :)  wołałbym wersje bez dubbingu :)  Wole sobie wyobraźić tębr głosu postaci :)  Moje skromne zdanie
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5722
Propsy2285
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Dlatego najlepiej bedzie (wybiegając troche w przyszłość i możliwości) żeby ten dubbing móc wyłączyć. Jedni wolą sobie wyobrazić, inni wolą słyszeć ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
Przecie ten dubbing nie będzie odrazu skompilowany z modem tylko to będzie w formie takiej jakby 'wtyczki/łatki'. Abo instalka, abo ręcznie trza będzie to se poprostu wrzucić do flaków gry. Komu pasi to se wrzuca, komu nie pasi se nie wrzuca.
Problemo? :pokerface:

Cragann

Cragann

Użytkownicy
inżynieria relacyjna
posty698
Propsy491
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • online
  • inżynieria relacyjna
Coś mi się wydaję że właśnie wszystko będzie skompilowane, co najwyżej będą wersje różniące się(np bez głosu bohatera, czy wgl bez dubbingu) Tak mi się zdaje, chociaż prorokiem nie jestem.
 

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Sekundkę. Skoro mod jest w końcowej fazie tzw odbugowywania, czy znaczy to, że dialogi są gotowe? Bo jeśli tak, to prace nad dubbingiem mogłyby już ruszyć.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wydajcie moda bez dubbingu, a dubbing w formie łatki :)  Dziękuje do widzenia :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5722
Propsy2285
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Nie. Twórcy tak zadecydowali, twórcy tak zrobią. Dziekuje, do widzenia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4711
Propsy3071
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem Waszego podejścia. Czemu mieliby wydać bez dubbingu? Bo mniej będzie ważyło? Niech wydadzą bez animacji/tekstur/modeli/zenów też będą mniej ważyć. Argumenty typu "niektórym się nie spodoba" też są z dupy, modele też mogą się nie spodobać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry