Co z dubbingiem? 20367 81

O temacie

Autor _Roland_

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 20367

Odpowiedzi 81

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie przesadzajcie nie był aż tak bardzo zły mogło być gorzej :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
Dobra zaktualizowałem posta. Możecie teraz posłuchać nagrań w lepszej jakości oraz obejrzeć filmik:
Klik!

Korek

Korek

Użytkownicy
posty552
Propsy222
  • Użytkownicy
Nie przesadzajcie nie był aż tak bardzo zły mogło być gorzej :)

No tak. Bez urazy dla Poziomek. Sam mod świetny, ale z dubbingiem szału nie ma. Ale z drugiej strony, nagranie profesjonalnego dubbingu, z konkretnymi osobami jest kosztowne, a kto tak po prostu wyciągnie kasę, aby pokryć tego koszty? Nikt, dlatego trzeba cieszyć się tym co jest.

No tutaj się z Tobą zgadzam, przyjacielu.
Dubbing w MT był zjebany :facepalm:  Dlatego grałem bez niego...

Też gram bez dubbingu ^^  Przynajmniej bardziej się wczuwam w grę (muszę czytać, a nie słucham co mówi NPC, w tym czasie robiąc co innego). W sumie, dla mnie może nawet nie być dubbingu do CZ, bo pewnie i tak bym go nie używał.
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy

MarcinT

Co z dubbingiem?
#23 2012-11-12, 19:32(Ostatnia zmiana: 2012-11-12, 19:44)
No dobra my tu pierdu-pierdu, a jeszcze nikt nie wypowiedział się w kwestii barwy głosu i jego modulacji w wysłanych przeze mnie próbkach. Czy taki Rick, taki Xardas, taki Diego i taki Bezi by Wam pasował? Oczywiście finalne nagrania będą dopieszczone na najmniejszy szczegół. To tylko wersja poglądowa, zaznajamiająca z barwą głosu aktora oraz jego ogólną specyfiką.
Głównego posta z próbkami, opisem i innymi materiałami zamieściłem w sygnaturce, więc nie musicie błądzić po temacie (bądź całym forum  :lol2:  )...
Trudno tego nie zauważyć  :pokerface:  

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4663
Propsy2863
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czy taki Rick, taki Xardas, taki Diego i taki Bezi by Wam pasował?
Ogólnie głupie pytanie, jaki będzie taki będzie, przecież nie ściągniesz osób oryginalnie podkładających głos pod te postacie, a jeśli tego nie zrobisz zawsze komuś nie będzie odpowiadało.
Ogólnie jeśli myślisz o tym na poważnie zrób to co zrobił Martinos z Złotymi Wrotami, zgłoś się do nadzoru prac nad dubbingiem. Jak Avallach powiedział, nie powinno być trudno o chętnych do użyczenia głosu, jak to dobrze zorganizujesz to za parę miesięcy może będzie możliwość grania z dubbingiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy
Cóż jeśli chodzi o organizację to nawet chętnie bym się zajął koordynowaniem całego projektu. Sęk w tym, że o implementowaniu dialogów do moda wiem tyle co Einstein o "Wiedźminie"  :wink:  
No i dialogi odpowiednich postaci musiałbym dostać...Chyba, że nauczę się jak je wyciągać ze skryptów. W sumie to kiedyś bawiłem się z powodzeniem skryptami gothica.
Tak więc mogę być kryterium ostatecznym, rozdzielać, przydzielać, magazynować, i porządkować. Ścigać, ganiać czy nawet zastraszać :D   Jestem stanowczy i konsekwentny.
Tylko tak jak mówię ,gdyby wszystkie kwestie zostałyby nagrane i zgromadzone/uporządkowane u mnie, musiałby ktoś inny skompilować je z modem, bo ja niestety wymiękam w takich sprawach. Moja rola kończyłaby się wraz ze skompletowaniem wszystkich kwestii.

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Ogólnie głos całkiem, całkiem, ale bez jaj to ma być Bezimienny? Takie to sztuczne było i nie pasowało mi . To samo się tyczy Xardasa .Rick, hmm brakuje mi tej charyzmy i dlatego wydaje się to bardzo sztuczne, a Diego może być. Rozumiem że jest to ambitna osoba, ale jeśli ma być taki układ "zagram te cztery postacie, albo wcale" to się może walić(bez obrazy). Jak już pisałem głos całkiem spoko, ale do tych postaci nie pasuje. Kwestia gustu :D
 

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Witam. Zamierzam wyjaśnić kilka kwestii. Otóż nie chodzi o to że mam zagrać tylko te konkretne 4 postacie. Jeżeli ktoś obejrzał pozostałe moje próbki z innych gier to wie, że z modulacją głosu sobie radzę. To że wstawiłem takie próbki postaci nie znaczy, że tak będą brzmieć w finalnej wersji. Co do Beziego... mikrofon trochę zniekształca głos, ale jeśli bylibyście zainteresowani to mogę spróbować to poprawić i za jakiś czas wstawić nowe próbki. Rick... hmmm problem w tym, że nie wiedziałem jaki rodzaj głosu ma mieć, dlatego wyszedł jak wyszedł. Będę musiał wiedzieć do jakiego głosu mam się zbliżć by go podkładać. W Diega dość łatwo jest się wczuć. A Xardas, no właśnie Xardas jest trochę specyficzny(jak każdy bohater niezależny z Gothica)wiadomo, że nie dam rady podkładać głosów identycznie jak Bauman, Mikołajczak, czy Marzecki, ale obiecuję, że zrobię co w mojej mocy. Trochę doświadczenia w dubbingowaniu mam. Jak będą inni chętni którzy będą się lepiej nadawali do tych ról to bez problemu ustąpię. Przy okazji MarcinT wielkie dzięki za wstawienie tych próbek. :D  Teraz zreperowałem łącze i będę mógł się z wami normalnie kontaktować na forum.
Serdecznie pozdrawiam
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Heh ogólnie głos masz całkiem, całkiem. Może mam takie odczucia bo się przyzwyczaiłem do tych głosów z Gothica. Bardzo mi przypomina twój głos takiego lektora z telewizji. Tylko nie pamiętam jak się nazywa...
 

SławekG

SławekG

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Ty... Dobry ten głos tego kolesia, z chęcią zagrał bym z takim dubbingiem :P
 

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Ty... Dobry ten głos tego kolesia, z chęcią zagrał bym z takim dubbingiem :P

Też bym z nim zagrał :)
 

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Jak obiecałem kolejna porcja próbek dźwiękowych, kilku magów, Thorusa itp.
link
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy

Spartakus

Co z dubbingiem?
#32 2012-11-17, 09:00(Ostatnia zmiana: 2012-11-17, 09:00)
Bardzo dobre próbki.Najbardziej mi się podobały: Blizna(serio to ty?(:D )), Cavalorn, Cor Angar, Czarny Mag, Sherghal, Thorus i Uriziel. Te głosy świetnie ci wyszły. Z takim dubbingiem grać... Naprawdę, znakomite próbki :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty552
Propsy222
  • Użytkownicy
Owszem, próbki dobre, a nawet świetne jak na amatora  :ok:
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty507
Propsy778
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
To nic nie da jak będziecie wrzucać próbki. Zgłoście się do zorganizowania dubbingu, wtedy te próbki na coś się przydadzą.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty693
Propsy89
  • Użytkownicy
Po co się  dubbem zajmować, skoro nie wyszła nawet finalna wersja moda? Dialogi i w ogóle się mogą jeszcze pozmieniać, czekajcie na finalną wersję, a wtedy porozmawiajcie o zrobieniu dubba.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty507
Propsy778
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Po to, żeby można było nagrywać już to, co można nagrać, także po to, żeby szybciej go (dubbing) zorganizować.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty307
Propsy195
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Co z dubbingiem?
#37 2012-11-17, 15:21(Ostatnia zmiana: 2012-11-22, 12:52)
Najlepiej jakby to były conajmniej 2 osoby, jedna zajmująca się koordynowaniem prac, rozdzielająca dialogi i sprawdzająca czy wszystko się zgadza, potem druga poprawiająca/upiększająca przysłane nagrania, ustawiająca dobrą głośność porównując z jednym pierwowzorem dla wszystkich osób, no i chociażby jedna osoba z Teamu, która współpracuje z resztą osób zajmujących się dubbingiem, potwierdza czy dany głos/osoba pasuje do postaci z moda, ustala kogo przydzielić pod daną postać, implementuje dialogi do gry, itp...  Przynajmniej mi się tak wydaje, że tak powinno być.
 
Elo

Menthor

Menthor

Użytkownicy
posty21
Propsy46
  • Użytkownicy
Cóż MarcinT uważał, że może się zająć koordynacją projektu. Gdybyśmy dostali opis, zarys fabuły i listę postaci z określeniem kim są, co robią, gdzie i w jakiej sytuacji ich spotykamy, do jakiej postaci z oryginałki mają mieć zbliżony głos to może dalibyśmy radę. Rozumiem, że jeszcze niektóre dialogi mogą ulec zmianie, ale chyba jest kilka pewniaków nie? To co dalibyśmy nagrać sami nagramy, a potem z informacjami odnośnie głosów postaci można by zacząć nabór, bo wtedy by wiadomo jakie głosy są potrzebne. Kilku ludzi z mojej ekipy na pewno będzie wolnych i chętnych kiedy zakończy się projekt dubbingu Jedi Outcast II co może nastąpić za niedługo.
 

MarcinT

MarcinT

Użytkownicy
posty31
Propsy14
  • Użytkownicy

MarcinT

Co z dubbingiem?
#39 2012-11-21, 17:39(Ostatnia zmiana: 2012-11-21, 17:46)
Nomże, jak pisałem kilka linijek wyżej, mogę zająć się tą koordynacją całą - co prawda  Z kilkoma 'ale', które wymieniłem we wcześniejszych postach i nie chce mi się teraz wszystkiego pisać od nowa.
Tak więc jeśli zależy Wam/Nam na szybkim ukończeniu dubbingu, przydałoby się jak najwcześniej zacząć. Jeśli macie jakieś pewniaki, które nie będą już modyfikowane, podeślijcie/podeślij (zwracam się do szefostwa) mi na PW te dialogi w formie jak poniżej i najlepiej w Wordzie, no ewentualnie w notatniku, ale Word jest przejrzystrzy:

Nazwa postaci :
Kilku zdaniowa historia (czyli jak wylądował w kolonii):
Cechy charakteru (np. czy postać ma być arogancka itp.):
Okoliczności w jakich ich spotykamy (inaczej będzie wyglądał dialog podczas walki, a inaczej podczas popijawy w karczmie):
Kim jest dana postać :
Do jakiej postaci z oryginalnego gothica ma mieć zbliżony modulacyjnie głos :
Dane dialogowe (czyli wszystkie dialogi danej postaci):

W ten sposób wszystko byłoby przejrzyste i nie byłoby problemu z nadaniem odpowiedniej  postaci odpowiedniego głosu. Prace szłyby o wiele wydajniej.
No i jakiś ogólny spis postaci by się przydał, żebym wiedział jak dużo ludzi trzeba będzie zwerbować.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry