[Prowo i Sprawiedliwość] Varon Team #2 58314 185

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 10.08.2011 roku

Wyświetleń 58314

Odpowiedzi 185

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Eto, od kiedy odkryłeś w swoim telefonie funkcję aparatu, prawdopodobnie odnalazłeś w sobie duszę scenografa! Jednak bez wyjścia na dwór, będzie ciężko to rozwinąć...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
na ch*j mi dwór, skoro mam themodders?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No czasem trzeba iść do sklepu po Tigery, prawda?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ale prowo miażdżące! Dzisiaj to przeczytałem i brechty miałem nieziemskie. Zasłużone te niemal 60 propsów. Szkoda, ża moje modele które można oglądać np. tu nie są tak propsogenne. Na prawdę szkoda...
Odwiedźcie też pozostałe tematy z działu!

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Spójrz na formę transportu. ODBIÓR OSOBISTY
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale prowo miażdżące! Dzisiaj to przeczytałem i brechty miałem nieziemskie. Zasłużone te niemal 60 propsów. Szkoda, ża moje modele które można oglądać np. tu nie są tak propsogenne. Na prawdę szkoda...
Odwiedźcie też pozostałe tematy z działu!
To jest reklama? :lol2:
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
To jest reklama? :lol2:
Tak, KZW reklamuje proszek do prania "Rzeka" (na pewno kojarzysz ich motto "Twoja stara pierze w RZECE")...
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Prowo i Sprawiedliwość] Varon Team #2
#88 2011-08-18, 23:16(Ostatnia zmiana: 2011-08-18, 23:23)
Tak, KZW reklamuje proszek do prania "Rzeka" (na pewno kojarzysz ich motto "Twoja stara pierze w RZECE")...

:lol2:

Prowo miazga! :ok:
Pierwszą stronę vanonków, która była na dbv.pl rozwaliłem osobiście razem z sawikiem (2 razy. Pierwszy raz sam) i zostało tylko to http://varon.dbv.pl/news.php a forum jest już na cba nowe, więc raczej nie dało nam niszczenie tego ich forum nic więcej, jak tylko masę śmiechu i wielką satysfakcję :lol:


EDIT:

Byłbym zapomniał...

Spoiler
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ponieważ wiem że powyższy post to żebry o propsy ode mnie masz tego jakże cennego propsa xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Może już ktoś wcześniej to znalazł ale i tak wrzucę.
Link do śledzika varonków :lol:
Wpisy całkiem świeże, a i skład grupy można przejrzeć  ;p .
 


Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Dopiero zauważyłem temat.

W jaki sposób dostałeś się na jego maila? Banalne hasło/pytanie?

To prowo potwierdza, że najsłabszym elementem większości systemów bezpieczeństwa jest człowiek i w hackowaniu ważniejsza od technicznych zdolności jest umiejętność manipulowania ludźmi.
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
W jaki sposób dostałeś się na jego maila? Banalne hasło/pytanie?
Używał tego hasła gdzie indziej jako bodajże zastępczego loginu. NOT - tj. chyba not :D

<tu się rozpisywałem na temat metod, ale na razie wolę nie ujawniać, może kiedyś jeszcze się przydadzą, kiedy varonek znów postanowi nas zniszczyć>
 


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

[Prowo i Sprawiedliwość] Varon Team #2
#96 2011-08-19, 13:24(Ostatnia zmiana: 2011-08-19, 13:29)
Meat znalazł je schowane pod gwiazdkami gdzieś w tym żałosnym, dziurawym skrypcie forum z 2003 roku. Wystarczyło wejść w źródło strony i wszystko się ujawniło.o ile to hasło to te, o którym myślę


Ale zysk samą prawdę mówi, gdyby nie varon, varon nigdy by nie został "shakowany".


btw, małe pytanie. Co Ty kaczka za pierwszym razem mu konkretnie zrobiłeś?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
btw, małe pytanie. Co Ty kaczka za pierwszym razem mu konkretnie zrobiłeś?
Przejął kontrolę po czym ją stracił (miał stare hasło) po zmianie hasła sawik super-manipulator zdobył hasło i przez eee... "przypadek" dałem je dla kaczorka który usunął panel administracyjny oraz główną zawartość forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sorry za dubla itp ale ta informacja jest dość eee... interesująca dla paru osób z forum otóż jest już czwarta (a może piąta [?]) strona varon teamu "Bardzo dopracowana i teraz na pewno nikt ci danych nie ukradnie" (Wcześniej nie chciałem się rejestrować bo się "bałem" że mi dane zakosicie. xD

O czymś zapomniałem a tak już wiem link :D  
Varon Powraca

Czy doczekamy się jakiejś długiej serii powrotów varonteamu? Mam nadzieję że nie będzie tylu odcinków tego co było w Guiding Light. :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No nie, mają na CBA... I to oni mają już od razu ShoutBox, a na naszym dalej kicha :/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry