Dobra to ja jestem za tym, żeby od 14 zacząć w sobotę. Wstępnie tak można by podzielić panel (piszcie swoje pomysły).
I. Modding gier.
1. Wprowadzenie, powstanie tm, praca nad modami do Gothica, scena moddingu Gothica i innych gier, etc. (ja, kazz, ktoś jeszcze chętny?) - moge was wesprzeć mą piersią, jako,ze bylem xD szefem grupy modderskiej, no i niby moddowalem tego goticzka - Wowz2. Technikalia związane z tworzeniem modów do Gothica (avallach, ktoś jeszcze?)
3. Jak ktoś chce może przedstawić własną modyfikację do innej gry + technologie (ktoś chętny??).
4. Skrypty, czym są, czym się różnią od języków programowania, dlaczego nie można grzebać w engine i jak to obejść (avallach, ktoś jeszcze??)
5. Grafika w modach, przykłady, trochę o procesie powstawania grafy (może KZW? ktoś jeszcze?) no niby ja z veqiem mamy miec jakis wyklad, ale nie wiem czy to sie podpina pod modding, bo chcialismy bardziej next genowe zagadnienia wziac pod uwage - wwz6. Muzyka, analogicznie jak wyżej (byłby ktoś chętny??)
7. Podsumowanie części związanej z moddingiem, jakieś wnioski, dyskusja (wszyscy prowadzący + ktoś chętny??)
II. Indie dev.
1. Wprowadzenie, od czego warto zacząć i jak, co nieco o procesie produkcji gier (mła i ktoś chętny jeszcze??)
2. Wybór technologii, dlaczego jest tak istotny, co wybrać (UDK, Crysis, Unity, etc) etc. (weźmiemy UDK na przykładzie BIT, ktoś chce powiedzieć coś o crysisie, unity??)
3. Grafika w grach wideo, jaki soft wybrać, proces powstawania, jak wygląda konwersja do silnika, na co należy zwrocić uwagę, etc. (tutaj z BIT adam by coś powiedział na podstawie udk głównie, ktoś jeszcze chętny?)
4. Kodowanie gier (ktoś chętny?)
5. Design w grach komputerowych (w sumie mogę coś powiedzieć, ale może Darkhan by też się powymądrzał?

ktoś jeszcze?)
6. Jakieś propozycje? Co jeszcze? Kazz coś o spójności historycznej miał powiedzieć?
7. Iphony?? Ktoś chętny?
8. Podsumowanie (mła + wszyscy prowadzący)
Do 18 powinniśmy się wyrobić

Oczywiście każdy punkt poparty prezentacją, przykładami, etc.
Uwaga co do moderowania panelu. Myślę, że trzeba wprowadzić na początku jasne zasady, np. możliwość zadawania pytań w trakcie każdej prelekcji, bo nie ma sensu zbierać wszystkiego na koniec całego bloku, ew. pod koniec konkretnego punktu dyskusji.