Rzeczywiście mój warunek musi być zawarty w jakieś funkcji, jednak myślałem, że Antitraxxowi chodziło o zabicie naszego bohatera po dialogu, w którym np. jakaś postać mówi naszemu bohaterowi, że go zabije, po czym on umiera, a w tym wypadku warunek byłby sprawdzany, bo znajdowałby się w funkcji dialogu. Tym samym kod staje się uniwersalny, bo wtedy nie trzeba sprawdzać, przez jaką osobę nasz bohater został zabity, iloma ciosami został uderzony i czy w ogóle został zabity podczas walki, wystarczyłoby tylko napisać odpowiedni dialog i dodać do niego mój kod. Jednak wszystko zależy od tego, w jaki sposób ma być zabita postać. Dlatego też mam prośbę do Antitraxxa:
Żebyśmy mogli Ci lepiej pomóc, napisz dokładnie, w jakich okolicznościach i w jaki sposób nasz bohater ma zostać zabity, bo może być on zabity po walce, może zginąć od jednego ciosu przeciwnika albo umrzeć właśnie po dialogu.