Ponieważ widzę, że wielu - zwłaszcza młodszych userów - nie radzi sobie z poprawnym wytypowaniem najlepszego modelu
postanowiłem je wszystkie szczegółowo scharakteryzować według kilku kryteriów - wykonania modelu, mapowania, jakości tekstur, szczegółowości i wykonania renderu.
DraconWykonanie modelu: 6
Pod tym względem Dracon IMO wykonał najlepszą pracę. Model wydaje się być spośród wszystkich prac najbardziej skomplikowany, a dodatkowo został urozmaicony o zdewastowane elementy, skrzywioną pokrywę, dlatego najwyższa nota.
Mapowanie: 5
Bez zarzutu.
Jakość tekstur: 4
Fakt, że na tej 512tce ciężko było o coś lepszego, jednak otarcia i drewno nie są przemawiające. Podoba mi się specular pokrywy, jednak lakier na nóżkach jest już inny, a normal wokół otarcia wciąż zbyt wyrazisty.
Szczegółowość: 4
Są odrapania, poza tym brak detalu, jakiś metalowych elementów, żłobień.
Render:
Na tym pierwszym zostawiłeś dużo wolnej przestrzeni.
FartuessNie bardzo jest co komentować, więc nie będę.
Wykonanie modelu: 2
Mapowanie: 5
Jakość tekstur: 4
Szczegółowość: 3
AvallachWykonanie modelu: 5
Bez zarzutu
Mapowanie: 6
Najwyższa nota za zmieszczenie się w połowie wyznaczonego limitu i ogólnie najlepsze rozlokowanie i wykorzystanie powierzchni.
Jakość tekstur: 4
Tu mam trochę zastrzeżeń bo drewno mogłoby być lepsze, specular miejscami za jasny miejscami za ciemny, element z którego wychodzą struny nie ma tekstury w ogóle.
Szczegółowość: 3
I tutaj zabrakło mi detali, a wręcz trudno pracę nazwać skończoną
http://biuro.siedziba.pl/verona/verona_pion.jpg , brakuje oczywistych elementów. Nie ma normal mapy.
Render:
Sprytnie maskuje potencjalny brak denka, uwydatnia specular na który udało ci się porwać dużą ilość zielonych oraz Darka
i Kazzmira.KoleszkaWykonanie modelu: 5
Bez zarzutu.
Mapowanie: 5
Nasrałem się przy nim jak głupi, masa elementów do posegregowania. Dałoby się może wykorzystać więcej przestrzeni jednak bez przesady.
Jakość tekstur: 4
Również sobie dałem 4, bo jak się przyjrzeć to niedociągnieć jest tutaj całkiem sporo, kilka elementów wymagało poprawek, jednak zaniechałem tego nie mając już czasu przy i tak bardzo szczegółowej już teksturze.
Szczegółowość: 6
Chyba nie muszę nikogo przekonywać że moje tekstury są najbardziej szczegółowe, a ich zrobienie zajęło kilka wieczorów.
Render:
Rzecz nad którą ubolewam, marmoset zniszczył mi całkowicie wygląd gryfu, stąd uzasadnione opinie, że należałoby go poprawić. Nie robiłem tego jednak bo potrzebuję render z maxa.
Podsumowując:
Dracon - 19
Fartuess - 14
Avallach - 18
KZW - 20
Wniosek - powinienem wygrać ja czyli głosować qrwa na mnie!