Rozdroża 44167 115

Ankieta

Ocena

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
5 (9.4%)
4
3 (5.7%)
5
13 (24.5%)
6
32 (60.4%)

Głosów w sumie: 51

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 24.08.2010 roku

Wyświetleń 44167

Odpowiedzi 115

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Rozdroża
2010-08-24, 08:19(Ostatnia zmiana: 2010-08-25, 14:08)
Gdy koń Geralta, Płotka, pada w trakcie długiej podróży, wiedźmin zostaje zmuszony do zatrzymania się we wsi Rozdroża. Szybko okazuje się, że ta odcięta od świata osada stała się miejscem konfliktu między dwiema grupami bandytów. Co zrobi Geralt? Opowie się po jednej ze stron, pozwoli im wymordować się nawzajem, a może spróbuje pogodzić zwaśnione bandy? Jedno jest pewne – stanie przed wieloma trudnymi decyzjami, od których niejednokrotnie będzie zależeć życie napotkanych osób.
Więcej informacji o projekcie i grupie można znaleźć na stronie http://actume.com/ifrit/pl/projects/the-crossroads/


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Rozdroża
#1 2010-08-24, 11:10(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 11:41)
Ciekawie się prezentuje, screeny wyglądają dynamicznie, ładne koncepty.

Moja ocena: 5+
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ode mnie nawet 6, pokazane materiały robią wrażenie.
Artworki są genialne.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Świetna robota, na reszcie ifrit wziął się poważnie za robotę. Szkoda tylko, że to kolejna modyfikacja w której nie uświadczymy nowej lokacji, a jedynie zedytowaną z podstawki.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Bardzo ładne screeny. Koncepty naprawdę bardzo ciekawe. Powodzenia w dalszych pracach nad modem!


KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Szkoda, że nie znam się na wiedźminie i trudno mi określić jaki tu jest wkład pracy, ale za całokształt 5. Gdyby to był dzień konceptu byłoby murowane 6, bo są świetne.

Sayne

Sayne

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Sayne

Rozdroża
#7 2010-08-24, 21:29(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 21:32)
Cytuj
Szkoda tylko, że to kolejna modyfikacja w której nie uświadczymy nowej lokacji, a jedynie zedytowaną z podstawki.
W sumie to nawet nigdy nie myśleliśmy o nowej lokacji. Z paru powodów. Początkowo była to przygoda robiona na konkurs zorganizowany przez CDPR i lokacja była narzucona. Późniejsza zmiana wiązałaby się z robieniem wielu rzeczy od nowa, a tego raczej chcieliśmy uniknąć. Do tego doszły jeszcze różne problemy z exportem lokacji, brak odpowiedniej dokumentacji do udostępnionych narzędzi oraz wieczne problemy z grafikami 3d. Dlatego też jest lokacja z podstawowej gry, ale za to bardzo zmieniona :)
 

Sayne

Sayne

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Przepraszam za double posta, ale chciałem, żeby wątek się uaktualnił po tej wypowiedzi.

Cytuj
Szkoda, że nie znam się na wiedźminie i trudno mi określić jaki tu jest wkład pracy, ale za całokształt 5.
Służę pomocą ;) Na screenach staraliśmy się pokazać nowe rzeczy. A więc, co tutaj jest nasze:
- Wiele retekstur, z których część jest skomplikowa, dokładna i właściwie wyglądają jak nowe modele. Na screenach widzimy retekstury następujących modeli (po kliknięciu zobaczycie oryginalny model z danego screena): praca nr 1, praca nr 1, screen nr 2, screen nr 5, screeny nr 7 i 15, screen nr 8.
- 1 nowy miecz(srebrny)
- Pochwy na miecze
- Walka na pięści z dwoma przeciwnikami na raz(w podstawce możliwa tylko z jednym)
- Model namiotu + wnętrze (screen nr 3)
- Udekorowanie lokacji, która była właściwie łysym polem - teraz jest lasem

To chyba tyle jeśli chodzi o zmiany widoczne na screenach. Wszystkiego oczywiście nie
pokazaliśmy i w przygodzie znajduje się jeszcze więcej nowości ;)
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
To nie można po prostu poprosić o pomoc Crusadersów? Z tego co wiem to Dark prezentował nową lokację?
 

sauron
  • Gość
artworki piękne, ale w grze o ile będzie tak jak widać to ubogo, to wygląda mimo wszystko...
 

Sayne

Sayne

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
W momencie, gdy Crusadersi weszli na scenę Wiedźmina, Rozdroża były już dosyć w zaawansowanej fazie produkcji. Wydaje mi się, że najważniejszym czynnikiem był pierwszy wymieniony powód, w ogóle nie nastawialiśmy się na nową lokację. Staraliśmy się mierzyć siły na zamiary - lokacja jest raczej elementem, o którym powinno się postanowić na samym początku, a nie gdzieś w środku - a my jako skromny, początkujący zespół nie uważaliśmy się za wszechmogących i nie chcieliśmy porywać się na nic wielkiego(a nowa lokacja raczej się z tym wiąże).
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Niekoniecznie. Od designu człowieka chyba macie, a grafików aż tak ciężko skołować nie jest. Jeśli ich brakuje na scenie modderskiej wieśka, można spróbować na forach modderskich innych gier ;)
 

Sayne

Sayne

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Sayne

Rozdroża
#13 2010-08-25, 00:22(Ostatnia zmiana: 2010-08-25, 00:34)
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11238.msg108490#msg108490#msg108490#msg108490 date=1282684745
a grafików aż tak ciężko skołować nie jest. Jeśli ich brakuje na scenie modderskiej wieśka, można spróbować na forach modderskich innych gier ;)
Ciężko jest znaleźć dobrego grafika, a graficy na innych forach modderskich są już raczej zajęci ;)
No, ale to i tak nie ma znaczenia, bo nie będziemy zmieniać lokacji pod koniec produkcji ;)
 

Tuszu

Tuszu

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

Tuszu

Rozdroża
#14 2010-08-25, 01:53(Ostatnia zmiana: 2010-08-25, 01:54)
Cytat: kazzmir link=topic=11238.msg108487#msg108487#msg108487#msg108487 date=1282683257
artworki piękne, ale w grze o ile będzie tak jak widać to ubogo, to wygląda mimo wszystko...
Całego rozmachu przygody nie można ukazać w kilku screenach. I zapewniam, że nie można narzekać na nudę, grając w Rozdroża. :D  

Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=11238.msg108490#msg108490#msg108487#msg108487 date=1282684745
Niekoniecznie. Od designu człowieka chyba macie, a grafików aż tak ciężko skołować nie jest. Jeśli ich brakuje na scenie modderskiej wieśka, można spróbować na forach modderskich innych gier ;)
Dzięki za radę, ale jak już wspomniał Sayne, Rozdroża miały z góry narzuconą lokacje poprzez konkurs. Potem wiele czynników spowodowało, że musieliśmy zrezygnować z tego konkursu i aktualnie wykańczamy tą przygodę.
Później (po zrezygnowaniu z konkursu) nowa lokacja była trochę nie na rękę. Po pierwsze trzeba byłoby znaleźć ludzi i czekać, aż stworzą dobrze zoptymalizowaną lokacje (co jak wiemy, nie jest takie łatwe). Oczywiście trzeba byłoby ją również zaprojektować, co także zabrałoby sporo czasu. No i w końcu Sayne musiałby od zera tworzyć to wszystko, co zrobił do tej pory. Wszystko oczywiście jest wykonalne, ale nie wiemy jak DUŻO zabrałoby nam to czasu i w jakim stopniu ludzie byliby w to zaangażowani (a z tym to też nie zawsze jest tak kolorowo). :wink:
 
"Sprytna osoba rozwiązuje problem. Mądra ich unika." - Albert Einstein

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Sayne link=topic=11238.msg108489#msg108489#msg108489#msg108489 date=1282683476
W momencie, gdy Crusadersi weszli na scenę Wiedźmina, Rozdroża były już dosyć w zaawansowanej fazie produkcji.
To bylo ponad poltora roku temu. Nie przypominam sobie, by cokolwiek bylo wtedy w dosyc zaawansowanej fazie produkcji.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Alaris

Alaris

Użytkownicy
posty0
  • Użytkownicy

Alaris

Rozdroża
#16 2010-08-25, 14:44(Ostatnia zmiana: 2010-08-25, 14:44)
Tzn...Rozdroża w pierwotnej wersji nie spóźniłyby się bardzo na konkurs organizowany przez CDPROJEKT. Gdy jednak zdaliśmy sobie sprawę, że się nie wyrobimy postanowiliśmy przygodę trochę rozbudować, podobnie jak Maskaradę, która już była nawet na finalnych testach u REDÓW.

Nigdy jednak nie uznaliśmy, że lokacja jest nam potrzebna. Zresztą nowe lokacje przez długi czas uchodziły na scenie Wiedźmińskiej za święty Graal. Dodam, że do tej pory, gracze mogli zagrać tylko i wyłącznie na jednej nowej lokacji (która zresztą, nie była technicznie najwyższych lotów)- w przygodzie Deception od nieistniejącego REDFlame.
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Rozdroża
#17 2010-08-25, 14:51(Ostatnia zmiana: 2010-08-25, 14:52)
Cytat: Alaris link=topic=11238.msg108537#msg108537#msg108537#msg108537 date=1282740240
...nowe lokacje przez długi czas uchodziły na scenie Wiedźmińskiej za święty Graal...

czyli wszystko wskazuje na to że nadal uchodzą
to nie zarzut względem was, tylko stwierdzenie, że pomimo upływu czasu wiedza na temat projektowania nowych lokacji wciąż jest albo bardzo trudna albo na tyle skomplikowana że nie ma sensu robić wszystkiego od zera?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: Alaris link=topic=11238.msg108537#msg108537#msg108537#msg108537 date=1282740240
Zresztą nowe lokacje przez długi czas uchodziły na scenie Wiedźmińskiej za święty Graal.
Czyli takie wiedźmińskie duale :lol2:

Alaris

Alaris

Użytkownicy
posty0
  • Użytkownicy
Nie wiem jak radzą sobie inne grupy. Ale my nie potrafimy stworzyć do W1 lokacji, które by nas satysfakcjonowały, dlatego z projektem "Ostatnie Miejsce" czekamy do W2.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry