Postulaty 1810204 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1810204

Odpowiedzi 5186

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak poprze to jeszcze paru mocno aktywnych userów BEZ dostępu do tajnych działów to czemu nie, możemy włączyć te propsy w tajnych działach.
Nie ma takich = |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Noo jak nie liczyć działów nieaktywnych (takich jak grupy theModders) to sporo się znajdzie, jak Aztek, Werewolf, Simen, Tizgar, AliG, Fabiosek i inni.
Nie jestem pewien czy to dobry pomysł. Na pewno chcecie takich sytuacji?
Rysa ma 12 postów a ponad 500 propsów. To wszystko z tajnych działów.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Widzę, że ogólny problem z propsami wraca jak bumerang... Nie jestem jakoś zbytnio aktywnym userem, ale naprawdę aż tak was bolą te propsy? Czy ktoś w ogóle teraz patrzy kto ile ich ma? Czemu to ma niby dowodzić? Dla mnie to powinny być propsy na post nie na usera i problemu by nie było.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zmieniłem, że dział widzą tylko osoby z grupy Rzeka, nikt inny.
Chwała Adanosowi!

Cytuj
mogło mi się pomieszać z tym że nie były tam liczone posty, a propsy tak
Ha ha ha! Avallach udaje, że nie pamięta czarnego rynku propsów, który rozkwitł kiedyś w bagnie XD


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Według mnie pomysł słaby, propsy wystarczą w publicznych działach.  :ok:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Następnego dnia każdy, kto należy do jakiejś grupy będzie miał o 1000 propsów więcej :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No cóż...


Chcemy antypropsy!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Na Twoim miejscu bym o to nie prosił  :F
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Avallach wypraszam sobie, jestem w dwóch tajnych działach xD (nie doczytałem) Nie mam nic przeciwko temu pomysłowi :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Na Twoim miejscu bym o to nie prosił  :F

A tak, bedzie zmasowany atak lemingow na moją propsowość xDDD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Aż tak znowu dużo tego niema.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postulat zostanie spełniony w lekko zmienionej formie(mamy archiwum ) rano chyba że ktoś mnie ubiegnie lub przedstawisz powodu do ich skasowania.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
W porządku, może być i archiwum. Zapomniałem, że u was to tak działa  :)

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Nie widzę poddziału ,,Dyskusje" w Ukończonych modyfikacjach.
Postuluję o naprawienie tego :P
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I o czym niby chcesz tam dyskutować? Tematy z zapowiedzi lub po ukończeniu zapowiedzianych modyfikacji nowe tematy, są traktowane jak taki twój poddział "Dyskusje". Zbędne imo. Bez sensu wymyślać drugi raz koło.
 

gothic1210
  • Gość
Widać ten dział i jego istnienie jest dobrze umotywowane. W tym dziale "ukończone" pojawiają się nie tylko tematy z modami. Nie czcijcie tak tego minimalizmu kosztem porządku na forum.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli w dziale 'ukończone' pojawiają się tematy nie o modach, to trzeba je usuwać - to robota dla moderatora.
A jeśli są o modach, to wszystko jest ok.

Mamy już subforum 'Modding Gothica > Dyskusje' i nie mam pojęcia po co. Jego też bym scalił z poprzednim. Jeśli dyskusja / pytania o moda mają być w innym wątku niż ten o modzie, to co ma być w tym o modzie? To jest wprowadzanie burdelu, nie porządku. Mało kto ten dział w ogóle zauważa, bo wygodniej jest pisać w głównym i to całkowicie normalne. Tak właśnie powinno być.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Podbijam, są w ogóle jakieś argumenty za trzymaniem tego działu poza możliwością pucowania się ilością działów?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry