Opis modyfikacji:W modzie tym wcielamy się rolę niewolnika, który właśnie chce splądrować pewną świątynię wraz ze swoim mistrzem - Sanchezem. Nagle jednak wszystko toczy się zupełnie inaczej...
Niewolnik znajdzie się w całkiem innej części świata i będzie zdany wyłącznie na siebie. Kto mu pomoże? Tego już się sami dowiedziecie.Cechy:
* ok. 15-20 godzin czasu gry,
* walki z bossami, które dla odmiany są nieco trudniejsze,
* nowe zaklęcia,
* stare bronie z gry Gothic,
* kilka nowych umiejętności (panowanie nad ciałem, trafienia krytyczne, zbiegostwo), szczegółowy opis będzie można znaleźć w dzienniku,
* tłumaczenie wysokiej jakości
Screeny:Trailer:Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=yClSilj2cyk
Prezentacja świata:Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=RKWvp_OXIgQ
Bonus: Były w skryptach np. ładnie zaprojektowane bronie, które nie znalazły się w grze, a które dość atrakcyjnie się prezentują i postanowiliśmy pozbierać wszystko tutaj i zamieścić listę kodów, jeśli ktoś chętny jest przetestować i się pobawić.Spoiler
Przed każdym kodem należy jeszcze wpisać insert.
ITAR_BIONICLE - Biała maska
ITAR_KAPUZE - Kapuza
ITHE_HEXMASK - Hełm Czarnoksiężnika
ITHE_SCHATTENGREIF - Maska Varraga
-
ARYA - Bułat
ITMW_2H_HEXENKOENIG - Dwuręczniak Czarnoksiężnika
ITMW_2H_URUK - Miecz Uruka
ITMW_BLUTRACHE - Wendeta
ITMW_FLORETT - Floret
ITMW_KRUMMSAEBEL - Sejmitar
ITMW_MORGULKLINGE - Przeklęty miecz
ITMW_ORKRAESCHER - Orkowy dewastator
ITMW_PANZERSTECHER - Estok
ITMW_RUNENSTAB - Laska runiczna
ITMW_SCHATTENTOETER - Cieniobójca
ITMW_SLEEPER_ANGMAR - Dwuręczniak z Angmaru
ITRW_BULLET - Kula
ITRW_GUN - Karabin
KATANA - Katana
ZANGETSU/ZANGETSU2 - Zangetsu
-
KDF_207_WAROKAS - Warokas
KDF_208_NARSUL - Narsul
KDF_214_ULWA - Ulwa
NONE_281_MARINE - Space Marine
NONE_40_BELIAR - Król wiedźm
NONE_500_SKELLETT - Scott
NONE_501_SKELLETTKRIEGER - Nega Scott
NONE_502_BRUDERFRANK - Bruder Frank
NONE_503_ELSILBADOR - El Silbador
NONE_504_FALK - Falk
NONE_505_LASTERBALK - Lasterbalk
NONE_506_SAMOEL - Samoel
NONE_507_THORON - Thoron Trommelfeuer
NONE_508_ALEA - Alea
NONE_509_CORDOBAN - Cordoban
NONE_525_RUBEN - Ruben
-
ITAM_LIFESTEAL - Amulet Powrotu
ITAM_SCHUTZSCHILD - Amulet Ochrony
-
ITAR_DJG_L02 - Stara zbroja/Pancerz wykonany ze smoczych łusek
ITAR_FELL - Obszyty skórą pancerz
ITAR_KNC_L - Lekka kościana zbroja
ITAR_MARINE - Pancerz marynarki wojennej
WAŻNE!
- Całą polską wersję byliśmy zmuszeni przekopiować Dialog Getterem, dlatego nie mogliśmy poprawić ewentualnych błędów. Mieliśmy dostęp tylko do tekstu. Dlatego też błędy występujące w tej wersji typu nieprawidłowe linie dialogowe czy jakieś bugi w zadaniach są dokładnie takie same jak w wersji niemieckiej i nie jest to nasza wina. Mamy mimo to nadzieję, że będziecie się przy nim dobrze bawić, sporo się napracowaliśmy przy spolszczeniu.
- Podczas wyboru siły, zręczności bądź many u Raya nie wolno wybierać many. Jest zbugowana niestety i później nie można dalej ruszyć.
- W późniejszym etapie gry trzeba zebrać trzy magiczne artefakty i wsunąć je do piedestału, trzeci najpewniej wam nie wejdzie, dlatego trzeba użyć kodu „insert Itmi_Focus_03”, wtedy wszystko będzie ok. Raz z Jiranem też zapewne będzie trzeba użyć marvina, żeby go lekko przesunąć, ale poza tym polecamy grać bez kodów.Tutaj jeszcze taki filmik miał być na końcu jak zawsze, ale teraz nawet i jego nie udało nam się zaimplementować
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=0XC8fH2rN9s
Credits:Tłumaczenie:
Quasch,
XylonaKorekta:
QuaschSkrypty:
NefarioGrafika:
BliznaFilmy:
OwcaZagadyTesty:
Quasch,
Barnaba,
Freddy,
Draco