Prace Game-Artowe 563319 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 563319

Odpowiedzi 1152


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ale tak wygląda.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jak chcesz żeby ten metal nie wyglądął jak wapno to daj na go diffuse ciemniejszego, a na specu jaśniejszego.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Av masz rację z tymi zarysowaniami.
@Buła dzięki, zapamiętam.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dobra enviro nie będzie, tego chyba każdy się domyślił  :lol:  Brakło motywacji i wogóle.

Ale robię pomniejsze asssety. To co zobaczycie poniżej można nazwać Końcowym WIP-em tego co robię jeszcze raz. Jeśli uda się dociagnąć więcej RAM'u u mnie na płycie.

Tadam!







Z diffuse jestem średnio zadowlony, bo mogę wykorzystać mały trick z Cavity i channelami na normalce, ALE normalka wyszło ubogo, właśnie z powodu braku pamięci RAM. Więc jeśli uda się zwiększyć ilość RAM'u u mnie, to zrobię to jeszcze raz, tym razem z większą ilością poly. Speca nie robiłem, uznałem, że nie ma sensu do tego robić.

Więc może za kilka dni wypuszczę jakąś ulepszoną wersję tego wyżej.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Plackowate te kamienie :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No trochę  :lol:  Ale będzie lepiej.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace Game-Artowe
#608 2013-06-17, 20:07(Ostatnia zmiana: 2013-06-17, 20:08)
Na moje oko za dużo czerni na teksturze. Spróbuj zmniejszyć trochę AO i może jakiś kolor dać. Sculpt mi się podoba. Przydałby się jakiś displacement ;) No i diffuse przydałoby się trochę miłości a do cavity polecam Knald.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Na kolejnym diffuse będzie dużo miłości, bez obaw.  Przynajmniej się postaram, BO popatrzcie:

Własnie skończylem grac (po 5 minutach :D  ) w Fable, i tak sobie chodziłem, i mnie zainspirowało:



You know what I mean?  :lol:  

Będzie mała scenka, trochę murku kamiennego, trochę drewnianego płotku, trawa, mak(!), może jakieś drzewo. Narazie nic nie pokażę, ale coś będę robić w tym kierunku. Więc może taka mała scenka się pojawi  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Popatrz na teksturę murku z Fabla, nie masz tam czerni a wygląda dobrze.  :wink:  
Pozwoliłem sobie na szybki paintover, popróbuj może w tę stronę

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Da.

A co do displace na sculpcie: chodzi Ci o to, aby wszystkie kamienie nie stały na tym samym poziomie? Bo jeśli tak to ja to robię w Maxie, podnoszę, i obracam trochę, a nie chciało mi się robić nowego renderu. Do ZBrush'a aż tak przekonany nie jestem, choć wiem jak to zrobic.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Możesz spróbować popodnosić i poobniżać niektóre kamienie na HP. Szczególnie te drobne powinny pójść w dół. To powinno nieco zróżnicować twoje AO.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#613 2013-06-20, 15:56(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 15:50)
No przecież powiedziałem, że displace robię  w Maxie :D  Tylko starałem się nie przegiąć, i w sumie nudno height mapa i AO wyszły.

@Down

Tego nie wiedziałem, probz.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace Game-Artowe
#614 2013-06-22, 14:28(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 14:29)
Jed już właściwie powiedział Ci o tej czerni, ale to nie jest jedyny przypadek - ogółem na teksturach nie stosujemy czarnego koloru i białego.
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Prace Game-Artowe
#615 2013-06-25, 18:46(Ostatnia zmiana: 2013-06-25, 18:47)
Do m&b, 1512 triss.
Spoiler
Screen:
Spoiler
Siatka:
Spoiler

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nawet jakoś wygląda  :ok:  Trochę detalu by się przydało typu, zabrudzenia, łaty. Poza tym zagniecenia:

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
zabrudzenia, łaty
eee?

jak ja mam plamy to do ludzi w tych ubraniach raczej nie wychodzę, bo nie wypada. w łatach tym bardziej.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
To. + w m&b można się uwalić krwią, więc plamy i tak będą.
 
makin' bacon

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
możesz != musisz
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry