Prace Game-Artowe 563384 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 563384

Odpowiedzi 1152

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
masz tam w unity w ogole jakies normalne materialy drog?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom panowie! Nie chciałem Wam wczoraj przeszkadzać, więc wstawiam dzisiaj  :lol:  Powstawiam w spojlery, trochę tego jest. Propsa możecie zostawić  :lol:  W sumie tyle ich ostatnio dostałem, że wystarczy mi to na następny kwartał  :lol:  

Enviro
Spoiler


Można trochę ponarzekać, ale już tego nie męczę. Trochę stonowałem kolory, i zmniejszyłem HDR + bloom. Tekstury nie są tak ułożone na mapie, jak są tutaj pokazane: połączyłem wszystko w ten sposób, aby Wam to pokazać. Normalka na trawie (podłożu) była generowana z height mapy, poprzez xNormal.











Normalne vertexów
Spoiler


Stawianie na sztorc normalnych sprawia, że traci się jakiekolwiek cieniowanie, i wyglada to cholernie płasko w silniku. Ale trochę rozwinąłem to co wowoz powiedział: postawiłem wszytkie normalne mniej więcej tak, aby układały się jak normalne kuli (troche je podniosłem do góry)


http://s6.ifotos.pl/img/2212JPG_nhhnaqp.JPG
http://s4.ifotos.pl/img/123123JPG_nhhnaqr.JPG
http://s6.ifotos.pl/img/1321adsas_nhhnaqn.JPG
http://s6.ifotos.pl/img/31adaJPG_nhhnaqx.JPG
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tyle że moja uber karta ma dosyć słaby ten AA, i podczas wybierania AA, 4 na 6 nie są obsługiwane. Mogę wrzucić jakiś, ale nie będzie wielkiej różnicy.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
szkoda ze z tuta, no ale propsa masz :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#566 2013-04-16, 17:20(Ostatnia zmiana: 2013-04-16, 17:21)
Wazon!!!

Doczekałem się propsa od Ciebie:

http://www.myfacewhen.net/uploads/1942-mom-please.jpg

 :lol:   :lol:   :lol:  

Owszem: trawa i drzewa są robione z tuta, krzewy i PRO teren ( :lol:  ) są moje. To tak gwoli wyjaśnienia. I tak jak wspominałeś: trawę Lazarski źle zrobił, w sumie nie tylko że nie ma faktury, ale także kształt. Następnym razem zrobię inaczej  :ok:  

I dzięki.

Aha: za niedługo wstawię też stary telewizor renderowany na Unity. Też z marnym AA (no może nie aż tak jak enviro). Tylko troszkę go poprawię i wstawię.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
daj na tekturę drogi maskę z alphy, to nie będziesz miał ostrego przejścia
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Wszystko narazie bez teksturek :


 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
normandia słabo.
 
makin' bacon

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Modeli ultra low poly jak Twoje nie prezentuje się bez tekstur
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom  :lol:  Zacząłem nowy projekt:

Concept z polycountu:


Narazie mam blockout sceny (tylko nie chciało mi się robic screenów), mniej więcej rozplanowane, jakich tekstur potrzebuję, i 2 gotowe tekstury. Pewnie i tak zrobię jeszcze jedną, bo te 2 nie trzymają się conceptu. Mimo, że goście z Polycountu dosyć różnie interpretowali concept, ja chyba zostanę przy tych dużych płytach kamiennych na podłodze.

Jestem prawie zadowolony z tekstur, dosyć zadowolony z drugiego sculptu. Niestety POM ani cudna teselacja nie działa na moim sprzęcie. POM chyba tylko źle działa, więc będzie bez.

Ze specularem jeszcze sobie nie radzę  :lol:  

Czy z ifotos da się wstawić tak linki do obrazów, jak z imageshack? Tzn, chciałbym, aby były takie duże te miniatury jak z Imgshack czy Photobucket, bo z ifotos to takie małe wychodzą.

Screeny:



Pytanie do Was: na concepcie nie ma normalnych cieni, tylko samo AO, prawda?

Chyba tyle narazie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
skad wy znajdujecie na to czas
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#574 2013-04-27, 09:20(Ostatnia zmiana: 2013-04-27, 09:32)
W wolnym czasie od pracy  :lol:

eto jak: podoba się?  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ta podłoga ma jakas fakturę? Powtarzalność mocno rzuca się w oczy. Sculpt glutowatycwyszedl,szczególnie to widać na niektórych ceglach. No i szary kolor to dla nich zło.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#576 2013-05-18, 10:02(Ostatnia zmiana: 2013-05-18, 11:51)
Ok, po paru problemach z kompem, ruszył nowy projekt: nie wiem co z tego wyniknie i czy uda się go skończyć (głównie ze względów technicznych), ale postuje to co mam na chwilę obecną.

Pomysły co do mechanizmu (tego-niby-żurawia) mile widziane  :ok:  Mój zbyt przekonywująco nie wyglada  :lol:  

Narazie concept, rozplanowanie, i blockout na Unity. Cienie Realtime, Na lighmapie wypala się syf, nawet na ustawieniach bardzo wysokich, więc wuj z tym. Oczywiście podłoga nie będzie płaskim plane'em, chcę zrobić ten zniszczony bruk i ziemię.




Dużo nie ma, zobaczymy co z tego wyjdzie. Światło jeszcze w wersji roboczej. Dokładniej to rozplanuję, kiedy będą assety i tekstury.

@Edit: panowie, jeszcze nie propsujcie, bo Wam w piórka obrosnę  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Propsuje mimo wszystko na zachętę, bo jesteś jedną z nielicznych osób na forum, po których widać, że się rozwijają.

Syf na lightmapie w przypadku takiego blockautu myślę, że dało by się szybko poprawić prostym i automatycznym mappowaniem względem konta (strzelam że około 60 stopni) XD

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Props, bardzo fajnie się zapowiada. Ja zawsze przy modelowaniu miałem największy problem z blockoutem, nigdy nie umiem się zdecydować co do wielkości każdego z elementów. To ma być wizka czy co? Dawej nieco więcej szczegółów zanim zaczniesz teksturować, jakbyś wrzucił to potem na UDK to byłoby cudo.

konta (strzelam że około 60 stopni) XD
Konto możesz mieć w banku.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Kolega, nie wiem o co chodzi Wam z tymi kątami* ( Fartuess też coś mówił o tym mówił). I fakt: jak zmieniam położenie światła względem obiektu, który jest położony w taki a nie inny sposób względem światła to robi się syf. Ale na lighmapie wychodzą "schodki". Tak jak wowoz wspominał, trzeba mapować samemu i teraz to testuję.

ŻGS: To nie ma być wizka: to będzie GA, jeśli dobrze Cię zrozumiałem. Do UDK nie wsadzę tego, mam z 13-14 fps'ów ( :lol:  ) i błąd przy wyświetlanie w Game-Mode (kwadrat z rozciagnietą teksturą nieba w 4 strony, koszmarnie to wygląda, zapewne przez słaby sprzęt). I to jest BLOCKOUT, to nawet nie jest low poly  :lol:  Do tekstur to jeszcze daleko, daleko  :lol:  To jeszcze przejdzie przez Zbrush'a i wypalanie map, chyba coś sobie pokręciłeś. Do tego jeszcze dojdą drewniane taczki, gruz ( :lol:  ), porozwalane assety, lampy etc,etc/

A co do proporcji: fakt, ale jak się rozplanuje co chcesz najpierw zrobić i masz jakąś skalę człowieka określoną, to nawet to jakoś się to da określić.

Ja się obawiam tylko, że nie sprostam Waszym wymaganiom, bo widzę kto propsy porozdawał  :lol:

Jak uda się z lightmapami, to pewnie zacznę od podłogi, a potem ściany kopalni. Update będzie jak będę miał coś sensownego do pokazania.

KzW: parę osób już mi powiedziało, że się rozwijam (w sensie grafiki), więc chyba coś w tym jest  :ok:  

Idę coś przy tym porobić.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry