Chciałbym pokazać i oddać do oceny część modeli które stworzyłem na potrzeby modyfikacji Tajemnice Nordmaru. Wcześniej nie były publikowane, bo i tak nie mamy jawnego działu, z drugiej strony chyba trochę chcieliśmy żeby były jakąś niespodzianką, zaskoczeniem. Jednak po dojściu do wniosku że i tak większość osób która odwiedzają ten temat i tak nie grają już w mody, a także przez to że w naszym tajnym dziale od bardzo dawna nikt oprócz mnie nic nie wstawiał ani nawet nie komentował ;] , zdecydowałem się to jednak zrobić. Na większości screenów liczbę trójkątów (po triangulacji) podaję dopisaną w Paincie, przy innych spróbuję podopisywać jako treść posta. Niemal żadne z nich nie są oteksturowane ponieważ nie przepadam za tym, a w grupie były lepsze osoby ode mnie do tego zadania - niestety tylko Kudlik raz wyraził taką chęć, a i on rozmyślił się przy pierwszym modelu. Część z tych modeli była inspirowana występującymi w grze Dragon Age. Wszystkie wykonane w Wings3D.
Niedźwiedź, 508 tris

Wilk (to co normalnie było w Gothicu chyba nazwiemy co najwyżej hieną ;) ) - 716 tris

Odświeżony golem - oryginał ma 733 tris, mój 777

Zbroja Nordmarczyka, 1402 tris


Kołczan, 448 tris

Kusza, 384 tris - wiem że prawdziwa kusza wygląda inaczej, ale przeciętny gracz i tak nie będzie się zastanawiał po co to albo tamto.

Szabla (?) - 216 tris

Miecz, raczej mi się nie podoba, ale chyba się nadaje - 216 tris.

Miecz, 188 tris

Roślinka, niestety plik z modelem przepadł - 63 tris

Maczuga - 208 tris

Wielka wieża jakiegoś Wielkiego Złego Maga, ewentualnie Wieża strażnicza albo coś. Aktualnie robię wnętrza, sama część zewnętrzna ma 1030 tris.

Claymore, 200 tris


Fragment wnętrz jakiejś lokacji, budowane z gotowych fragmentów. Pojedyncze "przęsło", tzn kolumna plus dwie ściany po bokach ma tylko 118 trójkątów.

Młot bojowy, 228 tris

Topór, 430

Miecz dwuręczny, 184 tris

Kufer, 500 tris

Jako że team nie ma możliwości na szerszą komunikację z "publiką", a i nie wszyscy mają potrzebny zapał, dodam tylko tu na marginesie że aktualnie tworzymy demo, innowacje skryptowe stoją u nas na naprawdę wysokim poziomie, nie mamy jednak zamiaru kopiować żadnych rozwiązań które wystąpiły w CZ albo GWW, chociaż do wielu doszliśmy zupełnie niezależnie. Mamy jednak kilka własnych asów w rękawie, które mogą mocno zmienić model rozgrywki i uczynić ją znacznie ciekawszą. Grafika 2D także stoi u nas na dość dobrym poziomie, obecnie mamy gotowe GUI, szablony logotypu, sporo tekstur na świat. Co do światów, będzie ich kilka - wszystkie zupełnie nowe, w demie na razie wystąpi tylko jeden z nich, choć zastanawiamy się nad dodaniem kilku pomniejszych dla urozmaicenia. Fabuła jest umieszczona w Uniwersum Gothic, jednak oglądanym z punktu widzenia części pierwszej - dokonaliśmy własnej interpretacji informacji o świecie jakich tam dostarczono i jak mam nadzieję byliśmy bardziej wierni początkowemu klimatowi niż to co widać choćby w G3. Niestety, choć chciałbym tego uniknąć, część akcji w pełnej wersji ma się toczyć w Górniczej Dolinie, jednak mam nadzieję że damy graczowi możliwość skrócenia męki oglądania tego samego po raz n-ty.