Prace 3D 1137412 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137412

Odpowiedzi 3194

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Bardzo fajnie to wygląda. Teraz ważne żeby były dobre diffuse i specular, bo w sumie to najważniejsze.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dzięki. Diffuse, jeśli się ma dobrą lightmapę, to już nieco mniejszy problem. Mały up:
http://img69.imageshack.us/img69/2929/miecz12.png
Up mały - musiałem tylko poprawić przesunięcie tekstury na rękojeści, ale siedziałem nad tym dobre 2-3 godziny.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#962 2010-02-19, 16:00(Ostatnia zmiana: 2010-02-19, 16:01)




Kończę powoli modelowanie, sporo już zmapowane.
Poly około 1300. Szykuję się żeby zrobić tekstury 2048/2048 albo 1024, diffuse, normal i spec
Rendery, w viewporcie mi się nie chciało, następne wipy będą już real-time ;p

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Całkiem ładne, ale przesadziłeś trochę z zagięciami plandeki ;)
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską




tekstury głównie gutkowe, wrzucone na próbę oraz część moich tj. szyld, drzwi, okiennice.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Widzę wziąłeś się na poważniej za 3d :)  

Możesz pokazać siatę?

I tekstura drzwi mi nie pasuje.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jako bonus mogę przedstawić historyjkę obrazkową pt. "Jak Thoro domek modelował" :)
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
mur pruski, okna itd pominięte z tyłu bo to typowa zabudowa miejska do stawiania na zwartych parcelach więc i tak by nie było widoczne.

 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#969 2010-03-10, 16:56(Ostatnia zmiana: 2010-03-10, 16:57)
Znowu miecz :)
Siatka, Render (Blender Internal), screeny z Blender Game Engine (1, 2, 3, 4, 5), tekstury. 320 tris.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Znowu miecz :P  
Siatka, Render (Blender Internal), screeny z Blender Game Engine (1, 2, 3, 4, 5), tekstury. 320 tris.

Popraw ten metal. Weź troche mniej zarysowany (te rysy są paskudne) :)
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#971 2010-03-10, 19:48(Ostatnia zmiana: 2010-03-10, 19:53)
Rysy robiłem sam (na odlew pędzlem 1px i duża przezroczystość) :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#972 2010-03-11, 12:15(Ostatnia zmiana: 2010-03-11, 12:18)
Normalka słaba. Uwzględniasz rysy i wgniecenia na normalce, "żeby było fajnie". Pomyśl jak może wyglądać powierzchnia polerowanego metalu. No i te rysy zarówno na specularze jak i na diffuse są za mocne. Przejrzyj jakieś dobre prace np.
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=62544
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=48814
i porównaj wygląd tekstur do twoich. No i w sumie masz za dużą zdecydowanie rozdzielczość tekstur jak dla mnie.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
texy da się tu zrobić perfekt 256x512 czy coś. elo.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Thoro: Model spoko, szkoda że swoich tex nie zrobiłeś. Efekt byłby lepszy.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
a po co robić w tym przypadku swoje texy skoro nie na tym to polega? zrobiłem tylko te których brakowało i tyle. chodziło tylko o próbne wykonanie budynku pewnymi metodami. Na dniach jak zechce mi się namalować koncepty to skończę prawdziwy segment a nie jakiś wygibus rodem z gothica.
 

ciachoNGT

ciachoNGT

Użytkownicy
posty24
Propsy5
  • Użytkownicy
Siema!

@Thoro

karygodne błędy które przytoczę ci tymi obrazkami:


 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Przecież mówiłem, że tekstury są nałożone na próbę więc nie ma co oczekiwać spójności i detalu, podobnie jak tył domu który nie jest zrobiony z tego względu że dom był robiony z myślą o zwartej, miejskiej zabudowie - zwyczajnie nie było by to widoczne. Sprawę kominu rozwiązuje bump bądź parallax mapping, choć to nie jest niestety atutem większości enginów.
Dach nie może być aż tak wygięty jak narysowałeś ze względu na swoją konstrukcje. Nie mam czasu teraz tego objaśniać ani nawet robić rysunku ale całość opiera się na c najmniej 5 ramach w kształcie trójkąta a dochodzą do tego również wszelkiej maści belki. Taka konstrukcja nie może się wygiąć od tak, mimo że to drewno które w pewnych warunkach potrafi być bardzo elastyczne. Wygięcia dachu są subtelne ale do zaakceptowania. Ważne, że bryła budynku nie jest geometrycznie prosta i zostanie to przy renderingu odpowiednio uwzględnione.
Jeśli chodzi o kremowe zaznaczenie to nie wiem dokładnie o co chodzi. Jeśli mowa o modelowanie dachówek, poziomów dachu to nie zrobiłem tego ze względu na to, że takie rzeczy robi się już zwykle po całkowitym oteksturowaniu całości.
Model jest próbny. Nie przykładałem większej uwagi do np. tekstur, gdyż nie miało to większego celu.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
cholera się nam krytyk trafił... oczywiście pozytywnie xd
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace 3D
#979 2010-03-27, 09:42(Ostatnia zmiana: 2010-03-27, 10:01)
Chciałbym pokazać i oddać do oceny część modeli które stworzyłem na potrzeby modyfikacji Tajemnice Nordmaru. Wcześniej nie były publikowane, bo i tak nie mamy jawnego działu, z drugiej strony chyba trochę chcieliśmy żeby były jakąś niespodzianką, zaskoczeniem. Jednak po dojściu do wniosku że i tak większość osób która odwiedzają ten temat i tak nie grają już w mody, a także przez to że w naszym tajnym dziale od bardzo dawna nikt oprócz mnie nic nie wstawiał ani nawet nie komentował ;] , zdecydowałem się to jednak zrobić. Na większości screenów liczbę trójkątów (po triangulacji) podaję dopisaną w Paincie, przy innych spróbuję podopisywać jako treść posta. Niemal żadne z nich nie są oteksturowane ponieważ nie przepadam za tym, a w grupie były lepsze osoby ode mnie do tego zadania - niestety tylko Kudlik raz wyraził taką chęć, a i on rozmyślił się przy pierwszym modelu. Część z tych modeli była inspirowana występującymi w grze Dragon Age. Wszystkie wykonane w Wings3D.

Niedźwiedź, 508 tris


Wilk (to co normalnie było w Gothicu chyba nazwiemy co najwyżej hieną ;) ) - 716 tris


Odświeżony golem - oryginał ma 733 tris, mój 777


Zbroja Nordmarczyka, 1402 tris




Kołczan, 448 tris


Kusza, 384 tris - wiem że prawdziwa kusza wygląda inaczej, ale przeciętny gracz i tak nie będzie się zastanawiał po co to albo tamto.


Szabla (?) - 216 tris


Miecz, raczej mi się nie podoba, ale chyba się nadaje - 216 tris.


Miecz, 188 tris


Roślinka, niestety plik z modelem przepadł - 63 tris


Maczuga - 208 tris


Wielka wieża jakiegoś Wielkiego Złego Maga, ewentualnie Wieża strażnicza albo coś. Aktualnie robię wnętrza, sama część zewnętrzna ma 1030 tris.


Claymore, 200 tris



Fragment wnętrz jakiejś lokacji, budowane z gotowych fragmentów. Pojedyncze "przęsło", tzn kolumna plus dwie ściany po bokach ma tylko 118 trójkątów.


Młot bojowy, 228 tris


Topór, 430


Miecz dwuręczny, 184 tris


Kufer, 500 tris


Jako że team nie ma możliwości na szerszą komunikację z "publiką", a i nie wszyscy mają potrzebny zapał, dodam tylko tu na marginesie że aktualnie tworzymy demo, innowacje skryptowe stoją u nas na naprawdę wysokim poziomie, nie mamy jednak zamiaru kopiować żadnych rozwiązań które wystąpiły w CZ albo GWW, chociaż do wielu doszliśmy zupełnie niezależnie. Mamy jednak kilka własnych asów w rękawie, które mogą mocno zmienić model rozgrywki i uczynić ją znacznie ciekawszą. Grafika 2D także stoi u nas na dość dobrym poziomie, obecnie mamy gotowe GUI, szablony logotypu, sporo tekstur na świat. Co do światów, będzie ich kilka - wszystkie zupełnie nowe, w demie na razie wystąpi tylko jeden z nich, choć zastanawiamy się nad dodaniem kilku pomniejszych dla urozmaicenia. Fabuła jest umieszczona w Uniwersum Gothic, jednak oglądanym z punktu widzenia części pierwszej - dokonaliśmy własnej interpretacji informacji o świecie jakich tam dostarczono i jak mam nadzieję byliśmy bardziej wierni początkowemu klimatowi niż to co widać choćby w G3. Niestety, choć chciałbym tego uniknąć, część akcji w pełnej wersji ma się toczyć w Górniczej Dolinie, jednak mam nadzieję że damy graczowi możliwość skrócenia męki oglądania tego samego po raz n-ty.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry