Prace 3D 1149819 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1149819

Odpowiedzi 3194

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
chyba kopiujesz, nie przesuwasz żadnego z dwóch powstałych planeów, zaznaczasz jeden i flip, o ile pamiętam.
Ja tak zawsze robiłem i działało bez problemu. Pamiętaj, żeby na Uvce było tak samo na obie powierzchnie. W zasadzie możesz zrobić najpierw unwarp a później skopiować i obrócić.

MasterGulik

MasterGulik

Użytkownicy
posty33
Propsy1
  • Użytkownicy
Moje ostatnie dzieło. Oceniajcie i radźcie co poprawić.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Model w porządku, ale tekstura pozostawia wiele do życzenia.
Rysy przede wszystkim zbyt wyraziste. Poza tym światło na krawędziach powinno być mocniejsze na specularze a nieco słabsze na diffuse. Odnoszę wrażenie, że u ciebie jest odwrotnie.

MasterGulik

MasterGulik

Użytkownicy
posty33
Propsy1
  • Użytkownicy
A jak tekstura drewna ? Jest okay ?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Mam pytanko. Jak zrobić dwustronny plane? Chodzi o tę błonę, czy jak tam zwał, w skrzydle. Chcę zrobić teksturę i alphę taką samą z przodu i tyłu.


Tak jak bylo powiedziane, opcja "Flip Normals", jednakze raczej w Editable Poly - nie polecam w ogole korzystac z Editable Mesh. Kopiujesz uzywajac Detach z opcjami "To element" i "As clone".
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jako ze po wypadku spedzilem pare dni w domu, nudzac sie i nie majac intenetu, to zaczalem sobie modelowac:



Ale zapewne nie bedzie mi sie chcialo tego konczyc. To znaczy juz mi sie nie chce.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Widać wyraźnie że wtapiają się tylko.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ja te mury przeciez tylko tak aby bylo zrobilem, widac ze to jest projekt zrobiony z prostych bryl :lol2:  Jedyne co jest w calym modelu bardziej szczegolowe i robione porzadnie to ta jedna wieza, w ktorej blanki, czesc schodow i kilka przejsc to juz kilka tysiecy trisow. Dorobienie proper okien, drzwi, sklepien (drewnianych, lukowych) to jeszcze sporo trisow. Reszta w sumie poszlaby calkiem szybko, bo pozostale wieze mozna po prostu ustawic z kopiowanych elementów i z rzadka cos nowego dodawac.

Na chwile obecna zajalem sie czyms innym (pisaniem), ale skoro widze ze za takie cos dajecie mi 6 propsow, to moze fakttycznie cos tam podlubie :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chodzi mi o to czy kiedy już robisz na poważnie, rzeczywiście tworzysz jednolitą siatkę czy tylko wtapiasz w siebie stojące obok obiekty. Jeśli się poprawnie usuwa niewidoczne trisy całkiem logiczne wydaje się być pierwsze rozwiązanie, ale nie jestem pewien czy nie ma jednak jakichś powodów żeby wkładać trochę więcej pracy i rzeczywiście łączyć siatki.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#1870 2011-07-20, 17:20(Ostatnia zmiana: 2011-07-20, 17:20)
Nie ma takich powodów z tego co wiem. Gdzieś czytałem o tym dość dawno. Trisy niewidoczne można wywalać do woli (o ile nie zepsuje to modelu, wiadomo).

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie ma takiego powodu poniewaz jesli po prostu wsadzisz mur w wieze, to zawsze ta wieze mozna przesunac, skopiowac, skopiowac element lub cos zmodyfikowac. Jak sie polaczy siatki to sie tylko narobi niepotrzebnych dziur i dowali trisow. Poza tym cala architekture tego typu (z pominieciem jakichs "unikatowych" modeli) mozna robic z segmentow: robisz kilka rodzajow wiez, bram, murow (dluzsze, krotsze, wyzsze, grubsze, kryte, rozwalone), schodki i tak dalej, a potem mozesz to po prostu dowolnie ustawiac. Takie rozwiazanie zostalo chociazby zastosowane w M&B.

EDIT:
Jak juz mam robic zamek, to powiedzcie to i owo co myslicie, szczegolnie w kwestii obronnosci. Zamek mial byc docelowo umiejscowiony na skalistym wzniesieniu. Grubosc murow 3m, srednica duzych wiez 10m (mur 3m), srednich wiez 6m (mur 1,5m) i malych 4m (mur 1m). Wysokosc wiez okolo 20m, wiez w kasztelu 35m. Wzoruje sie na lokalnych zamkach Edwarda I (XIII wiek), moj zamek jest wiekszy niz zamek w Aber, ale mniejszy niz np. Conwy i Caernarfon.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
skoro widze ze za takie cos dajecie mi 6 propsow, to moze fakttycznie cos tam podlubie :D
Człowieku, u mnie za vobowanie dostaniesz z 20

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#1873 2011-07-22, 20:18(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 20:20)


Nienawidzę robienia tekstur.

@Edit: Póki co bez normala

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#1874 2011-07-22, 20:25(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 20:48)
Ten metal na ostrzach jakiś dla mnie za 'rozbryzgany' xd spróbuj jakoś to ujednolicić bez przebajerowania z setkami rys itp

przykład jakiś
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#1875 2011-07-22, 23:06(Ostatnia zmiana: 2011-07-22, 23:06)
Więcej speculara, mniej diffuse.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Sam design tych mieczy jest niestety paskudny i w złym smaku, także nie warto się rozwodzić nad teksturami, gdyż nie jest to centrum problemu.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
cóż... jeśli się szuka pracy w jakimś studiu game devowym jako grafik, to najważniejszy jest warsztat. Design i tak narzuci ci ktoś inny :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

sauron
  • Gość
cóż... jeśli się szuka pracy w jakimś studiu game devowym jako grafik, to najważniejszy jest warsztat. Design i tak narzuci ci ktoś inny :P

a odrobina designu nie zaszkodzi?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
cóż... jeśli się szuka pracy w jakimś studiu game devowym jako grafik, to najważniejszy jest warsztat. Design i tak narzuci ci ktoś inny :P

nie tędy droga
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry