Jako obiekt-ozdoba leżący sobie gdzieś na biurku które podczas gry zwyczajnie omijamy, nie ma sensu dawać większej niż 256x256. Tu chodzi o optymalizację, wiadomo że jeden zeszyt w 1024 nie zawali optymalizacji, ale po co robić takie rzeczy? Gdyby każdy grafik pomyślał tworząc swoją pracę, że jego teksturka czy model z przesadzonym rozmiarem tekstury/ ilością tri nie spowolni gry, to mielibyśmy klęski gorsze od gothica 3. Wydaje mi się ze forum po części ma uczyć i wytykać błędy, więc nie wmawiajmy każdemu, że jak zrobi zeszyt jakiś obiekt-śmieć do zapychania wnętrz w 1024x1024 to będzie ok...
Po drugie, robienie zeszytu w 1024 z myślą, że potem sie wyskaluje jest straszną stratą czasu. Grafik pracujący przy realnym projekcie musi takich pierdółek jak zeszyt zrobić dziennie bardzo dużo a siedząc przy teksturze o rozmiarze 1024x1024 jest 4x więcej roboty niż przy 256x256.