Gothicowe Prace 39611 75

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 6.01.2016 roku

Wyświetleń 39611

Odpowiedzi 75

Fire Storm

Fire Storm

Użytkownicy
🐖
posty2
Propsy4
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • 🐖
this gif art is REALLY good, were you thinking of doing some more of them?
would love to see more

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fire Storm Thank you for such nice words about my "artwork", and yes, at this moment i've got plenty of ideas for the next gif's and i can promise you that as soon as i find the time to do it i'll post them in this thread, so stay tuned ;)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Mogles zmappowac ostrze pod katem 45 stopni. Dalo by ci to pare pixeli wiecej. Dodatkowo zrob padding
Chyba Cie pojebało  O_O
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czemu? Podaj argumenty
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Czemu? Podaj argumenty
Jedynie co by dało to bardziej rozmazane piksele czyli ogólnie pogorszyłoby jakość ostrza. Kiepski pomysł. :pokerface:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Miecze to raczej na tex 4:1 albo 2:1. Obracając o 45 stopni proste linie są rozpikselowane. Do organiki ok, ale do hardsurface unikam.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ale w tym przypadku nic takiego by sie nie stało. Gość przepalał Gothicowe tekstury. Z Samplingiem x8 nie zobaczysz rozpixelowanych linii, a zyskasz troche wiecej rozdzialki :ok:
 

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team

Tendor

Gothicowe Prace
#67 2017-12-14, 12:44(Ostatnia zmiana: 2017-12-14, 12:55)
@Jakub91 Dam ci rade, bo widze, że nikt nie umie tu radzić. Przy modelowaniu patrz na ten napis zaznaczony na tym zdjęciu

Tris - to liczba polygonów.taki model stołu powinien mieć mniejwięcej z 200-500 tris. Lub na upartego około 600.
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Tris to liczba trójkątów, a nie polygonów. Polygon to 2 trójkąty
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielok%C4%85t_(grafika)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Polygon to 2 trójkąty
N trójkątów* ;) (2 trójkąty to czworokąt)

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
kurde wowoz...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Teoretycznie na tym stole moglaby sie rozgrywac historia gothica. Jaki swiat jest maly az mi kamien z nerek spadl
 
some things are meant to be

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Ładnie to wygląda, ale niebo jakby dorysowane - tzn. zamysł fajny, ale wykonanie zależy. W czym to robiłeś?

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Blender + obróbka tego nieba w Gimp'ie. No i chyba faktycznie nie wyszło to tak jak było w zamyśle.
 

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Stary Obóz - 1945
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry