Lotnik - teczka 14231 83

O temacie

Autor Lotnik

Zaczęty 19.12.2015 roku

Wyświetleń 14231

Odpowiedzi 83

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1014
Propsy1273
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Masz drobny detal na teksturach, który sugerowałby że idziesz  w realizm, ale wear and tear na ostrzu (głębokie rysy) nie wygląda realistycznie. Całość wyszła poprawnie, ale nieco płasko. I to poczucie, mam wrażenie, buduje zarówno bardzo jednolity kolor (base color w odcieniach szarości praktycznie) i brak kontrastu.
Generalnie to jest dobra robota, ale do topu brakuje, więc jest o co walczyć przy następnych modelach!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7645
Propsy5154
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Może trochę więcej specular reflection na powierzchni tnącej? Brak detalu i odblasków dają poczucie "plastelinowatości" metalu. Tak czy inaczej, model bardzo fajny i materiał rękojeści wyszedł super :ok:

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy420
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Dzięki za feedback! Tak, te rysy myślałem żeby usunąć, ale stwierdziłem ze ostatecznie nie rzucają sie za bardzo w oczy a zawsze to jakiś konkretniejszy detal.
Dokończyłem drugi model, ciekawszy trochę wydaje mi się:
https://skfb.ly/6M6Xu


Spoiler


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3656
Propsy4790
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
  • Wowoźny
Mysle, ze tak jak w przypadku poprzedniej krakowskiej maczety znowu polegles delikatnie na teksturowaniu. Masz duzo szumu na normalce metalu przez co ma bardzo kamienny feeling. Jesli chodzi o te pordzewiala czesc, rowniez wyglada bardzo monotonnie. Na twoim miejscu wzialbym pare rodzajow tej tekstury i pomieszal ja za pomoca roznych masek i grunge map, oraz staralbym sie nie pokrywac nia calej powierzchni (z tego co widze to wiekszosc detalu i tak jest na roughness map).
Raczka wydaje sie spoko, ale pobawilbym sie nieco na roughness map. Dobrym przykladem sa stare, zakurzone obudowy laptopow lub innych plastikowych powierzchni (byl kiedys taki tutorial z ostrzem, gdzie gosciu tekstowal je w photoshopie). O ile baze masz fajna to zdecydowanie brakuje tutaj jakis smaczkow, kropeczek, lekkich zarysowan lub odciskow palcow.
Wracajac do ostrza. To co rzucilo mi sie w oczy to srednio pomyslane rysy. Narysowales je tam gdzie raczej nie moga wystapic od regularnego uzywania ostrza.
Tasma wydaje sie bardzo plaska, moze wypadaloby ja wyextrudowac z geometrii i lekko ja zoffsetowac (tak aby w rzucie ortograficznym z frontu byla widoczna).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry