Anime 231472 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 231472

Odpowiedzi 762

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#440 2013-06-22, 21:26(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 21:31)
Jestem w 1/4 Mirai Nikki. Jest ciężko. Dlaczego główny bohater musi być takim dziecinnym zidiociałym gimbusem? :| Momentami oglądanie tego jest tak żenujące że zastanawiam się dlaczego właściwie dalej to robię. Bohaterka troszkę ratuje sytuację.
Podobny odcień związku głównego bohatera irytował mnie trochę w Bakemonogatari. Ale to co się tutaj dzieje bije to na głowę wielokrotnie. Tam bohater w miarę się ogarnął i miał parę lat więcej (końcówka szkoły średniej). O ile pamiętam w końcu zaczął zachowywać się akceptowalnie. Tutaj oglądam niezwykłe przygody jakiegoś gimbusa. W pewnym anime które wysoko cenię i którego tytuł pominę bohaterki też były w gimbazie. Ale tamto oglądało się przyjemnie, nie było w nim nic odrzucająco niedojrzałego. Czy oglądanie głównego bohatera takiego jak ten tutaj daje komukolwiek jakąś satysfakcję?
Sam nie spodziewałem się że oglądanie tego może wpędzić mnie w taką frustrację. Oglądanie początkowej, sielankowej i kolorowej części wspomnianego anime o 5 gimnazjalistkach wydaje się w porównaniu z tym całkiem normalne.

Kurwa, właśnie zajrzałem na Wikipedię. Mirai Nikki to nie seinen manga jak zgadywałem, tylko shonen. "Marketed to a male audience aged roughly 10 and up". To zdaje się wiele wyjaśniać. Opening mnie zwiódł. Warto to w ogóle kontynuować biorąc pod uwagę moje dotychczasowe uczucia? Bohater przechodzi potem gwałtowny psychiczny rozwój i dorośleje?

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Anime
#441 2013-06-22, 21:36(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 21:49)
Naprawdę uważasz, że bohater mirai nikki to taka straszna i nie do wytrzymania pizda? Rzuć kiedyś okiem na school days, tam całe anime polega na tym że oglądasz je w nadziei na jak najboleśniejszy koniec głównego bohatera :F

A odpowiadając na pytanie, musi być idiotą żeby "główna bohaterka" miała kim się opiekować, ale to raczej logiczne.

Cytuj
Bohater przechodzi potem gwałtowny psychiczny rozwój i dorośleje?
trochę tak.


@down
znaczy ja też tak uważam, po prostu chciałem napisać że na tle niektórych... no, na tle bohatera school days jest całkiem spoko :lol:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#442 2013-06-22, 21:43(Ostatnia zmiana: 2013-06-22, 21:46)
Naprawdę uważasz, że bohater mirai nikki to taka straszna i nie do wytrzymania pizda?
Tak, na dodatek mam złe przeczucia że zakończenie będzie co najmniej neutralne, a może nawet szczęśliwe. Już to samo w sobie mi trochę nie pasuje, a biorąc pod uwagę fakt że wolałbym żeby ten bohater jednak zginął (albo wydoroślał) w pierwszym odcinku, nie jestem przepełniony entuzjazmem jeśli chodzi o oglądanie pozostałych 19 :pokerface:

Z drugiej strony podobne uczucia miałem przy kilku anime które potem uznałem za co najmniej dobre. A znowu z pierwszej, też przy kilku które rzeczywiście okazały się dość żenujące.

W każdym razie z twojej odpowiedzi rozumiem że potem charakter tej historii nie ulega specjalnym zmianom? //edit: jak to pisałem nie było jeszcze "trochę tak"  w twojej odpowiedzi.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
No to muszę Cię zasmucić, ale właśnie 10 pierwszych odc. jest najlepszych. Potem troche słabnie, choć, aż takiej lipy nie ma. A główna postać chyba coś koło 15-18 się zmieni, ale tylko troszeczkę, więc jak naprawdę Cię, aż tak irytuje to raczej nie dotrwasz do końca :D


Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Angel Beats nie oglądałem, ale ci co oglądali strasznie chwalili. A Elfen Lied, po komentarzach spodziewałem się bardzo wzruszającego zakończenia, tak go oczekiwałem, że zanim się obejrzałem skończył się ostatni odcinek :lol2:  Ale historia sama w sobie jest nawet fajnie przedstawiona.

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD

Amand

Anime
#446 2013-06-25, 11:59(Ostatnia zmiana: 2013-06-25, 12:06)
Dla tych, którzy zawiedli się zakończeniem Death Note.

Zacznijmy od tego, że zakończenie w anime nie było prawdziwe. Było zupełnie inne niż w mandze.

Po obejrzeniu zakończenia w anime ,na pewno wiele osób zadało sobie pytanie : [hide]Czemu Light dał się tak łatwo pokonać? Mógł np: poprosić Mikamiego ,żeby wyrwał kilka kartek z notesu i ukrył je tak, żeby nikt ich nie znalazł. W chwili ostatecznej konfrontacji, użyłby ukrytej kartki. Czemu ten geniusz Light na to nie wpadł?[/hide]

Zakończenie w mandze było inne : bardziej realistyczne i nie przyćmiewało geniuszu [hide]Lighta.[/hide]

Tak wyglądało zakończenie mangi :
Spoiler
Near po zdobyciu prawdziwego notesu, wpisał do niego Mikamiego. Jak wiadomo, za pomocą notesu można manipulować ofiarą przed śmiercią. Zapisał, że kiedy 28 stycznia wejdzie do tej stodoły, to wpisze imiona i nazwiska SPK oraz japońskiej policji do fałszywego notesu (czyli do tego, który podmienili mu w skrytce). Uniemożliwiało to Mikamiemu zrobienia inaczej, niż było w notesie. Light, gdy dowiedział się o porażce, poprosił Ryuka, żeby wpisał nazwiska tych policjantów i SPK do notesu. Ryuk zgodził się, ale zamiast tego wpisał Yagamiego Lighta. Pokazał Kirze, jakie nazwisko zostało zapisane. Chwilę potem Light umarł. Near uznał, że lepiej nie mówić japońskiej policji o wpisaniu Mikamiego,  gdyż uznał, że byłoby to zbyt ryzykowne i mogłoby się to źle dla niego skończyć. Dwa dni później Mikami popełnił samobójstwo...

Takie jest prawdziwe zakończenie Death Note. Za cholerę nie wiem, czemu go nie użyli w anime, dając własną, beznadziejną wersję.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, Mea już powiedział że zdarzają się bardziej hujowe postaci, ja dodam... postaw siebie w jego sytuacji. Od razu lepiej to wygląda, co?
No i chyba warto dodać że w połowie serii przemieniono ją z 10+ na 15+ bo się poprawiło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#448 2013-06-30, 12:32(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 12:51)
No i chyba warto dodać że w połowie serii przemieniono ją z 10+ na 15+ bo się poprawiło.
Nie rozumiem tego zdania. Co to za numerki, kogo lub co przemieniono, co się poprawiło?

Co do bohatera, nie chodzi o to jak zachowywał się w drastycznych sytuacjach, ale o to jaki był w ogóle. Tu nawet chyba nie chodzi o wiek. W każdym razie mam wrażenie że ogólnie anime "shounen" po prostu mi nie pasują, a Mirai Nikki do nich należy.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
18+ to byś zrozumiał...

[hide]Kategorie wiekowe. [/hide]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#450 2013-06-30, 12:51(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 13:05)
Aha, no to trochę wyjaśnia. To nie jest tak że oczekuję w anime scen seksu czy brutalnych morderstw, ale jednak poziomu napięcia, dojrzałych emocji i fabuły które do dzieciaka "10+" by nie pasowały. "The word shounen refers to a male audience roughly between the ages of 10 and 18" - czuję się raczej poza tą kategorią.

Obejrzałem ostatnio Angel Beats i Higurashi no Naku Koro ni. O ile pierwsze zrobiło na mnie świetne wrażenie (9/10 "great"), to drugim jestem nieco zawiedziony w stosunku do tego czego oczekiwałem (7/10 "good"), choć nadal należy do lepszych które oglądałem. Nie mam jednak zamiaru oglądać żadnej innej części tak tasiemcowej jak na mnie serii serii. W związku z tym pobieżnie z nimi się zapoznałem poprzez wiki i trochę żałuję że zamiast Higurashi nie obejrzałem Umineko - tamten setting i pomysł na fabułę spodobał mi się zdecydowanie bardziej. Higurashi byłoby zdecydowanie więcej warte oglądane razem z kontynuacją, bo tam wszystko się zaczyna stopniowo wyjaśniać i już z grubsza wiadomo co się dzieje, wyraźnie stanowią całość. Ale to razem 50 odcinków, zdecydowanie za dużo jak dla mnie. I tak spędziłem cały dzień na oglądanie pierwszej części. Gdyby upakowali obie do ~12 odcinków (kompresja 4x) dałbym bez wyrzutów sumienia mocne 9 czy nawet 10 ("masterpiece"). Wiem że oryginalna nowelka już w ogóle jest monstrualnych rozmiarów. Nic na to nie poradzę, po prostu już 25 odcinków to jak dla mnie dużo. Wolę przez ten czas obejrzeć wiele filmów czy dwie serie po 12.

W między czasie obejrzałem też Elfen Lied i tu jestem już zawiedziony o wiele bardziej. Drugi raz raczej nie poświęciłbym na to czasu, na razie oceniłem 5/10 "average", może kiedyś zwiększę o 1. Anime jak anime, znalazłoby się sporo lepszych.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Troszkę pierdolisz Av, gdyby to tak "skompresowali" to byłoby hujowe, to dzięki temu że ogólnie jest sielanka i w ogóle jest to zajebiste.
Oczywiście jeśli pierw naoglądałeś się amv'ów i przeczytałeś całą fabułę to efekt Ci uciekł.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Anime
#453 2013-06-30, 13:22(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 13:31)
Żadnych amv nie oglądałem. Kiedyś czytając o [hide]PMMA[/hide] przeczytałem że [hide]Rika Furude ma coś wspólnego z Homurą - jest wiedźmą cofającą czas[/hide] - tylko tyle, co na dodatek źle zrozumiałem, bo to właściwie nawiązanie do "meta-fabuły" łączącej dwie całkiem różne historie. Ale nie wydaje mi się żeby to był aż taki spoiler. Resztę przeczytałem już PO obejrzeniu Higurashi, kiedy postanowiłem że na pewno nie będę oglądał reszty serii.

Dość trafnie ta różnica w ocenie wyszła w rozmowie z Aztekiem na gg, zacytuję:
Cytuj
13:13:54 Avallach
porównam to choćby z angel beats
ono ocieka emocjami
higurashi krwią i absurdem
po prostu mam inne upodobania
 
13:14:46 Aztek
to jestes jak ta nastolatka szukajaca lez i smutku w powiesciach o dziewczynkach i ich zlamanych sercach xD
 
13:15:14 Avallach
właściwie mniej więcej tak
do tego problem czasu
angel beats ma 13 odcinków
jakby miało 50 jak higurashi
dałbym góra 6/10
jakbym w ogóle tyle wytrzymał
 
13:16:09 Aztek
ja w sumie zaluje, ze higurashi ma TYLKO tyle <rotfl2>
acz dzis
gdybym sie dowiedzial
ze ma 50
to faktycznie
nawet bym nie spojrzal :D
Te dwie przyczyny: nastrój i długość. Higurashi upakowanemu w 12 odcinków dałbym 10/10. W 24 - 9/10. W całym moim życiu na anime poświęciłem łącznie trochę ponad 5 dni i nie mam zamiaru tego okresu specjalnie wydłużać. Dla kogoś kto jak Ty spędził ich 75 (15 razy więcej!) długość 50 odcinków nie jest taką gigantyczną barierą jak dla mnie. Dla mnie z kolei nawet sama pierwsza część Higurashi była najdłuższym anime jakie kiedykolwiek obejrzałem, a zostało jeszcze drugie tyle w drugiej.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odradziam Mirai Nikki: Redial, nawet mi sie nie podobalo :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
A to niby dlaczego? Mów mi tu teraz!! :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak to dlaczego?
Żeby z takiej serii zrobić kiepskie komedio-romansidło... :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Faaaaack, tego się spodziewałem ;(( Ale i tak obejrzę, z sentymentu dla tej serii. :D

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Anime
#458 2013-07-06, 21:00(Ostatnia zmiana: 2013-07-06, 21:03)
Coś do obejrzenia na weekend, najlepiej coś co rujnuje psychikę, może być dobra komedia.
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Soul Eater jak lubisz się pośmiać i epizody z cyckami. Fajne sam jade teraz
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry