To nie jest modyfikacja typu Czas Zapłaty czy Złote Wrota, gdzie wystarczy parę linijek kodu i wszystko jest cacy
Jesteś urażony że osoby nie szanują pracy Twojej grupy, jednocześnie nie szanując pracy innych osób na trochę innym polu. Nie jestem pewien czy mamy tutaj do czynienia z hipokryzją czy narcyzmem.
Headshot!
@Rahim - Czas Zapłaty ma grubo ponad 50 tysięcy linii kodu (już po odjęciu kodu oryginalnych skryptów) i był jedną z pionierskich modyfikacji sięgających po reverse engineering silnika gry. Ponadto tak jak napisał Bimbol to była także masa pracy scenarzystów, animatorów, level designerów, grafików 3d, 2d, kompozytora... Z całym szacunkiem do twórców GO, trudno mi uwierzyć żeby tak świeży w porównaniu z wieloletnim CZ projekt miał chociaż w połowie tak wielki wkład pracy.
Sam pokazujesz jak mało masz pojęcia o czym piszesz. Dodatkowo nie masz prawa wymagać aby inni doceniali pracę programistów GO (do których ty nawet nie należysz) kiedy sam tak lekceważąco traktujesz pracę innych zespołów.
@Bimbol : i tak trzymaj!
Hejterzy znajdą się w każdym wątku. Czas Zapłaty też ich miał. Złote Wrota także. Dzieje Khorinis mają nadal (
). A wszystko to są stare i bardzo rozbudowane projekty których teamy bardzo starały się o dobry wizerunek moda. Gothic Online nie jest tutaj "reklamowany". To jest bardziej forum deweloperów modów i amatorskich gier niż graczy Gothica. Prowadzona jest tu dyskusja jak na temat każdego innego ciekawszego moda, gotowego czy powstającego.
//edit: przeczytałem teraz temat, i z tego co widzę to zdecydowanie więcej osób broni modyfikacji niż na nią narzeka, słusznie zauważając że to dopiero niejako "publiczna alfa". Tym bardziej dziwię się Rahimowi. Zgłoszenia błędów i sugestie zmian są na tym etapie na pewno przydatne. A tutaj temat czytają głównie osoby obeznane z tworzeniem modów, nie typowi gracze którzy nie rozumieją na czym polega stopniowe tworzenie projektu.