KolegaZWojska 66289 137

O temacie

Autor KolegaZWojska

Zaczęty 5.09.2011 roku

Wyświetleń 66289

Odpowiedzi 137

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytuj
mógłbyś tylko dać na stronie jaką interaktywną galerię, bo przechodzenie na kolejne podstrony jest trochę mało wygodne, a lepiej dawać jak najmniej pretekstów ludziom z HRu ;)
Dzięki. Też właśnie o tym myślałem ale ostatecznie zrezygnowałem z tego, bo danie wszystkich prac do jednego wora to trochę za duży śmietnik, a zrobienie krótkiego przeglądu to też zły pomysł bo mimo wszystko wcale nie mam tak dużo tych prac. Dodałem teraz taki dupsik, ale nie jestem do niego przekonany w 100%.

Cytuj
Dajcie mu więcej propsów, to będzie częściej zaglądał. Co to w ogóle jest 12 propsów?
Oj tam XD. Gdybym tak bardzo chciał tych propsów to przedstawiłbym każdą pracę w osobnym poście i jeszcze wipy bym dał :D

Cytuj
nie mamy więcej userów :C
:lol2:

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Póki co masz dość nierówne prace. Jest solidnie wykonany model auta i znacznie gorsze postacie (te owady np. czy carrtoonowa dziewczynka) Statek jest super, ale już broń ma nudny design i niedopracowane tekstury (np. z jakiego materiału są czarne obtarcia? czarna farba pod zieloną?) obdarta naklejka ma biały 100%, nie używałbym czystego białego i czarnego) Sci-fi armor jest póki co średni wg mnie, ale pewnie nad nim jeszcze popracujesz. Przydałby ci się jakiś asset z PBR, każdy teraz coś takiego robi a efektowne rzeczy małym kosztem często można zrobić. Pozdro i powodzenia przy dalszych projektach, props za złożenie mimo wszystko dobrego portfolio!

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
..ale już broń ma nudny design...
Nie martw się KZW mi się też obrywało za design rzeczy z Warhammera  :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Oj tam XD. Gdybym tak bardzo chciał tych propsów to przedstawiłbym każdą pracę w osobnym poście i jeszcze wipy bym dał 
Zdaje się, że każda z tych prac była już wrzucona... z WIPami xD Tak czy siak wyścig z Tobą był dla mnie zaszczytem...


żartuję...
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zajebistość mierzy się w propsach na post tak więc

KzW - 2193 / 1081 = 2,028677
a Aztek jedyne - 4144 / 2043 = 2,028390


 :cool:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To dość bezsensowna miara, bo w tajnych działach nie ma propsów (a posty niektórzy piszą).

Jakbyś chciał KzW szukać jakiegoś korzystnego dla siebie przelicznika (xD), to polecam czas spędzony online:
21 godz. 35 min. vs 61 dni, 22 godz. 51 min.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To dość bezsensowna miara, bo w tajnych działach nie ma propsów (a posty niektórzy piszą).

Jakbyś chciał KzW szukać jakiegoś korzystnego dla siebie przelicznika (xD), to polecam czas spędzony online:
21 godz. 35 min. vs 61 dni, 22 godz. 51 min.

Powiedziałbym tak: Propsy są, jednak w starych tajnych działach. W tych nowych nie ma :D

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

KolegaZWojska
#127 2014-09-14, 15:36(Ostatnia zmiana: 2014-09-14, 15:41)
Cytuj
To dość bezsensowna miara, bo w tajnych działach nie ma propsów (a posty niektórzy piszą).

Oj tam Av, psujesz zabawę XD. Przyjęcie zaproponowanej przeze mnie miary daje Aztekowi złudne przekonanie, że może jeszcze ze mną wygrać. Wystarczył bowiem jeden props więcej u Azteka i to on by prowadził w tym rankingu. Trzeba dać przeciwnikowi czasem szansę, żeby było więcej zabawy XD.

Btw. Czy chwaliłem się już swoim rysunkiem suchą igłą?



mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Zajebistość mierzy się w propsach na post tak więc

KzW - 2193 / 1081 = 2,028677
a Aztek jedyne - 4144 / 2043 = 2,028390

Kurwa :/
548 / 1039 = 0,527430
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Witam drogich forumowiczów po latach nieobecności.

Właśnie sobie założyłem teczkę na Artstation jak normalny człowiek i jestem ciekaw waszych opinii. Jak są tu jeszcze jacyś artyści to zapraszam do followania - jestem ciekaw waszych prac.

https://www.artstation.com/zk_3d_arts

Peace!

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Fajnie, że się podzieliłeś! Niektóre rzeczy widziałem wcześniej. Niewątpliwie widać, że masz dobre oko i ładnie modelujesz. Natomiast brakuje Ci w portfolio czegoś takiego, co się wybija. Czegoś z ciekawym designem, materiałami, prezentacją - przemyślanej, kompletnej pracy a nie "masówki" na mobilki (która trzyma poziom, ale mam wrażenie, że nie pokazuje w pełni twojego potencjału). Masz cały czas zlecenia czy zajmujesz się głównie czymś innym? Szukasz stałej pracy w branży?
PS: Też myślę o założeniu artstation, ale to może jak będę mógł coś z nowej pracy pokazać!

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Niestety mam właśnie bardzo podobne odczucie. Fajnie się u innych prezentuje kompletne enviro z jakiejś lokacji, niestety ja w ostatnim czasie pracowałem głównie nad VRami i nic takiego nie wpadło do mojego portfolio, ani też żadne zlecenie na jakieś odjebane vehicle czy coś, które pozwoliłoby się trochę wyróżnić. A obecnie właśnie poszukuje zleceń, stąd zająłem się tematem portfolio.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Hmm, myślę, że warto byłoby pokazać coś dopracowanego, niekoniecznie duże enviro. Najlepiej jakiś asset z ciekawą historią, może małą dioramę?
Zobacz na te obrazki - jeden taki i chcesz żeby taki ktoś robił dla ciebie grafikę.





Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zafollowane
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

KolegaZWojska
#134 2019-03-20, 19:12(Ostatnia zmiana: 2019-03-20, 19:21)
Taką pracę ostatnio sformowałem. Jak zwykle gonił mnie czas i ostatecznie jestem średnio zadowolony - wiele można by jeszcze zmienić / poprawić.


Spoiler







Roast me!

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jakby ktoś zapytał mnie co o tym myślę, to powiedziałbym, że ktoś wie co robi i całość wygląda solidnie. Bez rzucających się w oczy błędów. Ale jest kilka rzeczy, które można by poprawić dla uzyskania efektu "wow":
- highpoly
Zdecydowałeś się iść w duży detal w highpoly - fajnie, ale przy drobnym detalu brakuje Ci rozdzielczości na sculpcie. Więc albo gęstsze higpoly, albo olewasz detal na sculpcie i dodajesz do normalki z heightmap w substance/photoshopie itp. Wypalone mapy są nieco zblurowane. Gdyby szły do gry w niższej rozdzielczości - pewnie by przeszło, ale to jest do portfolio, to ma być ostre jak żyleta. Zwróć uwagę chociażby na pęknięcia na skale
Mam wrażenie, że przy drewnie za bardzo podkreśliłeś jego fakturę a za mało edge wear przy samych krawędziach, gdzie drewno najbardziej "pracuje"
- materiały
Pierwsza rzecz - pikseloza przy detalach wynikająca z highpoly ze zbyt małą gęstością siatki, pisałem wyżej. Mam wrażenie, że wszystko jest w miarę poprawnie, ale niedopieszczone. Trochę chyba olałeś refki przy niektórych elementach. Na kamieniu na albedo wybija się mocno maska na podstawie concavity, wygląda nieco na przerysowany, przez co wypada z realizmu. Drewno się zglutowało - raz z powodu takiego a nie innego sculptu, dwa wydaje się że tekstura nie pomaga. (za mocny detal z cavity/concavity). Brakuje smaczków jak jakieś oddziaływania na granicy materiałów - np. skała/złoty metal. Mam wrażenie, że edge wear jest podobny i czyta się to jakby kamień i złoto były tak samo twarde. Woda - ledwo domyśliłem się, że to co spływa to woda - brakuje jej objętości, particli itp. sam materiał też nie jest do końca trafiony mam wrażenie. Trawa - ogólnie fajny pomysł, ale sama tekstura jest za bardzo cloudowa, zblurowana jakaś. Poza tym też brakuje objętości - koniecznie dodać jakieś trawy na geometrii/bilboardach.
Prezentacja - przydałoby się bardziej dramatyczne oświetlenie, jakieś screeny z pokazaniem drobnych detali, zbliżenia na ciekawe elementy, opowiedzenie jakiejś historii.

Ogólnie widać masę dobrej roboty, ale przez drobne rzeczy nie popchniesz tego na wyższy poziom.
Z pytań
- co to za silnik?
- jakich programów użyłeś?

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Na Ciebie zawsze można liczyć :)
No właśnie też się klepię teraz w czoło jak mogłem tak zjebać ten detal na HP kamienia. Zabrakło mi już mocy w lapku przy zBrushu i zamiast jakoś to obejść to wydawało mi się, że problem sam się rozwiąże przy teksturowaniu i trochę wyszła kiszka. Ogólnie mam uczucie, że ten kamień z tego monumentu jest jakiś taki zbyt nudny i przydałoby mu się jeszcze jakiejś faktury czy detalu, dla lepszego wrażenia.
Tą curvature mapę specjalnie tak podbiłem, bo często we wcześniejszych pracach nadawało im to trochę cartoonowej, przerysowanej estetyki co przy celowaniu w taki ala Divinity Original Sin styl miałem nadzieję, że zrobi lepszą robotę, a faktycznie wydaje się może trochę niepotrzebne to i uwypukla dodatkowo niską rozdzielczość z HP.
HP było robione w Zbrushu, którego odpaliłem pierwszy od kilku lat raz. Chciałem go sobie przypomnieć i nauczyć się kilku nowych rzeczy i chociaż z tego się cieszę, że wyniosłem z tej pracy lekcję.
Przy pracy używałem Zbrusha, Daz3d (żeby mi na szybko wypluło jakąś w miarę proporcjonalną postać), 3ds Maxa, Substance Paintera (w nim też było to renderowane na silniku Iray), natomiast elementy poukładane zostały w Unity (skąd z powrotem export do substance'a) i pod Unity właśnie (którego nigdy nie polubiłem) praca była celowana (tam też ta woda wygląda nieco lepiej).
Spoiler
Jednak zarówno woda, jak i ta trawa na ziemi nie są tu głównymi aktorami. Dodałem je dla uzupełnienia obrazka, no i tak się właśnie zastanawiam czy pociągnąć temat dalej i zrobić temu monumentowi pełną scenę, z jakimiś drzewkami wokół, przebijającymi się między nimi godraysami, krzaczkami, oświetleniem, itd. czy jednak spożytkować energię na jeszcze coś ciekawszego... zobaczymy. Musiałbym nad tym jeszcze trochę posiedzieć, a nie specjalnie mi się chce, porobić trochę detalu (np. tą płachtę jakoś przyczepić do tych lin, bo na razie leży mam wrażenie tylko siłą woli) jakieś pfxy dodać, może nauczyć się Marvelusa i tą przepaskę jakoś upiększyć (czy co to są te gacie) i tym podobne rzeczy.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Stylem przypomina mi to Neverwinter Online
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry