Jakby ktoś zapytał mnie co o tym myślę, to powiedziałbym, że ktoś wie co robi i całość wygląda solidnie. Bez rzucających się w oczy błędów. Ale jest kilka rzeczy, które można by poprawić dla uzyskania efektu "wow":
- highpoly
Zdecydowałeś się iść w duży detal w highpoly - fajnie, ale przy drobnym detalu brakuje Ci rozdzielczości na sculpcie. Więc albo gęstsze higpoly, albo olewasz detal na sculpcie i dodajesz do normalki z heightmap w substance/photoshopie itp. Wypalone mapy są nieco zblurowane. Gdyby szły do gry w niższej rozdzielczości - pewnie by przeszło, ale to jest do portfolio, to ma być ostre jak żyleta. Zwróć uwagę chociażby na pęknięcia na skale
Mam wrażenie, że przy drewnie za bardzo podkreśliłeś jego fakturę a za mało edge wear przy samych krawędziach, gdzie drewno najbardziej "pracuje"
- materiały
Pierwsza rzecz - pikseloza przy detalach wynikająca z highpoly ze zbyt małą gęstością siatki, pisałem wyżej. Mam wrażenie, że wszystko jest w miarę poprawnie, ale niedopieszczone. Trochę chyba olałeś refki przy niektórych elementach. Na kamieniu na albedo wybija się mocno maska na podstawie concavity, wygląda nieco na przerysowany, przez co wypada z realizmu. Drewno się zglutowało - raz z powodu takiego a nie innego sculptu, dwa wydaje się że tekstura nie pomaga. (za mocny detal z cavity/concavity). Brakuje smaczków jak jakieś oddziaływania na granicy materiałów - np. skała/złoty metal. Mam wrażenie, że edge wear jest podobny i czyta się to jakby kamień i złoto były tak samo twarde. Woda - ledwo domyśliłem się, że to co spływa to woda - brakuje jej objętości, particli itp. sam materiał też nie jest do końca trafiony mam wrażenie. Trawa - ogólnie fajny pomysł, ale sama tekstura jest za bardzo cloudowa, zblurowana jakaś. Poza tym też brakuje objętości - koniecznie dodać jakieś trawy na geometrii/bilboardach.
Prezentacja - przydałoby się bardziej dramatyczne oświetlenie, jakieś screeny z pokazaniem drobnych detali, zbliżenia na ciekawe elementy, opowiedzenie jakiejś historii.
Ogólnie widać masę dobrej roboty, ale przez drobne rzeczy nie popchniesz tego na wyższy poziom.
Z pytań
- co to za silnik?
- jakich programów użyłeś?