Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Yasmina

Strony: 1 2 [3] 4
41
Spróbuj wyjąć miecz przy Hagenie, lub uderz go dwa razy, i spieprzaj za miasto, postsraj się, by goniło Cię coraz mniej rycków. Jak zostanie tylko 2 i Hagen, to nie patyczkuj się i tłucz : ) Na wyspie i tak znajdziesz jakieś minimum 2k golda. minimum.

42
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 19:09 »
Pierwszy myślnik nie koniecznie.
Drugi też nie.
Trzeci - owszem, ale na tym cała zmiana polega.
Czwarty - to jest właśnie kwestia poziomu trudności, który itak, niezależnie od reszty powinien być zmieniony !

Coś takiego jest możliwe. Owszem, zdecydowanie zajeło by to dużo czasu. Ale cała rzecz w tym, że takie zmiany były by dla mnie idealne. Systemu walki z G3 w G2, tylko w mniej "flashowej" wersji bez duali, i z jakimiś sensownymi blokami tarczami - to by było dla mnie idealne. Jest to jak najbardziejdo zrobienia! To, że prawdopodobnie nic z tego nie wejdzie do returna, to inna rzecz : (

43
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 17:54 »
Dla MNIE itemki i questy to rzecz poboczna. Nie narzucam wam swojego zdania, opisałam tak, jak JA bym chciała by to wyglądało. Więc z tym proszę się nie kłócić, bo ja piszę co JA chcę zobaczyć. 
Przykład ze szczurami i krwiopijcą jest zły. Gdyby było tak, jak tłumaczysz, to wtedy postać musiała by wykonywać dwa rodzaje ciosu. To, że czegoś takiego nie ma, i "wysokość" uderzenia jest taka sama wpływa na to, że tak samo uderzyszkrwiopijcę, i tak samo szczura. Hitbox znajduje się na tej samej wysokości.
Kwazi - podałam przykładowy rozkład dmg. Nie zawsze uderzasz przez trzech przeciwników. To, co chciałam Ci przedstawić, to system w którym każdy kolejny cios stanowi mniejszą część poprzedniego. 

44
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 16:58 »
@mateusz 
Tyle że ja w 2.0 właśnie to chciałabym zobaczyć! Razem z kombosami i ciosami przechodzącymi - mniam.
Nowe questy i itemki to rzecz poboczna. Mechanika 4 evah!

45
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 16:32 »
Tylko pomyśl, że na wyższych poziomach trudności orkowie zadają więcej, a ty mniej obrażeń, wtedy to nie jest sielanka.

46
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 15:51 »
Tyle że przechodzący atak nie zada po 50% dmg obydwu. Przykładowo
1 - 40%
2 - 15%
3 - 10%
4 i 5 - 5%, z dużą szansą na armorblocka
I nie mówię tu o procentach z ciosu przechodzącego, tylko ile dmg ten cios zada względem normalnego.

47
Wątpię, myślę że to jest tak jak z kradzieżą sakiewek - nawet jeśli NPC nie ma już złota, to można obrobić sakiewkę. Czyli klucz magicznie respi się u Ciebie w eq gdy okradasz Lorda.

48
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 14:00 »
Kwazi- ja nigdzie nie napisałam. że masz patrzeć matematycznie. Patrz na to tak, jak to rozpisałam. A argumenty od wargach i zębaczach to inwalidzi - już w 3 rozdziale mam je na 3 hity, i nie stanowią żadnego problemu. 

49
Ja bym już została na tym levelu : ) 

50
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 11:53 »
Tyle że właśnie dzięki temu gra wymagała by więcej planowania : )

51
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 10:38 »
Mój chłopak mówi, że w modach do jakiejś gry (chyba Chivilary) umieścili właśnie taką opcję, gdzie każdy kolejny cios zadaje mniejszy dmg, i ma większą szansę na armorblocka. Wtedy nie jest to ułatwieniem, ale na pewno czyni grę ciekawszą. 
Natomiast taka umiejętność dla łucznika + więcej rodzajów ammo (dajmy na to strzały szpikulcowe przeciwko lepiej uzbrojonym, ząbkowane przeciwko wszystkiemu co nie chodzi opakowane w metal [lekkie armory i wszelkiej maści zwierzęta]) to uczyniło by z łucznika klasę w pełni grywalną. 

52
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-25, 10:28 »
kwazi - ponownie apeluję, byś nauczył się czytać. Jeśli obrażenia ciosu przechodzącego zostaną wprowadzone wraz z konsekwencjami, to rozkłada się to tak, że zamiast zadać 100% dmg jednemu, pierwszy dostaje dajmy na to 40%, drugi 20%, trzeci 10%, czwarty i piąty to już tylko pionki i dostają 5%. Wtedy nie jest to ułatwienie, bo zamiast zabić ich jednego po drugim, musisz się namachać sporo więcej. 
A mówiąc o utrudnieniach, to na pewno wszystko powinno być silniejsze - nawet na Rzeźniku grając sobie spokojnie, jest zbyt łatwo. Wolałabym zobaczyć właśnie kilka różnych  combo - charakteryzujące się tak, pierwszy - max dmg, mniejszy zasięg, mniejsza prędkość- drugi max zasięg, czyli mniejsza prędkość, troszkę mniejszy dmg, trzeci max prędkość - mniejszy troszkę dmg, mniejszy zasięg, mniejsza szansa na crita. Żeby wprowadzić dane combo, trzeba kontynuować 2 cios w odpowiednim momencie. To jest możliwe do wykonania na silniku gothica. A ja nie piszę, co MUSI się znaleźć w modyfikacji, lecz to co JA chciałabym tam ujrzeć. 

53
Nawet przywołanie Listu od Fernanda na kodzie Ci nie pomoże - ja najpierw odebrałam od niego list polecający, i nie kończąc dialogu zagroziłam mu paką. Później poszłam do Andre, wpakowałam go, i do tego maga. Niestety, on już nie chciał listu, bo "Wszyscy wiedzą, że handlował on z bandytami, jego opinia w mieście się nie liczy". Teraz już nic z tym nie zrobisz, musisz się z tym pogodzić ; ) 

54
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-24, 23:10 »
Hah, to że możesz uderzyć kilku jednocześnie, nie koniecznie znaczy że byłoby łatwiej. Wystarczyło by zwiękrzyć obronę przeciwko ciosom przechodzącym. Pozatym, wyczyszczenie oblężenia i tak jest banalne :o
Nie napisałam, jakoby system walki był zły, lub przestarzały. L2read. Jest on strasznie prosty do nauczenia się, dobry gracz ogarnie się w godzinkę. Owszem, dla niektórych jest to fajne, ale podejrzewam, że ludzie lubiący wyzwania chcieliby zobaczyć trudniejszy do opanowania a&p. 

55
Kurczę, przepraszam za błędy, byłam wieczorem w barze z przyjaciółmi, i troszkę błędy się wkradają w to co piszę!
Bugi? A co dokładnie się działo? Bo z tego co czytałam, to wszyscy opowiadają, jaki to Return wrażliwy na konsolę etc. Dla mnie, to tak trochę przesadzone. "Samo odpalenie konsoli może się źle skończyć". Troszkę jest to napompowane, jakoś nie za bardzo wierzę, by włączenie konsoli, i jakaś nieszkodliwa czynność (wskrzeszenie NPCta który nie powinien zginąć [kiedyś w podstawce coś zabiło mi Diego - brak info o rudzie - brak Oka - musiałam go ożywić]) spowodowała by sieczkę w plikach...

56
4 czy 5 - wciąż jest to bardzo dobry wynik - ja jednak wolę grać, ustalając sobie cele na bierząco - chcę być myśliwym - poluję, mag - walczę magią, i pomagam wszystkim, złodziej - okradam i morduję. Gram sobie nie na te 100%, ale robię większość questów, zabijam większość potworów. Często też zapisuję sobie, i robię małą odskocznie, na przykład wyżynając całe Khorinis (:adolf:). Potem wczytuję - i gram dalej !

57
Jagody wszystkie już pozbierane xD Zbierałam je, podbiegejąc na mixach przyspieszenia, i spieprzając przed tymi chodzącymi górami. Przepis na mixę mam przeczytany, o ilę w niedzielę będę w stanie grać, towykupię menzurki i pobawię się w alchemiczkę : D
Co do Ulu, właśnie idę do Ur-Shaka zapytać o Tarroka (tj. byłam już pod świątynią i u X-asa)


67 lvl w 4 rozdziale? Podziwiam, za upór i wytrzymałość :o

58
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2014-01-24, 22:21 »
Najlepiej to pewnie byłoby dla wielu, jakbyś zebrał brakujące 15%...

Hahaha : D



Szczerze, to nie wiem po co bawić się w duale, tarcze etc. Imao Gothic 2 nie jest do tego przygotowany. Wolałabym, żeby, jeśli już system walki ma być zmieniany, to by ograniczono się do ataków strefą, a nie tylko w jeden, "podświetlony cel". Tak samo jak w Mount and Blade śmieszy mnie, gdy macham na boki olbrzymim mieczem, i zamiast ciąć wszystkich wokół ciosy ograniczają się do jednego przeciwnika. No i strzelanie! Strzelanie nie automatyczne, lecz manualne (niczym w G3), a skille do rangedów wpływały by na wielkość celownika (tudzież margines błędu i nie celności). No i jakieś hitboxy broni i ciała. Zakładam, że taki cios z dwuręczniaka prosto w twarz, powinien mieć sporo większą szansę na krytyka. Inaczej, to wygląda poprostu dla mnie śmiesznie - sam combat system w Gothicu nie powala, jest prosty i łatwy do ogarnięcia (w przeciwieństwie do np. wyżej wymienionego MB:Warband lub WotR), co jest według mnie fajne, ale tylko na początku.

59
Sorrki,chwilę wcześniej grałam w inną grę, i mi się przestawiło z akrobatyki na atletykę :P Przepraszam.

W Dolinie nie byłam, Ulu jeszcze nie mam. Do wytrzymałości nic nie dodawałam, jak na razie to tylko tablice i potek. Jednak na 1h nie miałam problemu z wytrzymałością. Jeśli się kończyła, to spałam lub jadłam/piłam. Tyle że, na 2h spada to duuuużo szybciej. Dlatego <3 1h i magię

60
Ta siła to na czysto czy z biżuterią? 2h też czysto czy z tabliczkami? 2h doucz się jakoś do 67 (ja tyle pakowałem) a reszta powinna wyjść z z bonusów do setki (100% :P ),podpakuj siłę do 160 z biżuterią i możesz wybijać do Swiatyni śniącego :) tylko nie zapomnij o srebrnym mieczu, level powinnaś wbić i za bossów powinnaś zgarnąć jakieś 20 PN
EDIT:
69 :) głodnemu zawsze chleb na myśli :P

Na czysto, do tego dochodzi (boże...znowu...) wisiorek +10 do siły i zręczności, pierścionek dodający 10 do wszystkich defów (Niezwyciężoności? Prawdopodobnie tak)  i drugi dający manę i życie. Użyłam tabliczek i miksów do zręki, inta oraz staminy. Na chwile obecną 86 zręczności, 46 wytrzymałości i 99 inteligencji (nareszcie kostur mrocznego maga mocniejszy niż Krzyż Przeznaczenia!!!). Jeszcze 1566 expa do następnego lvl, zrobię atletykę, za resztę prawdopodobnie siłka lub popatrzę za jakimiś recepturami, bo mam dużo zielska (ho ho prawie jak kiedyś w liceum :o), do tego dozbieram menzurek i będzie trochę potków.


[...]
69 :) głodnemu zawsze chleb na myśli :P
Właśnie w sobie od jakiegoś czasu odkrywam powroty do gimnazjum xD Jednak czy jestem jakoś szczególnie głodna to nieee... raczej cofam się w rozwoju o 7 lat  :P

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry