Returning 2.0 720377 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 720377

Odpowiedzi 1769

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Dowiedziałem się że nowych gilldi nie będzie ale lipa..
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hah, to że możesz uderzyć kilku jednocześnie, nie koniecznie znaczy że byłoby łatwiej. Wystarczyło by zwiękrzyć obronę przeciwko ciosom przechodzącym. Pozatym, wyczyszczenie oblężenia i tak jest banalne :o
Nie napisałam, jakoby system walki był zły, lub przestarzały. L2read. Jest on strasznie prosty do nauczenia się, dobry gracz ogarnie się w godzinkę. Owszem, dla niektórych jest to fajne, ale podejrzewam, że ludzie lubiący wyzwania chcieliby zobaczyć trudniejszy do opanowania a&p. 
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

kwazi231

kwazi231

Użytkownicy
posty305
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Yasmina jakie wyzwania?. Przeciez ciosy przechodzace to tylko ulatwuenie. Gdzie tu widzisz jakies wyzwanie? Jak zmienisz system walki? Prawa-lewa zawsze byla i jest co charakteryzuje walke w Gothic 2 a pozostale combosy jak zmienisz to nie wiem czy to cos utrudni/ulatwi bo pewnie predkosc i zasieg ataku pozostanie niezmienny. Za duzo wymagasz od starej gry ;p
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Oni niech się wezmą za wytrzymałość, najlepiej żeby po dobiciu do 100 sama się wyłączyła albo po osiągnięciu konkretnego lvl i nich dadzą opcje 'weź wszystko' z pokonanych przeciwników bo to można pierdolca dostać i to dosłownie. Czyszczenie lokacji moją postacią powinno trwać nie więcej niż 15 min a tak czasem i 2 godziny schodzi...
I należy wywalić karmę u Innosa i Beliara, nie dosyć ze jest potrzebna tylko do jednego zadania lub ewentualnie do noszenia Szponu, który przy Urizielu i tak jest do dupy, nic szczególnego do gry nie wnosi.
Kolejna sprawa to ta durnota że po kolejnych progach siłowych coraz więcej potworków ucieka,no sory ale jak przede mną już golemy uciekają to coś jest nie tak, dobrze że jako tako kuszę ogarnąłem.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
I należy wywalić karmę u Innosa i Beliara, nie dosyć ze jest potrzebna tylko do jednego zadania lub ewentualnie do noszenia Szponu, który przy Urizielu i tak jest do dupy, nic szczególnego do gry nie wnosi.
Kolejna sprawa to ta durnota że po kolejnych progach siłowych coraz więcej potworków ucieka,no sory ale jak przede mną już golemy uciekają to coś jest nie tak, dobrze że jako tako kuszę ogarnąłem.

mądrze , bardzo madrze
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

gandalfgandalf

gandalfgandalf

Użytkownicy
Mistrz magii jest z wami
posty776
Propsy152
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Mistrz magii jest z wami
VII rozdział jest tak zabugowany że ja piżdżę.
Biegne sobie i spotykam oddział orków. Zabijam je bez piorunków a jak uderzam dowódce to piorun! Pyrokar mnie oszukał ;( No ale trudno.
Lepszym bugiem jest wybicie orków z którymi mamy siię potykać przed kasacją opiekunów.
Otóż wyciągamy łuk i strzelamy i tym sposobem może skasować wsszystkie takie orki.
 
Mój post mój styl i nic Ci do tego!
Szukałeś czarodzieja? To przestań szukać.
,,Na świecie nie ma ludzi normalnych i nie normalnych są tylko ci pozamykani w zakładach i ci którzy nie zostali przebadani"
,,Mieli do wyboru wojne lub hańbę.
Wybrali hańbę a wojnę będą mieli i tak"
Winston Churchill
Pomogłem? Czekam na propsa
http://zapodaj.net/73d646fdd9ddc.bmp.html -
http://zapodaj.net/1de7964b3f76b.bmp.html
moje staty w reb 2.1

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
kwazi - ponownie apeluję, byś nauczył się czytać. Jeśli obrażenia ciosu przechodzącego zostaną wprowadzone wraz z konsekwencjami, to rozkłada się to tak, że zamiast zadać 100% dmg jednemu, pierwszy dostaje dajmy na to 40%, drugi 20%, trzeci 10%, czwarty i piąty to już tylko pionki i dostają 5%. Wtedy nie jest to ułatwienie, bo zamiast zabić ich jednego po drugim, musisz się namachać sporo więcej. 
A mówiąc o utrudnieniach, to na pewno wszystko powinno być silniejsze - nawet na Rzeźniku grając sobie spokojnie, jest zbyt łatwo. Wolałabym zobaczyć właśnie kilka różnych  combo - charakteryzujące się tak, pierwszy - max dmg, mniejszy zasięg, mniejsza prędkość- drugi max zasięg, czyli mniejsza prędkość, troszkę mniejszy dmg, trzeci max prędkość - mniejszy troszkę dmg, mniejszy zasięg, mniejsza szansa na crita. Żeby wprowadzić dane combo, trzeba kontynuować 2 cios w odpowiednim momencie. To jest możliwe do wykonania na silniku gothica. A ja nie piszę, co MUSI się znaleźć w modyfikacji, lecz to co JA chciałabym tam ujrzeć. 
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?

panzpis

Returning 2.0
#407 2014-01-25, 10:30(Ostatnia zmiana: 2014-01-25, 10:37)
Z rozbudową systemu walki to pomysł dobry, ale szansę realizacji nikłe. Dualei tarcze Trazege zaczerpnął z Dark Sagi. Atakowanie kilku wrogów jednocześnie jest możliwe (Czas Zapłaty). Mógłbym podesłać skrypty Rosjanom, myślę że Adanos się zgodzi. Ale to raczej jako umiejętność do wyuczenia, bo inaczej byłoby zbyt łatwo. Obecnie Rosjanie zastanawiają się nad umiejętnością przebijania pancerza dla łucznika/kusznika. Ma to pomóc w walce np z golemami czy trollami.

Post połączony: 2014-01-25, 10:31
Z tym rozkladaniem obrażeń na kilku wrogów to dobry pomysł.

Post połączony: 2014-01-25, 10:37
Cytat: Pulaski
Dowiedziałem się że nowych gilldi nie będzie ale lipa..
Link poproszę.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mój chłopak mówi, że w modach do jakiejś gry (chyba Chivilary) umieścili właśnie taką opcję, gdzie każdy kolejny cios zadaje mniejszy dmg, i ma większą szansę na armorblocka. Wtedy nie jest to ułatwieniem, ale na pewno czyni grę ciekawszą. 
Natomiast taka umiejętność dla łucznika + więcej rodzajów ammo (dajmy na to strzały szpikulcowe przeciwko lepiej uzbrojonym, ząbkowane przeciwko wszystkiemu co nie chodzi opakowane w metal [lekkie armory i wszelkiej maści zwierzęta]) to uczyniło by z łucznika klasę w pełni grywalną. 
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
System walki mieczami zostawił bym w spokoju, jest łatwy, prosty i przyjemny. Duale i Tarcze jak najbardziej + możliwość nauczenia się trzymania broni 2H w jednej ręce, to by załatwili problem wytrzymałości bo spadła by 2x wolniej
Co do Łucznika, hymm... Poprzednio jak grałem było ciężko ale jak mu pomóc to nie mam pojęcia. Moze pomysł Yasminy jest dobry, nie wiem tylko jak to by wyglądało w praktyce. Przełączanie rodzajów amunicij może być denerwujace. Włazić w EQ zmienić, potem inny wrog znowu zmieniaj i tak w koło...
 

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tyle że właśnie dzięki temu gra wymagała by więcej planowania : )
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
W moim przypadku planowanie było proste, I rozdział dobić na czysto 90 siły, wyuczyć się zbierania fanów ze zwierzaków, II dobić walkę 2h do 67 a reszta z bonusów i nauczyć sie eliksiru siły. Oto całe planowanie i wyszedlem na tym zajebiście do przodu bo olałem walke 1H :)
Po zmianach systemu walki bedzie to samo tyle ze ja od razu zrobie 2H + możliwość walki nią jedną ręką a jak nie to duale :)
 

kwazi231

kwazi231

Użytkownicy
posty305
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

kwazi231

Returning 2.0
#412 2014-01-25, 13:10(Ostatnia zmiana: 2014-01-25, 13:24)
kwazi - ponownie apeluję, byś nauczył się czytać. Jeśli obrażenia ciosu przechodzącego zostaną wprowadzone wraz z konsekwencjami, to rozkłada się to tak, że zamiast zadać 100% dmg jednemu, pierwszy dostaje dajmy na to 40%, drugi 20%, trzeci 10%, czwarty i piąty to już tylko pionki i dostają 5%. Wtedy nie jest to ułatwienie, bo zamiast zabić ich jednego po drugim, musisz się namachać sporo więcej.

Po pierwsze akurat matematycznie patrząc jeśli 100% dmg jest rozkładane całkowicie (nie giną nigdzie %) to chyba wcale więcej machać nie trzeba. Przeciwnie jeśli biorąc pod uwagę dobra postać np. mającą 300 siły kontra np. 5 smoczych zębaczy i 10 zwykłych to moim zdaniem rozkład dmg jest ułatwieniem-szybciej się ich ubije, mniej hp zleci ;p
Po drugie patrząc na to, że na np. warga czy orkowego psa potrzebuje "niecałego" jednego krytyka, a w 4 rozdziale z reguły one idą na mnie stadami to rozkład dmg jest dla mojej postaci ułatwieniem. To samo się tyczy orków (np. na orka Elite potrzebuję 2 krytyki i jeden słaby cios, a one też teraz na mnie idą w grupkach więc to kolejne ułatwienie) ;p
Wyluzuj koleżanko czytać umiem.
Moim zdaniem lepiej nie zmieniać świata gry tylko dodawać coś do niego. Jeśli zależy ci tak bardzo na tym stylu walki to chyba lepiej dodać np. nową umiejętność, którą ktoś będzie uczyć np. uczyć będzie tego Hagen/Lee, koszt to 30 PN, nazwa: wschodnie sztuki walki i to da nam nowych schemat bitwy, który ułatwi trochę grę lub na stracie gdy się wybiera opcje gry (czyli poziom trudności i pułapki) mógłby być do wyboru styl walki, który wtedy utrudnia grę.
 

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kwazi- ja nigdzie nie napisałam. że masz patrzeć matematycznie. Patrz na to tak, jak to rozpisałam. A argumenty od wargach i zębaczach to inwalidzi - już w 3 rozdziale mam je na 3 hity, i nie stanowią żadnego problemu. 
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

kwazi231

kwazi231

Użytkownicy
posty305
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A czy ja napisałem, ze to problem? Ja miałem je w 3 rozdziale na 1 hita.... Ale jak ruszy an ciebie z 10 to troche hp ukradną.... A jak inaczej mam na to patrzeć? Teraz zdobyłem dużo siły, przez co warga bym pokonał na "pół hita" dlatego korzystniej będzie mi zaatakować 1 hitem w dwóch wargów i oba dostaną 50% dmg niż atakować po jednym hicie każdego z osobna. Podałem wargów, bo to najłatwiejszy przykład
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Napisał mi tak koleś z ruskiej stronki cytuje :
Nowy gildii nie będzie. 
Napisał mi to Yelawolf, 
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Yasmina

Yasmina

Użytkownicy
posty70
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tyle że przechodzący atak nie zada po 50% dmg obydwu. Przykładowo
1 - 40%
2 - 15%
3 - 10%
4 i 5 - 5%, z dużą szansą na armorblocka
I nie mówię tu o procentach z ciosu przechodzącego, tylko ile dmg ten cios zada względem normalnego.
 
"Be king? Think not - why be a king, when you can be a god?" - EMINƎM <3

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, oczywiście przy założeniu że będę rozwijał postać tak jak teraz, że I rozdział i ok połowa II to będzie hardcore i to na całego, wiadro melisy może nie wystarczyć, po ogarnięcia 2h na 100%, dobiciu siły do 200 i po zdobyciu Uriziela czyli tak jakoś w połowie II rozdziału jest bardzo łatwo a w IV jestem bogiem i nawet Deszcz Ognia się chowa, bo tak na dobrą sprawę to ja już tera idę jak Armia Zbawienia :P
Jeżeli jeden dostanie 40% dmg mając Uriziela i 350 siły (razem 650 dmg bo 200 normalnie, 100 od magii i 350 z siły) to wychodzi 260 dmg, reszty liczyć mi sie nie chce :P na kombo składa sie chyba 5 hitów czyli wystarczy jakieś 2-3 kombosy i 10 Orków każdego rodzaju gryzie ziemię :)
Dobrze to rozpracowałem czy jednak pierdole od rzeczy? :)
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: mateuszzxcv
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, oczywiście przy założeniu że będę rozwijał postać tak jak teraz, że I rozdział i ok połowa II to będzie hardcore i to na całego, wiadro melisy może nie wystarczyć, po ogarnięcia 2h na 100%, dobiciu siły do 200 i po zdobyciu Uriziela czyli tak jakoś w połowie II rozdziału jest bardzo łatwo a w IV jestem bogiem i nawet Deszcz Ognia się chowa, bo tak na dobrą sprawę to ja już tera idę jak Armia Zbawienia
Jeżeli jeden dostanie 40% dmg mając Uriziela i 350 siły (razem 650 dmg bo 200 normalnie, 100 od magii i 350 z siły) to wychodzi 260 dmg, reszty liczyć mi sie nie chce na kombo składa sie chyba 5 hitów czyli wystarczy jakieś 2-3 kombosy i 10 Orków każdego rodzaju gryzie ziemię
Dobrze to rozpracowałem czy jednak pierdole od rzeczy?
Nie zdobędziesz już uriziela w 2 rozdziale. Z poziomem trudności to hardcore może być nawet do 3 rozdziału, bo potworki będą miały regenerację życia oraz zostanie wprowadzony system obrażeń z G1.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Nie zdobędę bo będzie za trudno czy nie zdobędę bo nie da się tam po prostu wejść w II rozdziale? Jezeli zrobię tak jak tym razem to mam 200 sily i 100% w 2h a do tego niech bedzie np. Klątwa Azlagora, Miecz Asasyna albo nie wiem jakiś tam mieczyk 150 dmg, bo nie pamiętam od kiedy są dostępne topory z 200 dmg. Jest coś co będzie w stanie mi się oprzeć? Pytam serio bo nie wiem jak to dokladnie wygląda z tym poziomem trudności :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry