1
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-05-27, 16:55 »
Wycieczka do Pyrokara.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Witam , mam dosyć poważny problem .
Podczas próby załadowania zapisu z świątyni śniącego (7 rozdział) wyskakuje
C: zCPar_DataStack :: Push() : stack overflow!!!
zapewne mógłbym to zrobić bez zapisu , ale gdy próbuje tam wejść ponownie wyskakuje ten sam błąd a finalnie i tak muszę do świątyni wrócić .
HELP!
Pozdrawiam i Dzięki
Kto tu uczy i po spełnieniu jakich warunków regeneracji many?
Ja mam natomiast inne pytanie - odnośnie ścieżki u Opiekunów. Grając magiem wody po wybraniu żywiołu wody dostaję 100many i 20% mocy magicznej (bo wybieram swój żywioł) i nie mam nowych czarów. No ale zastanawiam się nad ścieżką ciemności - czy masowe zniszczenie tak samo jak w NK uderza jakby podwójnie? BO wybierając ciemność mogę w 4 rozdziale nauczyć się 10 run, czyli to daje 10% mocy magicznej i 10inta. Za cenę 180PN. Zastanawiam się tylko nad tym zniszczeniem - jeśli faktycznie jest OP z czarów 6 kręgu to biorę ciemność, w innym wypadku mana i moc magiczna raczej bardziej mi się przyda.
Czy zadanie z ruda do którego trzeba przywołać alepha można wykonać w 2 rozdziale? Jak chce gadać z Xardasem to mówi ze jest zmęczony i abym przyszedł jutro... czy to znaczy ze dopiero w 3 rozdziale można je wykonać?Przyjdz jutro to przyjdz jutro, jak siedzi na fotelu to odpoczywa "śpi"
@zeddicus94 Magiem wody nikt nie gra, bo w 065 nie otrzymywał poprawnie bonusów do obrażeń od inteligencji.
Ja gram w najnowsza wersje to 0.66 R2 chyba... No super finalna wersja i Mag Wody zjebany, poprostu super zeby po 80h grania sie o tym dowiedzieć dopiero
Dlaczego niby zjebany? Ja szkielety biłem albo zniszczeniem ożywieńców albo piorunem kulistym (super runa na 3 rozdział). Na 66.2 poprawnie liczy...
Ja mam natomiast inne pytanie - odnośnie ścieżki u Opiekunów. Grając magiem wody po wybraniu żywiołu wody dostaję 100many i 20% mocy magicznej (bo wybieram swój żywioł) i nie mam nowych czarów. No ale zastanawiam się nad ścieżką ciemności - czy masowe zniszczenie tak samo jak w NK uderza jakby podwójnie? BO wybierając ciemność mogę w 4 rozdziale nauczyć się 10 run, czyli to daje 10% mocy magicznej i 10inta. Za cenę 180PN. Zastanawiam się tylko nad tym zniszczeniem - jeśli faktycznie jest OP z czarów 6 kręgu to biorę ciemność, w innym wypadku mana i moc magiczna raczej bardziej mi się przyda.
Od kiedy uczenie się. Run dodaje magiczna moc?
No to nie wiem ja mam 256 inta początek 3 rozdziału i z pioruna bije po 1k i to muszę z 2sekundy móc stać żeby wyczarować co często jest niemożliwe
Czy zadanie z ruda do którego trzeba przywołać alepha można wykonać w 2 rozdziale? Jak chce gadać z Xardasem to mówi ze jest zmęczony i abym przyszedł jutro... czy to znaczy ze dopiero w 3 rozdziale można je wykonać?Przyjdz jutro to przyjdz jutro, jak siedzi na fotelu to odpoczywa "śpi"
@zeddicus94 Magiem wody nikt nie gra, bo w 065 nie otrzymywał poprawnie bonusów do obrażeń od inteligencji.
Ja gram w najnowsza wersje to 0.66 R2 chyba... No super finalna wersja i Mag Wody zjebany, poprostu super zeby po 80h grania sie o tym dowiedzieć dopiero
Tak, wykułem już wcześniej
Gdzie znajdę róg czarnego trolla do kuszy? Zabiłem już pare czarnych trolli i żaden róg nie wypadł