Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Thompson

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 35
41
1. Wszystkie NPC mają zwiekszone statystyki gdy wezmiesz większy poziom trudności.
2. Z tego co wiem jest tylko mapa lokalizacji Opiekunów.
3. Najłatwiej jak dla mnie ma Mag Ognia jego czary na początku dają sporą przewagę, chodzi mi o podpalenie przeciwników. Najtrudniej to Nekromanta choć w którymś patchu balansowali nekromantę.
4. Tylko gdy ukończysz rozdział.
5. Na patchu 1.3.2 nie baw się w używanie Zniszczenia Ożywieńców, poprostu nic nie daje. Jedyną skuteczną bronią na Ożywieńców jest Srebrny Miecz Nordmarski, który zdobywasz w 2 rozdziale od Alberta za palisadą.
6. Orkowie są wzmocnieni 2-krotnie, a nieumarli są "niezniszczalni" w pierwszym rozdziale.
7. Tak.

1.  :facepalm:

42
Chłopaki problem rozwiązany.. grałem na patch 1.3.2 , przeinstalowałem na 1.3.1  i jest O NIEBO LEPIEJ kurwa .. masakra jakas.. na 1.3.2 nie moglem ubic ZADNEGO szkieleta/zombi  nie do ubicia NICZYM .. a na 1.3.1 jest jak najbardziej okej

Przecież nordmara dostajemy za gówno-questa od Alberta i przy odrobinie wprawy kosimy szkielety jak chcemy... A tu płacz, że niby niezniszczalne są. A mag ma zniszczenie truposzy od R2 (tutaj odnoszę się do posta w innym temacie).

43
Sprawdź czy Constantino ma mikstury na zmianę pułapek i snu. Albo wybierz sobie coś z changeloga i sprawdź...

44
Zobacz na temat systempacka na tM, tam jest wszystko objaśnione. Gothic 2 nie ma limitu klatek, więc FPS Patch nic nie zmieni. Na 1.3.2 jest możliwość zabicia Inubisa, lecz nie ma on już ani nordmara 1h, ani biżuterii dla maga. Ponadto jego magiczna broń zadaje już mniejsze obrażenia i wymaga siły zamiast punktów życia. W R1 nie będziesz miał odpowieniej siły, aby go zabić. No, chyba że chcesz go bugować na drzewie, uderzyć go 4000 razy i zeżreć wszystko co odnawia wytrzymałość.

45
Offtopic / Wybory parlamentarne 2015
« dnia: 2015-11-13, 18:43 »
No właśnie Szwecja ponoć wyszła z kryzysu i potem się dalej rozwinęła używając lewicowych (ale nie lewackich :P) metod.

A taki Korwin też ma pomysły, które mogą działać tylko w bogatym społeczeństwie - chociażby w pełni prywatna służba zdrowia.

http://mises.pl/blog/2014/01/14/karlsson-szwedzki-mit/

I parę innych artykułów, ale na szybko jeden wybrałem.

46
Offtopic / Wybory parlamentarne 2015
« dnia: 2015-11-12, 17:21 »
ja nie jestem za korwinem, ale nie widzę nikogo innego kto chciałby realnie zrobić cokolwiek dla polski nie robiąc z polaków swoich niewolników.

Razem? :F


47
Dwureczny Nordmarski zostaje tam gdzie był? Nie karzecie zbytnio tych dwurecznych?;)

Nic nie zostało w tym zmienione, to jak można mówić, że je ukarałem. Nadal wystarczy zrobić to samo co trzeba było zrobić...

48
No to wg. changelogu szkielety są niezniszczalne w pierwszym rozdziale. Trzeba będzie to przetestować.

Nie będziesz posiadał wystarczającej siły ognia nie mając nordmara, ambasadora ani zniszczenia ożywieńców. Pewnie aż do 5-6 rozdziału, ale wtedy i tak te bronie będą sporo lepsze niż to, co będziesz miał na tym etapie gry. 1h nordmar dla łucznika liczy obrażenia od zręczności.

49
Patch 1.3.2

Changelog.

Spoiler
- Naprawiono błąd powodujący mnożenie się obrażeń broni magicznych
- Zmniejszono obrażenia broni magicznych
- Zmieniono wymagania magicznych broni (siła zmiast punktów życia)
- Zmieniono wymagania pancerzy (teraz tylko zbroja od Kruka wymaga punktów życia)
- Drobne zmiany obrażeń zwykłych broni oraz broni gildyjnych
- Zwiększenie obrony przed ogniem i magią dla szat magów kosztem obrony przed bronią i strzałami
- Zwiększenie statystyk szaty otrzymywanej od Opiekunów
- Zmieniono formułę obrażeń dla mieczy nordmarskich oraz Ambasadora
- Obniżono wymagania mieczy nordmarskich
- Znacznie zwiększono wytrzymałość Orków
- Znacznie zwięszkono obrażenia zadawane przez Orków
- Zwiększono statystyki niektórych NPC
- Olbrzymie zwiększenie wytrzymałości szkieletów (praktycznie nie do zabicia na zwykłe sposoby)
- Zwiększono obrażenia zadawane przez szkielety
- Zwiększenie statystyk innych nieumarłych
- Znaczne zwiększenie statystyk Jaszczuroczłeków
- Osłabienie błyskawicy Szponu Beliara
- Zwiększono wytrzymałość Poszukiwaczy
- Zwiększono statystyki silniejszych stworzeń
- Drobna modyfikacja bonusów z biżuterii dla maga
- Modyfikacja obrażeń czarów
- Mocno zwiększono statystyki przeciwników elitarnych (bossowie)
+ Constantino sprzedaje teraz mikstury wł/wył pułapki i sen
- Mikstury regeneracyjne wymagają teraz wody zamiast rdestu polnego (oprócz pełni)
- Zmiana ceny wody u kupców oraz znaczne zwiększenie jej ilości
- Drobne poprawki językowe
- Zmiana położenia jednoręcznego nordmarskiego miecza
- Asmal jest teraz nieśmiertelny do 5 rozdziału
- Lekkie zwiększenie tempa regeneracji wytrzymałości
- Wytrzymałość powinna się teraz regenerować również w czasie chodzenia i biegu
- Zwiekszenie tempa regeneracji many
- Runa zniszczenia ożywieńców jest teraz dostępna tylko dla maga
- Zmieniono obrażenia zadawane przez zniszczenie ożywieńców
- Zmieniono koszt many dla runy zniszczenia ożywieńców
- Zniszczenie ożywieńców zapewnia teraz 100% doświadczenia oraz daje możliwość atakakowania wszystkich nieumarłych
- Przywołane potwory atakują teraz orków
- Przywołane potwory są mocniejsze (Nekromanta)
- Cord teraz poprawnie ocenia umiejętność walki bronią bohatera
- Zmiana położenia biżuterii klasowej
- Lodowe golemy w zadniu dla Sylvia są teraz potężniejsze oraz dają punkty nauki

Potwory związane z biżuterią klasową: Zębacz-kościogłód, Opalla, Magolemus, Bagienny Smok, Kamienny Smok, Ognisty Smok.

Jednoręczny miecz nordmarski otrzymujemy od Alberta za przyniesienie wieści od Garonda.

Rozpakowujemy, podmieniamy plik "Rebalance_2.1_patch_1.3.1.mod" w folderze Data/modvdf (WYMAGANY 1.3.1)

Należy zacząć nową grę.

https://www.dropbox.com/s/wjp4ap2w09s8aq9/patch.rar

50
Mikstury, których trzeba się nauczyć (wszystkiego uczą Constantino oraz Sagitta):
Spoiler
1. Esencja lecznicza (1PN)
Właściwości: Regeneruje 40pkt oraz 15% HP.
Składniki: 2 rośliny lecznicze

2. Ekstrat leczniczy (3PN)
Właściwości: Regeneruje 80pkt oraz 30% HP.
Składniki: 2 zioła lecznicze

3. Eliksir leczniczy (5PN)
Właściwości: Regeneruje 120 oraz 50% HP.
Składniki: 1korzeń leczniczy

4. Eliksir życia (10PN)
Właściwości: +10 HP na stałe
Składniki: 3 korzenie lecznicze, szczaw królewski

5. Esencja many (1PN)
Właściwości: Regeneruje 20pkt oraz 15% many.
Składniki: 2 ogniste pokrzywy

6. Ekstrat many (3PN)
Właściwości: Regeneruje 40pkt oraz 30% many.
Składniki: 2 ogniste zioła

7. Eliksir many (5PN)
Właściwości: Regeneruje 70 pkt oraz 50% many.
Składniki: 1 ognisty korzeń

8. Eliksir ducha (10PN)
Właściwości: Mana +2
Składniki: 3 ogniste korzenie

9. Eliksir siły (20PN)
Właściwości: Siła +3
Składniki: smoczy korzeń, szczaw królewski

10. Eliksir zręczności (20PN)
Właściwości: Zręczność +3
Składniki: goblinie jagody, szczaw królewski

11. Mikstura szybkości (5PN) (uczy Ignaz)
Właściwości: Sprint przez 5 minut
Składniki: zębate ziele

12. Mikstura wytrzymałości (1PN)
Właściwości: Regeneruje całą Wytrzymałość
Składniki: 3 serafisy

13. Misktura wytrzymałości z jagód trolla (5PN)
Właściwości: Wytrzymałość +3
Składniki: 5 serafisów, jagoda trolla
Mikstury z receptur (dane w nawiasach to ilość monet do zapłacenia za daną miksturę)
Spoiler
1. Pełnia życia (1000)
Właściwości: Regeneruje całe HP
Składniki: 3 esencje lecznicze
Handlarz: Constantino, Sagitta

2. Pełnia many (1500)
Właściwości: Regeneruje całą manę
Handlarz: Constantino, Sagitta

3. Mikstura z jagód (3000)
Właściwości: HP + 10 * 2
Składniki: 25 leśnych lub polnych jagód, korzeń leczniczy
Handlarz: Lutero

4. Mikstura z ciemnych grzybów (1500)
Właściwości: Mana + 3
Składniki: 25 ciemnych grzybów, ogniste ziele
Handlarz: Constantino

5. Mikstura ochrony przed magią (1700)
Właściwości: Ochrona przed magią +5
Składniki: 25 mięs kopaczy, gin
Handlarz: Constantino

6. Mikstura z głów polnych pełzaczy (3000)
Właściwości: Inteligencja + 3
Składniki: 10 głów polnego pełzacza, łodyga bagiennego ziela
Handlarz: Cronos

7. Mikstura ochrony przed upadkiem (2000)
Właściwości: +10 do ochrony przed upadkiem (czas trwania: 15 sekund, efekt się kumuluje)
Składniki: 15 skrzydeł krwiopijcy, chwast
Handlarz: Samuel

8. Mikstura wytrzymałości z serc trolli (2000)
Właściwości: Wytrzymałość + 5
Składniki: 5 serc trolla, gin
Handlarz: Sagita

9. Eliksir ochrony przed ogniem (3000)
Właściwości: Ochrona przed ogniem + 5
Składniki: 5 języków ognistego jaszczura, chwast, ogniste ziele
Handlarz: Gorax

10. Mikstura siły z serc orków (3000)
Właściwości: Siła + 2
Składniki: 100serc orków, orkowy bimber
Handlarz: Tandor

11. Mikstura zręczności z serc jaszczuroludzi (3000)
Właściwości: Zręczność + 2
Składniki: 50 serc jaszczuroludzi, wino
Handlarz: Engor

12. Mikstura szybkości z mięsa zębaczy
Działanie: Sprint
Składniki: 25 mięsa zębacza, grog, chwast
Handlarz: Sengrath
Mikstury robione przez NPC a także potrzebne do zadań/znajdowane podczas zadań
Spoiler
1. Orkowy napój mocy
Właściwości: +2 Siła, +2 Zręczność, -12 Mana
Składniki: orkowy eliksir, 300sztuk złota (dla Maga Ognia tylko eliksir)
Twórca: Neoras

2. Embarlo Firgasto
Właściwości: Siła/Zręczność +10, +2 Inteligencja
Składniki: 10 smoczych jaj, czarna perła, siarka

3. Mikstura ze smoczych jaj
Właściwości: Siła +5
Składniki: smocze jajo
Twórca: Neoras

4. Mikstura przemiany umysłu
Właściwości: doświadczenie + 1000
Składniki: 2 żądła krwiopijców, ekstrat many, esencja lecznicza, woreczek ziaren czerwonego pieprzu

5. Eliksir ze słonecznego aloesu
Właściwości: +5 odporności na broń oraz strzały
Składniki: słoneczny aloes
Twórca: Sagitta


51
Będą. Przecież wyraźnie napisane jest, że nową grę trzeba zacząć.

52
Gry / Wspólne granie w jakieś RTS?
« dnia: 2015-11-02, 16:27 »
Teraz ciężko kupić starą wersję, a wersja hd jest od 11 zł na g2a. W którą będziecie łupać? No chyba, że na piracie też da się podłączyć pod hamachi.

W Crusadera normalnie na piracie zagram? Kiedyś grałem chyba przez hamachi, tylko nie pamiętam czy to był Crusader, czy jedynka. W każdym bądź razie teraz dominuje wersja HD na steam, nie wiem jaką wy macie. Jeśli HD - to postaram się zakupić, ale wydaje mi się, że gracie w zwykłą.

Jeśli o SupComa chodzi to mam Forged Alliance.

Lepszy jest Gameranger. Można na piracie.

@Adanos dopisz mnie na biało do Crusadera.

53
Gry / Wspólne granie w jakieś RTS?
« dnia: 2015-11-01, 21:28 »
W Crusadera normalnie na piracie zagram? Kiedyś grałem chyba przez hamachi, tylko nie pamiętam czy to był Crusader, czy jedynka. W każdym bądź razie teraz dominuje wersja HD na steam, nie wiem jaką wy macie. Jeśli HD - to postaram się zakupić, ale wydaje mi się, że gracie w zwykłą.

Jeśli o SupComa chodzi to mam Forged Alliance.

54
Gry / Wspólne granie w jakieś RTS?
« dnia: 2015-11-01, 16:22 »
Cytuj
A w Supreme Commander ktoś grywa?
Jeśli mówimy o dwójce to ja. Jedynkę też mam, ale 2ka lepsza.

No właśnie jedynka lepsiejsza niż dwójka jak dla mnie.

55
Gry / Wspólne granie w jakieś RTS?
« dnia: 2015-10-31, 23:11 »
A w Supreme Commander ktoś grywa?

56
Znajomy kazal przekazac:

"Nie wiem który idiota w patchu 1.3 wyłączył regeneracje many podczas snu, ale musi sobie zdać sprawę z tego, że za mądry to on nie jest.

Trzeba było kurwa jeszcze regeneracje HP wyłączyć, żeby ktoś przypadkiem się nie uleczał śpiworem"


W sumie to sie zgadzam, polecialem na bandytow i wyjmuje zwoj z kula ognia i sie okazuje ze nie mam many mimo ze nie uzywalem czarow od trzech dni hehe

Powiedz koledze, że idiota to go robił, bo ja nic nie grzebałem. Zamiast kurwa jak człowiek napisać, że jest jakiś błąd z regeneracją many podczas snu, to od razu od idiotów wyzywa. Poza tym z tego co pamiętam, w Returnie chyba się mana nie renerowała podczas snu. Albo tylko magowi - muszę sprawdzić.

//EDIT

Tylko mag ma regenerację.

57
Co zrobiłem źle???

Nie przeczytałeś czegoś, co jest pierwszym postem tematu w którym pisałeś o pomoc.

58
Kupić. Ile pytań jeszcze zadasz? Może od razu zrób listę.

59
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-20, 16:55 »
Moim zdaniem nie powinno być czegoś takiego jak skrypty na wyłączność... Mogło przynajmniej otrzymać je parę osób.
Tak i niech kurwa robi 5 osób spolszczenia. Bezsens.

Oczywiście skoro twórca uznał Radexa za godnego zaufania, to też mógł np. znaleźć 2-3 takie osoby, albo udostępnić same dialogi, aby nie było akcji jakie są teraz. Bo widzimy jaka jest sytuacja. Ale oczywiście Mac Dun - jak to ma w zwyczaju - musiał pierdolnąć coś idiotycznego i przy okazji dołozyć wulgaryzm. Ty przecież i tak nie zagrasz w Returninga  :lol2: Widzę, że nie można wyrazić swojego zdania normalnie - żeby jakiś idiota się o coś nie przyjebał.

Cytuj
Moim zdaniem nie powinno być czegoś takiego jak skrypty na wyłączność... Mogło przynajmniej otrzymać je parę osób.
Racja ale skoro twórca moda nie chce by skrypty były masowo rozpowszechniane to ja szanuję jego decyzję zwłaszcza że miałyby one zostać wykorzystane do celów własnych. Ogólnie liczę na to że do rosyjskiej premiery zdążę wyrobić się z przetłumaczeniem przedmiotów i wtedy zastanowię się co dalej wtedy już każdy sam będzie mógł sobie je wtedy chyba wyciągnąć do celów własnych bo nie wyczytałem nigdzie że będą one w jakiś sposób zablokowane

Oczywiście ja ciebie nie atakowałem. Nie wiem, jaka jest sprawa i powiem szczerze - nie interesuje mnie to, bo nie będę osądzał na podstawie kilku wpisów na forum. Mam nadzieję tylko, że zostanie to jakoś ogarnięte w cywilizowany sposób.

60
Archiwum / Returning 2.0
« dnia: 2015-10-19, 22:50 »
Moim zdaniem nie powinno być czegoś takiego jak skrypty na wyłączność... Mogło przynajmniej otrzymać je parę osób.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 35
Do góry