Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FOgidel

Strony: [1] 2 3 4
1
Ukończone modyfikacje / Jack Sparrow mod
« dnia: 2018-02-04, 20:50 »
@Leiwark
Po 7 latach raczej nikt nie ma

2
Skrypty / Muzyka w G2NK i kilka pierdół
« dnia: 2018-02-04, 20:48 »
4. Można. Musisz tylko mieć te animacje (na wzór tych co już są). Sprawdź jak jest to zrobione w skrypcie uczenia się % w broni.

3
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2017-09-02, 19:08 »
W tej chwili szukam amuletu dla Isabel. Powiedziała, że jest w skrzyni Thorusa, ale nie ma go w środku. Czy to dlatego, że już ją wcześniej opróżniłem i w takiej sytuacji muszę użyć kodów?

Przy okazji, do kogo trzeba pójść, żeby odzyskać topór Baromira (czy jak mu tam)? Przy dialogu z jego córką nie zwróciłem uwagi, a w dzienniku Bury sobie tylko śmieszkuje

No i taki szczegół techniczny: Stary Rozpruwacz był chyba tylko powiększony przez SetModelScale (czy jakoś tak) i nie był w stanie mnie trafić, więc zabicie go było aż za łatwe

4
Skrypty / spellfix i skalowanie potworków G2NK
« dnia: 2017-07-06, 00:47 »

I czy jestem w stanie stworzyć coś takiego w Gothicu 2 nk

Cytuj
   damage[DAM_INDEX_FIRE]   =    50;
   damage[DAM_INDEX_EDGE]   =   250;
   damagetype         =   DAM_FIRE|DAM_EDGE; 

Tylko w innych komendach.

Na luzie możesz to dać do G2NK

5
Pytania i problemy / gothic 2 gold -returning
« dnia: 2017-05-27, 23:20 »
będzie


tylko musisz przez gothic startera włączać gothika, a nie przez steama

6
Skrypty / G2NK - Nowa linijka w menu statystyk
« dnia: 2017-04-17, 18:44 »
O ile już masz tę obronę i ona działa, to możesz zrobić taki myk, że dodasz umiejętność (jeśli Ci jakaś została, bo widzę, że użyłeś) i będziesz pilnować, żeby wartość tej umiejętności równała się wartości obrony (no i musisz zrobić te nazwy od 0 przez 1,2,3,itd. do np. 300). A jak nie zostały Ci umiejętności, to możesz jeszcze imię wykorzystać.

7
Pytania i problemy / Świat
« dnia: 2017-04-08, 23:35 »
No jest spacer, a jeśli chodzi o sam model to np. blender z kerraxem

8
Pytania i problemy / G2NK Bindy
« dnia: 2017-03-24, 20:50 »
czy do zbindowania jednego klawisza pod mikstury leczenia też potrzebny jest ikarus ? Chciałem tylko to dodać do moda nic więcej jeśli o bindowanie chodzi, ma ktoś linka do takiego tutka ?

Nie jest. W .ini włączasz i tyle. A jak Ci się nie podoba jak to działa, to zmień po prostu funkcję (jest w mobsis)

edit: klawisze to chyba h - dla życia i p - dla many

twórcy wyłączyli to domyślnie, bo im się nie podobało

9
Skrypty / Grupa NPCów c_npc
« dnia: 2017-01-24, 23:04 »
A nie wystarczy przypadkiem other.aivar[trucizna]?

10
Spacer / Nietworzenie mięsa po smażeniu.
« dnia: 2017-01-22, 13:39 »
Zwracam honor. W animacjach nie grzebałem, więc nie wiedziałem.

11
OK, dzięki. Do zamknięcia.

12
Forum / Co dają propsy
« dnia: 2017-01-21, 23:49 »
No cóż, przynajmniej skoro 1500+ osób to widziało to większość mnie kojarzy...

13
Ogólnie to powracam tutaj (nie incognito) po okresie doła i czucia się naiwnym gównem.

No to tak:
1. Czy gdzieś w skryptach da się zmienić ustawienia (np. to, że od razu zabijają) obrażeń od magii i broni dystansowych?
(Pewnie bez ikarusów i innych nie, a mi się jeszcze nie chce)

Odpowiedź na drugie pytanie jest (jeśli twierdząca, to na pewno) równoznaczna z odpowiedzią na pierwsze.

2. Czy ustawienie wszystkim broniom i czarom obrażeń na zero (w statach), a obliczanie obrażeń w B_AssessDamage i B_AssessMagic ma sens? Rozwiązałoby to problemy wszystkich niuńków chcących mieć srebrne i stalowe miecze, albo jakiś dziwny własny sposób obliczania obrażeń.

14
Spacer / Nietworzenie mięsa po smażeniu.
« dnia: 2017-01-20, 23:50 »
Z tego co wiem, musisz zmienić w spacerze w ustawieniach wszystkich patelni w świecie. Albo możesz ustawić w skrypcie, żeby usuwał jedno smażone mięso. To pierwsze możesz zrobić takim narzędziem do zmieniania wszystkich vobów o jakichś właściwościach.

15
Forum / Co dają propsy
« dnia: 2016-08-01, 03:46 »
Nie chcę żadnych propsów, możecie mi je wszystkie usunąć jak się da. Po prostu strasznie irytujące jest żebranie/upominanie się o nie.


W DUPIE MAM PROPSY, MOŻECIE NAWET SPECJALNIE MI NIGDY NIE DAWAĆ JAK WAM ZALEŻY (wszyscy to zauważą, mam nadzieję)

16
Forum / Co dają propsy
« dnia: 2016-07-29, 14:20 »
Ja nikomu nie zazdroszczę, ale naprawdę co one dają poza tym, że mogą trochę służyć za wyznacznik tego jak ktoś pomógł innym?

17
Forum / Co dają propsy
« dnia: 2016-07-29, 06:05 »
Myślę, że to dobry dział na moje pytanie:
Co dają propsy, poza tym, że niewątpliwie świadczą o długości penisa? Bo zauważyłem, że niektórzy strasznie się nimi podniecają.

18
Pytania i problemy / NPC ściąga broń.
« dnia: 2016-07-17, 02:54 »
Są wszystkie w externals.d

19
W C_NPC nie dodałeś jeszcze części aivarów. Poza tym, czy jesteś absolutnie pewien, że nawet jeśli zmienna jest nieużywana w zwykłych skryptach, to czy na 100% jest zbędna w każdej sytuacji? I jeszcze: Czy nawet jeśli są 100% zbędne, to czy nie można ich użyć (tylko pod taką nazwą jaką mają)?

20
Skrypty / Skrypt zadawanych obrażeń
« dnia: 2016-07-08, 16:53 »
A mnie ciekawi jak to zrobiliście, że B_AssesDamage (czy jak mu tam) działa na Hero

Strony: [1] 2 3 4
Do góry